Dat mag hij doen. Ook al is hij een zwakke trainer, dit is hem niet gegund.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik sluit niet uit dat Schip de handdoek in de ring gooit
Nee dan was de boel nu al gestaakt gok ik.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met uitpubliek was dit nooit gebeurd.
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Dat is ook weer overdreven gezien de huidige positie. Maar denken aan Europees voetbal is gewoon idioot.quote:
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.
Hij verdient dit niet.
Die laatste 5 potjes maken nu ook niet meer uit.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
De meeste van ons waren al lam geslagen...quote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Ik zie de users in dit topic voor mij a la Taylor deze wedstrijd.
Zo kan ie wel weer hequote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Dat zal je nog verbazen, dit komt niet echt als een verrassingquote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.
Nou nou nou.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het aantal zelfmoorden zal wel toenemen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |