Net zoals de ballen en piet van een man dat doenquote:Op zondag 7 april 2024 01:06 schreef einzeinz het volgende:
Later gaan die jopen beginnen doorhangen en dan is het eerder afschuwelijk i.p.v. aantrekkelijk. Je zou er wel mee kunnen slingeren, dat is dan het enige voordeel.
Of ken je dat? Van die 60 jarigen met een G-cup met tieten die tot aan hun kut hangen.
Mmmmmm... lekker sabbelen op die tepeltjes
heb je weer teveel gezopen??quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Masberum het volgende:
Ik zit rond te kijken op de FOK! frontpage en zie het volgende
VrijMiBabes #187 (not very sfw!)
[ afbeelding ]
Nou leuk, groot geschapen maar het enige waar ik aan kan denken als ik dat zie is of die vrouw zou pijpen of niet. Haar buste ziet er leuk uit maar doet me niet zoveel meer als vroeger. Ze lijkt onderdanig en in een zithouding dus ik zou denken dat ze dat wel zou willen doen. Maar als ze dat niet wil doen dan heb ik er weer niks aan.
Jij ziet een knappe vrouw en je enige punt van aandacht is om negatief te gaan doen weerquote:Op zondag 7 april 2024 20:04 schreef g60forced het volgende:
[..]
heb je weer teveel gezopen??
al te lang van t vrouwtje geen blowjob gehad
het lijkt een beetje een obsessie te worden lol
ok ok t was niet echt lief van mij...quote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij ziet een knappe vrouw en je enige punt van aandacht is om negatief te gaan doen weerLeef een beetje man..
Wat een mafketel ben jijquote:Op zondag 7 april 2024 20:09 schreef g60forced het volgende:
[..]
ok ok t was niet echt lief van mij...
maar die obsessie is beetje apart
ze zit niet voor niks zo op de foto
het is 100% enkel voor de illusie
dat ze ook daadwerkelijk gaat zuigen
dus je hoeft je bij deze vrouw
als ze zo voor je zitten gaat
geen zorgen te maken!
Het is een foto, foto's laten zien wat mannen willen zien.quote:Op zondag 7 april 2024 20:09 schreef g60forced het volgende:
[..]
ok ok t was niet echt lief van mij...
maar die obsessie is beetje apart
ze zit niet voor niks zo op de foto
het is 100% enkel voor de illusie
dat ze ook daadwerkelijk gaat zuigen
dus je hoeft je bij deze vrouw
als ze zo voor je zitten gaat
geen zorgen te maken!
klopt maar waarom zou je dan de illusie krijgenquote:Op zondag 7 april 2024 20:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is een foto, foto's laten zien wat mannen willen zien.
Illusie zoals je zegt.
ja dat was ook wel beetje hard...quote:Op zondag 7 april 2024 20:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit voegt niets positiefs toe aan het topic
Maar dat hoeft niet hier in dit topic, of formumbreed..quote:Op zondag 7 april 2024 20:19 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja dat was ook wel beetje hard...
maar hoop dat ie gvd eens zijn ogen gaat openen
lijkt wel of er echt NIKS werkt!
excuses zal erop letten...quote:Op zondag 7 april 2024 20:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet hier in dit topic, of formumbreed..
dat mag ik inderdaad, maar heb daar niet zo zin in...quote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je mag je excuses aan mij aanbieden want wat je zei ging over mij.
Zie je meent niks van wat je erover zei dat je me wou helpen. Je wil gewoon fel reageren en gelijk krijgen. Als je dat niet krijgt dan ga je wel zielig doen bij de mods maar excuses aanbieden wil je niet want je reacties gaan alleen om je eigen ego en je gelijk. Je doet het voor jezelf op een vrij rare manier, niet om een ander te helpen. Dat weet je zelf ook wel als je terugdenkt aan wat je hebt getypt. Negeer mij graag maar, uit je frustratie eldersquote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat mag ik inderdaad, maar heb daar niet zo zin in...
wat ik wel ga proberen het te negeren niet meer aan te kaarten
of uberhaupt op jouw reageren...
veel succes hoop dat je jouw shit kunt fixen!
ok ... tot HEEL KLEINE...quote:Op zondag 7 april 2024 21:10 schreef Chandler het volgende:
Ik geef niet echt heel veel om borsten, wel om de rest! Al heeft mijn voorkeur wel kleine tot heel kleine borsten... maar goed, het is de combinatie van alles! ;9~
nee ik PROBEERDE je ooit te helpen net als HEEL veel leden hier op dit FORUMquote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zie je meent niks van wat je erover zei dat je me wou helpen. Je wil gewoon fel reageren en gelijk krijgen. Als je dat niet krijgt dan ga je wel zielig doen bij de mods maar excuses aanbieden wil je niet want je reacties gaan alleen om je eigen ego en je gelijk. Je doet het voor jezelf op een vrij rare manier, niet om een ander te helpen. Dat weet je zelf ook wel als je terugdenkt aan wat je hebt getypt. Negeer mij graag maar, uit je frustratie elders
Je negeert wat ik zeg. Je doet dit niet om te helpen maar gewoon om je eigen behoefte te vervullen. Als iemand niet zo reageert zoals jij hoopt dan 'neem je het die persoon erg kwalijk' en ga je op een debiele rampage.quote:Op zondag 7 april 2024 21:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee ik PROBEERDE je ooit te helpen net als HEEL veel leden hier op dit FORUM
maar je deed/doet er niks mee en dat neem ik je erg kwalijk...
desondanks hoop ik dat alles goed komt voor je...
ik stel voor dat je hier niet op reageert
maar er eens goed overnadenkt!
Hoe kan je iemand kwalijk nemen dat ze niet op raad en advies ingaan? Je kan het aanbieden, het is aan de ander om er iets of niets mee te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee ik PROBEERDE je ooit te helpen net als HEEL veel leden hier op dit FORUM
maar je deed/doet er niks mee en dat neem ik je erg kwalijk...
desondanks hoop ik dat alles goed komt voor je...
ik stel voor dat je hier niet op reageert
maar er eens goed overnadenkt!
Iedereen die iets op jouw doorgaans vage topics aan te merken heeft, is volgens jou gelijk negatief. Nu ook weer dit topic. Je post een plaatje van die vrouw, plakt vervolgens een onsamenhangend verhaal aan elkaar over borsten en pijpen en dat is het dan. Wat moet je daar nou meequote:Op zondag 7 april 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je negeert wat ik zeg. Je doet dit niet om te helpen maar gewoon om je eigen behoefte te vervullen. Als iemand niet zo reageert zoals jij hoopt dan 'neem je het die persoon erg kwalijk' en ga je op een debiele rampage.
Je helpt geen mensen, je helpt gewoon jezelf, of probeert dat althans. Knoop dat maar eens goed in je oren.
Tja, dezelfde vrouw in dezelfde houding maar dan zonder borsten zou me minder doen dat dit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Masberum het volgende:
Ik zit rond te kijken op de FOK! frontpage en zie het volgende
VrijMiBabes #187 (not very sfw!)
[ afbeelding ]
Nou leuk, groot geschapen maar het enige waar ik aan kan denken als ik dat zie is of die vrouw zou pijpen of niet. Haar buste ziet er leuk uit maar doet me niet zoveel meer als vroeger. Ze lijkt onderdanig en in een zithouding dus ik zou denken dat ze dat wel zou willen doen. Maar als ze dat niet wil doen dan heb ik er weer niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:30 schreef Rostrup het volgende:
Poah das mien merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een waardeloze agent.
Een Sex on the Beach graag mevrouw.quote:Op zondag 7 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
Nou ja hier een foto om the spirit van het topic maar weer te ontvlammen
[ afbeelding ]
Zie post 40.quote:
#jaloerse man hier...quote:Op donderdag 18 april 2024 12:55 schreef Djeez het volgende:
Tieten kunnen mij niet groot genoeg zijn. Gelukkig heeft mijn vrouw een dikke E-cup
Oh ik had eens een date met een thaise van 38quote:Op zondag 7 april 2024 21:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ok ... tot HEEL KLEINE...
hmmm moet bekennen heb wel eens in mijn ogen HEEL KLEINE gezien
(niet in het echt bij een volwassenen alleen op foto)
maar die kon ik niet eens A noemen...
terwijl ik prima gevallen ken waarbij A echt wel mooi is
(mijn 1e Fillipijnse Ex bijv. het stond haar echt geweldig)
B vind ik echt super en C vaak ook erg mooi
wel zou ik het zeldzaam vinden dat ik kleiner dan A mooier zou vinden dan D+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |