Ah natuurlijk! Voor mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
180 ml water met 6 schepjes poeder/lang geleden
Ik was donderdag lekker bezig geweest met tuin in zomerstand en schoon krijgen, dus komt mooi uit nu.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is handig @:Kaatje1
Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.
Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!
Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
Kan ik niet over meepratenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs
Ik vond het echt alle horror waard
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvanquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brrquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan
Organen zijn meestal nog prima te gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
Echt enorm dom. Kan me niet herinneren of die persoon in dat artikel het overleefd heeft, maar man wat moet dat pijnlijk zijn, je hele lichaam geschaafd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken
Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs
Ik vond het echt alle horror waard
Uit de OUDSC.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik niet over meepraten
Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.
[ afbeelding ]
Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen
Oh de tweede keerquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing
) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh de tweede keerHoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uit de OUDSC.
Ik heb de mijne toen aan mijn kind gegeven en nieuwe besteld, waar ik na een half jaar doorheen ging. Geld terug, iets anders gekocht
Heb ze ook gekocht, waren maar 11 euro bij Amazon. Ga ze volgende winter gebruiken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ok, mooi verhaal wel dit.
Wat heb je nu dan?
Ik vind het top dat ik geen zweetvoeten erin krijg, niet van de trap glijd en áltijd warme voeten hou![]()
![]()
![]()
Tot nu toe het geld waard, ondanks het slijten
Ik heb ze nu ook in de sale van Amazon. Prima moment ook om kerstspullen enzo te kopen en andere winterse meukquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heb ze ook gekocht, waren maar 11 euro bij Amazon. Ga ze volgende winter gebruiken.![]()
![]()
Cheap ass dingen van bol met harde zool.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ok, mooi verhaal wel dit.
Wat heb je nu dan?
Ik vind het top dat ik geen zweetvoeten erin krijg, niet van de trap glijd en áltijd warme voeten hou![]()
![]()
![]()
Tot nu toe het geld waard, ondanks het slijten
Ah! Ja daar heb ik Koos voor hier in huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Cheap ass dingen van bol met harde zool.
Kan ik makkelijker in de regen over natte grond naar de brievenbus en de kliko.
Ik ben Koos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Ja daar heb ik Koos voor hier in huis
Jij bent toch ook invalkeep?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb geen brievenbus![]()
Oke, wel een kliko. Daar ga ik op mn action-slippers heen![]()
Zo lekker mn schone bed in duiken. Morgen 9.30 verzamelen, is toch geen tijd op zondag..! Eigen schuld wel, want ik deel zelf de wedstrijdtijden inMaar ja, op dit tijdstip kon onze invalkeep, dus dan maar vroeg op.
Ik kan keepen inderdaad haha, maar we spelen tegen onze D2 (wij zijn D3) en dan vind ik t juist leuk om te spelen. En we waren al met weinig, dus bij invalkeep hoefden we niet nog een extra speler te zoeken. En deze keep is supergoed, dat is ook prettig, want we willen natuurlijk wel graag winnenquote:
We kunnen niet allemaal een oprijlaan hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo lekker mn schone bed in duiken. Morgen 9.30 verzamelen, is toch geen tijd op zondag..! Eigen schuld wel, want ik deel zelf de wedstrijdtijden inMaar ja, op dit tijdstip kon onze invalkeep, dus dan maar vroeg op.
Werkquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Vroege vogels![]()
@:Candaasje voor werk? Of iets leuks?
@:Tele6 veel plezier! Leuk hoor, dat jij en ke broer beide zo sportief zijn en elkaar aanmoedigen enzo!
Een breeze middag datequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik deed zeker een hersteldutje. En de was, incl beddengoed en bed weer opmaken. En de laatste afgesnoeide takken van de vlinderstruik in de groenkliko gestopt.
Straks of Crosta & mMollica margherita diepvriespizza en broccoli on the side, of spinazie met macaroni en kaas. Denk het laatste en dat ik de pizza dan tot morgen bewaar. Morgenochtend hockey en in de middag date via breeze.
Nog niet zo'n zin in maandag en dinsdag (op uni werken en veel te doen), wél in woensdag (psych en daarna na 13 weken weer mn ouders zien en wat lekkers lunchen samen ter viering van mijn promotie).
Ik ben om 9.30 klaar met sportenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier zijn de peren al bijna uitgebloeid dus iets noordelijker zijn ze nu vast nog heel mooi.quote:Op zondag 7 april 2024 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Misschien dat ik es naar de dokter Larijweg in Ruinerwold ga. Geen idee of dat bloeit nu, maar zag al foto's van bloeiende peren op andere plekken
https://www.rtvdrenthe.nl(...)rijweg-in-ruinerwold
Verder iberico spare ribs in de oven gedaan. Op 105°C met stoom zodat ze niet uitdrogen. Daar mogen ze tot etenstijd in blijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Blues het volgende:
Interessant stuk in de VK.Ik las het en kreeg er haast buikpijn van. Meteen gaan kijken wat ik aan biologische planten op het balkon kan zetten maar echt da's nauwelijks te doen. Alles is gekweekt op tuinen of enorme dakterrassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef alleen maar een paar (niet al te grote) planten graag kleurig en niet roze.We have far more in common than that which devides us..
Gekeken en ik word er totaal niet hebberig van. Alles veel te hoog en ik wil kleiner zodat ik het hoger kan hangen zodat de kat er niet van kan eten.quote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef AnneX het volgende:
Dan de plantjes maar hiervandaan? https://sprinklr.co/
Edit: ga ik zelf weer eens kijken en word er hebberig van.
Cosmea gezaaid in 2 potten. Afgedekt met hh folie, dat wegwaait en de folie toen maar bevestigd met rondom een slagerstouwtje.😎
quote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Blues het volgende:
Interessant stuk in de VK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Vanyel koopt al jaren bij voorkeur geen planten meer bij tuincentra. Bollen gezellig via de bio samenaankoop van Velt.
Ik heb mezelf laatst wel verwend met een zooi rodekornoeljestekjes door bij het naburig bedrijf de buiten hun perk belande zieligerds te bevrijden voor ze door de hoveniers vermoord konden worden. Zo kom je ook nog eens aan wat leuks.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
De peren hier zijn al over het hoogte punt heen qua bloesem. Eigenlijk alles op 2 appelbomen na. Die zijn enkel en alleen groen.quote:Op zondag 7 april 2024 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Misschien dat ik es naar de dokter Larijweg in Ruinerwold ga. Geen idee of dat bloeit nu, maar zag al foto's van bloeiende peren op andere plekken
https://www.rtvdrenthe.nl(...)rijweg-in-ruinerwold
Verder iberico spare ribs in de oven gedaan. Op 105°C met stoom zodat ze niet uitdrogen. Daar mogen ze tot etenstijd in blijven![]()
In Ruinerwold nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef z80 het volgende:
[..]
De peren hier zijn al over het hoogte punt heen qua bloesem. Eigenlijk alles op 2 appelbomen na. Die zijn enkel en alleen groen.
De wind is niet niks idd. Ik was erg in de verleiding om in Dieren de trein naar huis te pakken, heb in plaats daarvan een tijdje op een bankje gezeten en een hoop gegetenquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets gemaakt. Even over de dijk in de Ooij naar Nijmegen en via Berg en Dal weer terug. Wel met behoorlijk wat tegenwind op de dijk. En met een klein beetje gedraaide wind ook op de terugweg geen rugwind.
Maar goed. 50Km in 2 uur. Toch wel weer lekker.
Nu wachten op de oven voor de bak lasagne.
Ik kan wel kijken of ik nog iets vega in de vriezer heb, dan kan je hier meeetenquote:Op zondag 7 april 2024 16:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De wind is niet niks idd. Ik was erg in de verleiding om in Dieren de trein naar huis te pakken, heb in plaats daarvan een tijdje op een bankje gezeten en een hoop gegeten![]()
Nu de volgende pauze, dan rijd ik Kaatjestad in en is het echt niet ver meer.
Krap 150 km bij elkaar vandaag
Lasagne klinkt als een super idee
Ik ben inmiddels 20 min van huis, maar lief aanbodquote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken of ik nog iets vega in de vriezer heb, dan kan je hier meeeten
Inderdaad beter “fris” afspreken. Had nog vega bami in huis maar da’s tzt wel opquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 20 min van huis, maar lief aanbod
Ik kom graag een ander keertje langs, als ik niet 140 km aan zweet en vermoeidheid bij me heb
Even een bordje zetten, "Paddenpoel - alleen voor padden"quote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag een paddenpoel aangelegd, hopelijk krijgen we geen lawaai kikkers
Vanochtend vroeg reed ik over een weg waar een bord stond "pas op paddentrek" dus ik uitkijken voor padden (het was nog donker), hoppa dikke rat in m'n lichtbundelquote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag een paddenpoel aangelegd, hopelijk krijgen we geen lawaai kikkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg reed ik over een weg waar een bord stond "pas op paddentrek" dus ik uitkijken voor padden (het was nog donker), hoppa dikke rat in m'n lichtbundel
Jasses.quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg reed ik over een weg waar een bord stond "pas op paddentrek" dus ik uitkijken voor padden (het was nog donker), hoppa dikke rat in m'n lichtbundel
Goed idee!quote:Op zondag 7 april 2024 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Even een bordje zetten, "Paddenpoel - alleen voor padden"
Wat een wijsheid inderdaad, van die lenzen. Maar jij draagt toch een bril? Of is dat maar af en toe?quote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
*plop*
Thuis van weekendje met neefje. Was gezellig![]()
De thema’s bleken water (gracht, zee, Tikibad) en diversiteit (Leiden, boottocht, diner aan zee, Tikibad, bioscoop, duin wandeling survival, Corpus.
Baal wel van mijn lijf wat me bij achtbanen al teleurstelt maar (veel en heftige) glijbanen inmiddels ook slecht aankanEn ik was vergeten hoe HARD mensen KRIJSEN in zwembaden
O, en ook dat contactlenzen slecht tegen lanceringen kunnen. Bij de landing uit de tweede glijbaan vloog er eentje uit en moest neefje als geleidehond fungeren. Gelukkig had ik in al mijn wijsheid besloten om twee wegwerplenzen mee te nemen
Aha naar Xanten, ofwel Colonia Ulpa Traiana als ik het me goed herinner. Ooit heen geweest met onze Latijn klas.quote:Op zondag 7 april 2024 21:17 schreef borisz het volgende:
Vakantietje geboekt. Net over de grens in Z80land. Beetje blijven Kleve.
Ik ga voor een Combo van Limespad, het Duitse stuk vanaf de Duivelsberg. en bezoekje aan Pa, of Pa komt naar mij toe (die zit in Millingen).
Hemelvaart t/m maandag.
Hemelvaart heen. Zoals het er nu uit ziet 1, 2 of 3 dagen aan de wandel. Afhankelijk van weer en zin. Bij 3 haal ik Xanten wandelendquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha naar Xanten, ofwel Colonia Ulpa Traiana als ik het me goed herinner. Ooit heen geweest met onze Latijn klas.
Uit een iets recenter verleden ken ik het van een gast uit het dorpscafé ja Partytreff Xanten kom ik wel eens, kun je voor een vast bedrag de hele dag zuipen en neuken
Ik vond het nogal in schril contrast staan met hoe ik Xanten kende![]()
Fijne vakantie al vast, ongeacht wat je gaat doen
99% van de tijd bril en die ene % die overblijft is voor sauna. En glijbaanparadijzen. Waar een bril een stuk minder handig is.quote:Op zondag 7 april 2024 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een wijsheid inderdaad, van die lenzen. Maar jij draagt toch een bril? Of is dat maar af en toe?
En wat was het aan het lijf dat zo tegenviel?
Ik zit naar een bbc natuurserie te kijken, komt het stadje Victoria Falls in beeld. Dat is toch best anders/groter (heeeeel veel groter) dan in 2001. Er is asfalt, er zijn rotondes en stoplichten. Maar wat nog wel hetzelfde is, dat de olifanten door het dorp lopen, dat was toen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |