Dat is een aanname die ik over haar maak gebaseerd op mijn eerste indruk van haar type vrouw dat ze lijkt te zijn. Het is niet eens dat ik haar niet wil zien als felatiemateriaal, maar ik heb het idee dat zij juist dat niet zou willen, niet zo snel dan. Snap je wat ik bedoel? Sommige vrouwen zijn gewoon niet echt geïnteresseerd in serieuze traditionele relaties maar ik ken haar nog niet goed genoeg om te weten hoe ze is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:24 schreef Seven. het volgende:
Biertjes, beetje ouwehoeren samen. No expectations, dan denk ik in ieder geval een paar keer afspreken voor je probeert erop te duiken. Zoenen wel gewoon doen, als de vibes kloppen.
En de timing is klote zo kort na je relatie, maar ze heeft wel een stevige eerste indruk gemaakt bij je. Waarom zou zij geen type zijn voor een monogame relatie?
Sterker : je kent haar helemaal niet. Je bent idd erg aan het invullen over iemand die je amper een half uur hebt gesprokenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:36 schreef TheProdigySon het volgende:
[..]
Dat is een aanname die ik over haar maak gebaseerd op mijn eerste indruk van haar type vrouw dat ze lijkt te zijn. Het is niet eens dat ik haar niet wil zien als felatiemateriaal, maar ik heb het idee dat zij juist dat niet zou willen, niet zo snel dan. Snap je wat ik bedoel? Sommige vrouwen zijn gewoon niet echt geïnteresseerd in serieuze traditionele relaties maar ik ken haar nog niet goed genoeg om te weten hoe ze is.
Nou ik heb een goede inschattingsvermogen van mensen en ik heb ook veel ervaring met vrouwen opgebouwd hoor… ik vertrouw mijn intuïtie wel en dat is ook belangrijk om te doen als ik een vrouw goed wil versieren. Uiteraard geef ik toe dat mijn eerste inschatting van deze Franse dame niet onfeilbaar is en ik zal wel mijn ideeën over haar aanpassen als dat nodig blijkt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sterker : je kent haar helemaal niet. Je bent idd erg aan het invullen over iemand die je amper een half uur hebt gesproken
Je hebt best veel verwachtingen op momenten dat je geacht wordt ze niet te hebben. Ik heb hierboven even al jou verwachtingen weggemarkeerd. Werd je door haar gewaarschuwd omdat ze dit al zag bij jou?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef TheProdigySon het volgende:
Hoi 👋🏿!
[...]
Ik heb geen verwachtingen van haar en ik wil haar gewoon beter leren kennen en ik hoop dat ze het leuk zal vinden om met mij wat te gaan drinken. Tegelijkertijd vind ik haar wel sexy en knap, en ** *** ***** **** **** **** *** **** **** *** **** **** ********. Ik kom net uit een relatie van 12 jaar en ik ben nu niet klaar voor meteen iets serieus mbt liefde en relatie. Ik wil gewoon lol hebben nu ** ********* *** ***** **** ****** ********** ** **************.
Hoe denken jullie dat ik dit het beste kan *********? ** **** *** ** ******** ******** ** ****** *** ** ****, ** *** ** **** **** *** ** *** *** ************* ** *********** *****. ** ***** *** ****** *** **** ******** ** **** **, *** **** **** ** *** ****** ***************. ** **** **** *** *** *** **** ** **** ******** *********, **** ** *** **** **** ** **** **. ** *** **** **** *** ******* ********* ******** ** **** **** ** ****** *** ****** *** ****. Daar is niks mis mee toch?
Ze spreekt trouwens geen Nederlands, ze communiceert in het Engels met mij en ** ** ***** *** *** ** *** ***** *******, maar ik spreek zelf nauwelijks Frans.
Ik sta open voor alle tips en adviezen van jullie!
Merci!
Ik zou het geen verwachtingen noemen, maar wensen. Ik wens om haar te neuken, maar ik verwacht niet expliciet dat zij mij haar gaat laten neuken.quote:Op zondag 7 april 2024 05:21 schreef Mijk het volgende:
Stiekem heb je wel verwachtingen, want sexy.
Maargoed, de opmerkingen hier over "dat wordt niets omdat ze zegt no expectations" vind ik wat voorbarig, als ze écht zo sexy is zullen er zat voorgangers geweest zijn die er gelijk bovenop willen. Dat kan ook een reden van die opmerking zijn en dat ze dat dus zat is.
Dus wees gewoon chill met der, geen gehaast, gewoon tactische humor op t randje, you know the drill. Paar biertjes erin, zoenen moet lukken, zoals iemand eerder zei; if the vibes are right. En go from there.
Ja ok, geef het een naam, maar je wilt wel, en daar is niets mis mee, maar take it slow en feel the vibe. Zodra je zoenen voor elkaar hebt, ben je al een eind denk ik. Maar ook hier; take is slow en enkel in een juist momentum.quote:Op zondag 7 april 2024 06:47 schreef TheProdigySon het volgende:
[..]
Ik zou het geen verwachtingen noemen, maar wensen. Ik wens om haar te neuken, maar ik verwacht niet expliciet dat zij mij haar gaat laten neuken.
TS stond met z'n 35 jaar ook bij dat kampvuur te rokenquote:Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef Jahr00n het volgende:
Roken, tattoos, Franstalig, op 31 jarige leeftijd om een kampvuur heenhangen. Ik zou een ander uitkiezen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:22 schreef Discombobulate het volgende:
"Without expectations"
Oftewel, wordt niks, anders sta je daar wel voor open en zeg je zoiets niet expliciet.
Je heb van pakweg 23 tot 35 in een relatie gezeten. Je was nog een kind toen je stopte met jagen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef TheProdigySon het volgende:
[..]
Nou ik heb een goede inschattingsvermogen van mensen en ik heb ook veel ervaring met vrouwen opgebouwd hoor… ik vertrouw mijn intuïtie wel en dat is ook belangrijk om te doen als ik een vrouw goed wil versieren. Uiteraard geef ik toe dat mijn eerste inschatting van deze Franse dame niet onfeilbaar is en ik zal wel mijn ideeën over haar aanpassen als dat nodig blijkt.
Dat vraag ik mij af , je komt over als een maagdquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef TheProdigySon het volgende:
[..]
Nou ik heb een goede inschattingsvermogen van mensen en ik heb ook veel ervaring met vrouwen opgebouwd hoor… ik vertrouw mijn intuïtie wel en dat is ook belangrijk om te doen als ik een vrouw goed wil versieren. Uiteraard geef ik toe dat mijn eerste inschatting van deze Franse dame niet onfeilbaar is en ik zal wel mijn ideeën over haar aanpassen als dat nodig blijkt.
had ik ban?quote:Op zondag 7 april 2024 08:51 schreef Lienekien het volgende:
Doorposten onder een kloon mag toch niet bij een ban?
Ze doelt op TSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |