Dit is niet geil.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Steven184 het volgende:
Vos en Kopecky zijn echt enkel met elkaar bezig
Dat gebeurt vaak ook vooral door valpartijen en materiaalpech.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel weinig schifting hier jeetje...
Kopecky ook wel denk ik, die wil hier zo graag winnen. Jerommeke kan ook gaan nadenken over het trekken van de kaart Balsamo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dit spel wordt door Van Dijk gewonnen als Vos 1x laat begaan. Niemand anders gaat er achteraan rijden
Vos is wel zo slim dat ze die niet zomaar laat rijden. Dan wordt het slechts een kwestie van de benen, en die lijken vies goed bij Vos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dit spel wordt door Van Dijk gewonnen als Vos 1x laat begaan. Niemand anders gaat er achteraan rijden
Die wacht op Wiebes lijkt hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kopecky ook wel denk ik, die wil hier zo graag winnen. Jerommeke kan ook gaan nadenken over het trekken van de kaart Balsamo.
Grootste BV van het vrouwenpeloton. Remember ook Leuven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:18 schreef Steven184 het volgende:
Ik snap ook niet dat Ellen niet gewoon tempo gaan rijden voor Balsamo
Die kaart kan ze inderdaad spelen om niet over te nemen, maar dan moet je niet iemand laten wegrijden.quote:
Bordje vos leegeten en dan straks met lege handen achter blijvenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kaart kan ze inderdaad spelen om niet over te nemen, maar dan moet je niet iemand laten wegrijden.
Ik zie het niet echt gebeuren maar het kan. Kans was in ieder geval groter als ze met Van Dijk, Vos en Kraak verder was gereden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:23 schreef Steven184 het volgende:
Zou wel typisch zijn als Kopecky deze koers wint
Als die wint zijn dat de eerste 5cm dat ze voorop rijdt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:23 schreef Steven184 het volgende:
Zou wel typisch zijn als Kopecky deze koers wint
De strijd van de Lust.quote:
bij de eerdere stroken ging ze nog wel een beetje in de aanvalquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die wint zijn dat de eerste 5cm dat ze voorop rijdt.
Deze wedstrijd is ook gewoon een uur tekort om echt grote verschillen te creëren als het weer een beetje tegenvalt zoals vandaag. Dan wordt de koers puur afhankelijk van mechanisch mankement, wat an sich al een no-go is.quote:
Vos heeft ook wel een opmerkelijke koers gereden, hoor, constant sterk volgend, maar eigenlijk nergens zelf een serieuze aanval (kunnen?) plaatsen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef Aguero het volgende:
Sprintje van Vos valt toch tegen. Had ze misschien toch iets meer moeten proberen op de stroken want daar leek ze wel echt sterk. Vooral in het volgen van Kopecky toch.
Vos was veel te bang voor een terugkeer van Wiebes en heeft na de laatste serieuze kasseien het meeste/hardste kopwerk gedaan. Terwijl Van Dijk uiteindelijk toch wel was gaan rijden als een terugkeer echt dichtbij was gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef Aguero het volgende:
Sprintje van Vos valt tegen. Had ze misschien toch iets meer moeten proberen op de stroken want daar leek ze wel echt sterk. Vooral in het volgen van Kopecky toch.
Ik moet een heel andere koers hebben gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat het laffe rijden van Kopecky wordt beloond, maar ook niet echt heel slim gedaan van Vos.
bonkige vrouwquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moet een heel andere koers hebben gezien.
Zowat vanaf de eerste strook liet Kopecky zien dat ze was gekomen om te winnen.
Gewoon de terechte winnares; zeker als je ziet met hoeveel power ze aan het slot nog over 3 goede sprinters heendendert.
Machtige sprint inderdaad, mooi om te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moet een heel andere koers hebben gezien.
Zowat vanaf de eerste strook liet Kopecky zien dat ze was gekomen om te winnen.
Gewoon de terechte winnares; zeker als je ziet met hoeveel power ze aan het slot nog over 3 goede sprinters heendendert.
Beflikkering.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Neerslag morgenmiddag valt echt pas na 17 uur lijkt er nu op
Dat wordt in een witte broek koersen danquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Vannacht gaat het wel nog regenen toch? Dus wordt alsnog wel wat modderig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Ja, ongeveer 5 mm gaat er vallen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vannacht gaat het wel nog regenen toch? Dus wordt alsnog wel wat modderig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |