Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zit de hele tijd met m'n hoofd te draaien zodat ik om die paal heen kan kijken maar dit zit in beeld
Ik zou zeggen, als je een manier van netten ophangen weet te verzinnen zonder palen dan liggen de euros voor het op rapen. Miljoenenbedrijf.quote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zit de hele tijd met m'n hoofd te draaien zodat ik om die paal heen kan kijken maar dit zit in beeld
Eigenlijk is het natuurlijk te triest voor woorden dat het nodig is.quote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, als je een manier van netten ophangen weet te verzinnen zonder palen dan liggen de euros voor het op rapen. Miljoenenbedrijf.
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan het geciviliseerde gezelschap in VBL.quote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk te triest voor woorden dat het nodig is.
Het zijn net beesten.
Schandalig, gelukkig zijn er nog clubs van eer en fatsoen en een schoon blazoen in dit land.quote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk te triest voor woorden dat het nodig is.
Het zijn net beesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |