Heel moeilijk blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 15:28 schreef Wotte het volgende:
Hoe moeilijk is het nou daadwerkelijk om die linies klein te houden en de afstanden kort.
Nee dat was die van te voren aangekondigde staking bij de 0-3 in de Arena al.quote:
Zou echt totaal debiel zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we Brobbey weer naar een nieuwe blessure jagen?
wat dichter erop zitten met wat meer overtredingen. Er zit totaal geen druk op.quote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat ze 2e helft elke bal de tribune injagen. Heb geen zin in een 10-0.
dat zou wel debiel zijn als je die erin gooit iddquote:Op zondag 7 april 2024 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we Brobbey weer naar een nieuwe blessure jagen?
Ajax heeft mij doen leren dat het juist altijd nog nét een tikkie slechter kanquote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is wel dat het volgend jaar niet veel slechter kan worden.
Het begint met talent en kwaliteit. De rest is van dat "de wil om te winnen" gelul wat je altijd hoort van incapabele trainers.quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het begint ook gewoon met vechten voor iedere meter.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is wel dat het volgend jaar niet veel slechter kan worden.
Maar ook dat er altijd weer gouden perioden komen..quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ajax heeft mij doen leren dat het juist altijd nog nét een tikkie slechter kan
tuurlijk welquote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |