abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213107373

pi_213107391
Straks borrelen en eten met Broer en Schzus g hier in dorp bij de oudste huiskamer van Bloemendaal, anno 1619; Het hemeltje ^O^
En g durft het aan om daarheen te fietsen *O*
pi_213107446
Klinkt goed @Blues, veel plezier!
Ik hoefde vannacht alleen om 1.30 er echt uit voor fles, en daarna nog een want die ik had gemaakt vond mevrouw te weinig :P . Vervolgens ging die grapjas om 6.00 beetje tegen zichzelf lopen brabbelen, valt ze na paar minuten weer in slaap. Ik deed er wat langer over :+ maar 7.30 opstaan keur ik goed. Ontbijt (3! boterhammen zonder korst en een 180/6 fles), gewandeld, gespeeld, fruit, en sinds 10u weer in slaap. Ze ligt nu beetje te woelen en met spenen te spelen, dus hoop dat ze er nog een keer 45 min aan plakt, en anders dan zo maar rondje wandelen voor de lunch.
pi_213107521
een 180/6 fles... ?

Leuk oppassen en dat ze blijft slapen! Je zus (?) heeft mzzl met jou!
pi_213107589
180 ml water met 6 schepjes poeder ;) /lang geleden :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 april 2024 @ 11:48:52 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_213107623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat?! Cat in KSC? :D
:+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_213107847
Haha wat @Clubsoda zegt idd. Broertje :). Ze komt nu een keer per maand ongeveer, ik vind het erg gezellig en zij zijn er idd ook wel blij mee!

Verder slapen werd hem niet, dus we zitten nu gezellig aan de lunch. Zij het brood, ik de korsten :P
pi_213108815
:W Vanaf het balkon. Niet te warm gelukkig want de steunkousen zijn al warm genoeg.

De familie Zwaan zit ook al aan de overkant, hopelijk gaan ze nu weer eens hier nestelen

Ook net het anti-reflectie ding op de camera getest en t werkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_213108973
Dat is handig @Kaatje1

Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.

Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!

Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
pi_213109194
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
180 ml water met 6 schepjes poeder ;) /lang geleden :D
Ah natuurlijk! Voor mij ook :D
Morgen met de 1e baby 40 jaar :D O+ Eventjes BV geprobeerd, maar vreselijk en onhandig en auw. Dus aan de fles!
pi_213109209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is handig @:Kaatje1

Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.

Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!

Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
Ik was donderdag lekker bezig geweest met tuin in zomerstand en schoon krijgen, dus komt mooi uit nu.
Heerlijk buiten lezen/koffie, gelopen en opritje geveegd + 2 wasjes gedraaid en opgehangen.
Binnen want teveel sjouwwerk om het van 2 trappen op en af te doen.
Maaien doe ik komend weekend wel weer. Tis nu zo heerlijk groen met beestjes :D

Nu een hersteldutje :Z
pi_213110755
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs O+
Ik vond het echt alle horror waard
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213110805
Doet Iedereen een hersteldutje?
Of buiten genieten voordat sneeuw en vorst terugkeert…

In ieder geval een boek uitgelezen zelfs. Dat is lang geleden. w/
Nu staat een pan grote macaroni saus al even te pruttelen. De helft ervan kan straks in de vriezer.

Edit: inmiddels is Vanyel er ook.
pi_213111013
Ik deed zeker een hersteldutje. En de was, incl beddengoed en bed weer opmaken. En de laatste afgesnoeide takken van de vlinderstruik in de groenkliko gestopt.

Straks of Crosta & mMollica margherita diepvriespizza en broccoli on the side, of spinazie met macaroni en kaas. Denk het laatste en dat ik de pizza dan tot morgen bewaar. Morgenochtend hockey en in de middag date via breeze.

Nog niet zo'n zin in maandag en dinsdag (op uni werken en veel te doen), wél in woensdag (psych en daarna na 13 weken weer mn ouders zien en wat lekkers lunchen samen ter viering van mijn promotie).
pi_213111044
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:51:47 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111075
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs O+
Kan ik niet over meepraten

Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.

Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 06-04-2024 18:12:56 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:52:48 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111087
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan :s)
pi_213111228
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan :s)
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
  zaterdag 6 april 2024 @ 18:06:15 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken

Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
pi_213111314
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken

Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
Echt enorm dom. Kan me niet herinneren of die persoon in dat artikel het overleefd heeft, maar man wat moet dat pijnlijk zijn, je hele lichaam geschaafd.
pi_213111967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
:Y Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing :X ) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden O+
pi_213112609
Nou, de bolognese van Miljuschka uit de slowcooker is goedgekeurd. Had vergeten wortel te kopen (niet gemist) en geen bleekselderij (vies) erin. Ook geen suiker gebruikt voor het ontzuren van de tomatenpuree (waarom?).
Volgende keer wil ik wel wat meer pit, pepertje meekoken denk ik, misschien ook nog een paprika erdoor en gerookte paprikapoeder.
pi_213112739
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan ik niet over meepraten

Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.

[ afbeelding ]

Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen :7
Uit de OUDSC.
Ik heb de mijne toen aan mijn kind gegeven en nieuwe besteld, waar ik na een half jaar doorheen ging. Geld terug, iets anders gekocht :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213112756
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing :X ) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden O+
Oh de tweede keer O+ Hoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet O+ O+ O+
pi_213113067
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh de tweede keer O+ Hoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet O+ O+ O+
:Y
  zaterdag 6 april 2024 @ 20:40:47 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213113602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uit de OUDSC.
Ik heb de mijne toen aan mijn kind gegeven en nieuwe besteld, waar ik na een half jaar doorheen ging. Geld terug, iets anders gekocht :D
_O-
Ok, mooi verhaal wel dit.
Wat heb je nu dan?

Ik vind het top dat ik geen zweetvoeten erin krijg, niet van de trap glijd en áltijd warme voeten hou O+ O+ O+
Tot nu toe het geld waard, ondanks het slijten :P
pi_213113708
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-
Wat heb je nu dan?

Ik vind het top dat ik geen zweetvoeten erin krijg, niet van de trap glijd en áltijd warme voeten hou O+ O+ O+
Heb ze ook gekocht, waren maar 11 euro bij Amazon. Ga ze volgende winter gebruiken. ~:) ~:) ~:)
pi_213113769
Het enige wat ik goed kon was kolven.
Litersssssssss :D
pi_213113814
Lekker geborreld met een bolleke bier op het terras, toch ivm de wind met schbroer/zus binnen gegeten.
Ik had iets mega-ongezonds: schnitzel de hemel _O- Grote varkschnitzel met brie en bacon. Geen foto want anders krijgen jullie al een heart-attack van het kijken alleen al.
Koffie 43 na :9
  zaterdag 6 april 2024 @ 20:52:03 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213113826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Heb ze ook gekocht, waren maar 11 euro bij Amazon. Ga ze volgende winter gebruiken. ~:) ~:) ~:)
Ik heb ze nu ook in de sale van Amazon. Prima moment ook om kerstspullen enzo te kopen en andere winterse meuk <O)
pi_213113893
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-
Wat heb je nu dan?

Cheap ass dingen van bol met harde zool.
Kan ik makkelijker in de regen over natte grond naar de brievenbus en de kliko.
  zaterdag 6 april 2024 @ 20:57:52 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213113953
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Cheap ass dingen van bol met harde zool.
Kan ik makkelijker in de regen over natte grond naar de brievenbus en de kliko.
Ah! Ja daar heb ik Koos voor hier in huis :P
pi_213114869
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah! Ja daar heb ik Koos voor hier in huis :P
Ik ben Koos.
  zaterdag 6 april 2024 @ 22:02:44 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213115149
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben Koos.
Gotta love Koos O+

Tevens:
twitter
pi_213115230
Ik heb geen brievenbus :7
Oke, wel een kliko. Daar ga ik op mn action-slippers heen :P

Zo lekker mn schone bed in duiken. Morgen 9.30 verzamelen, is toch geen tijd op zondag..! Eigen schuld wel, want ik deel zelf de wedstrijdtijden in :+ Maar ja, op dit tijdstip kon onze invalkeep, dus dan maar vroeg op.
pi_213115278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:

Zo lekker mn schone bed in duiken. Morgen 9.30 verzamelen, is toch geen tijd op zondag..! Eigen schuld wel, want ik deel zelf de wedstrijdtijden in :+ Maar ja, op dit tijdstip kon onze invalkeep, dus dan maar vroeg op.
Jij bent toch ook invalkeep? ;)
pi_213115313
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jij bent toch ook invalkeep? ;)
Ik kan keepen inderdaad haha, maar we spelen tegen onze D2 (wij zijn D3) en dan vind ik t juist leuk om te spelen. En we waren al met weinig, dus bij invalkeep hoefden we niet nog een extra speler te zoeken. En deze keep is supergoed, dat is ook prettig, want we willen natuurlijk wel graag winnen :7
pi_213115483
Ik moet ook m'n bed in. Morgen broertje supporten op 65 km fietsen van hier... hij start om 10 uur dus ik wil uiterlijk half 7 op de fiets zitten. Baas boven baas @vlindertje89 :6 ;)
pi_213115529
9:30 klinkt heel schappelijk. Ik mag om 7 uur aantreden :'( (Lees: 5 uur het bed uit)

Vandaag naar Forrest & Friends geweest, de fantastische opvang in België O+
Na een dag geiten/varkens/koeien/hanen knuffelen, al chillend in de weides, nu wel zo rood als een tomaat (..oeps...) maar het was wel heerlijk O+

En ik ben een 'BOB" sleutel rijker; net alchohol controle op de rotonde die de toegang vormt tot het durp. (Heb ik iets gemist qua evenementen ofzo?)
Ik dacht eerst dat er een ongeluk gebeurd was, overal busjes en agenten waren in behoorlijke aantallen aanwezig. :o
pi_213115535
Verder vandaag uitgebreid Surinaams gekookt. Nog een paar kleine tweaks (o.a. in het recept zetten dat de selderij fijngehakt erin moet, niet met takje en al *zucht*) en dan is het klaar om op te schalen en voor 40 man te koken in juni *G*

Portie meegegeven aan kookmaatje voor zijn chronisch zieke vriendin -- we hadden voor 6p ingeschaald maar waren met 4p, dus hij en z'n vriendin kunnen er morgen samen nog van eten. Het zag er echt net uit als Surinaamse afhaal: kip en kouseband, een eitje in saus, okra in ketjapsaus, een bakje zuurgoed (pickles), en natuurlijk roti groter dan je bord O+
pi_213115583
Vroege vogels :o
@Candaasje voor werk? Of iets leuks?
@Tele6 veel plezier! Leuk hoor, dat jij en ke broer beide zo sportief zijn en elkaar aanmoedigen enzo!
pi_213115616
quote:

We kunnen niet allemaal een oprijlaan hebben *)
pi_213115641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Vroege vogels :o
@:Candaasje voor werk? Of iets leuks?
@:Tele6 veel plezier! Leuk hoor, dat jij en ke broer beide zo sportief zijn en elkaar aanmoedigen enzo!
Werk ;(
pi_213115761
Fiets staat klaar voor morgen, met de bidons er al op. Boterhammen gesmeerd, fruit ingepakt, ontbijtkoekrepen, fruitrepen, studentenhaver. EHBO-setje, powerbank, zonnebrandcrème, fietsgereedschap, kettingolie. Kleding voor morgen klaargelegd.

Ik kan morgenochtend als een zombie uit bed rollen en op de fiets stappen _O-
pi_213116390
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik deed zeker een hersteldutje. En de was, incl beddengoed en bed weer opmaken. En de laatste afgesnoeide takken van de vlinderstruik in de groenkliko gestopt.

Straks of Crosta & mMollica margherita diepvriespizza en broccoli on the side, of spinazie met macaroni en kaas. Denk het laatste en dat ik de pizza dan tot morgen bewaar. Morgenochtend hockey en in de middag date via breeze.

Nog niet zo'n zin in maandag en dinsdag (op uni werken en veel te doen), wél in woensdag (psych en daarna na 13 weken weer mn ouders zien en wat lekkers lunchen samen ter viering van mijn promotie).
Een breeze middag date :S___D wat leuk weer een date die je terloops noemt :s)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 april 2024 @ 23:33:36 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213116478
D66congres was weer ^O^
Met de lunch en vanaf 15u buiten gezeten :P. Werd Burger King op Utrecht CS. Bij thuiskomst eerst een rozige hersteldut _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 01:46:19 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213117769
Ik had ook een leuke dag :Y Bijeenkomst mede georganiseerd door een fototijdschrift in Essen.

Het woord fan heb ik zelf moeite mee, maar ik heb erg bewondering voor het werk van deze dame en haar kennis wat betreft vergroten

Die was ook aanwezig, erg interessant :Y Haar man was ook aanwezig, die heeft in Berlijn een van de grootste zaken van Europa wat betreft analoge fotografie en tevens eigenaar van Adox, fabrikant van fotochemie en film.

De hoofdredacteur van dat tijdschrift is samen met Jeff Bridges (zegt mij niks, meer schijnt een bekende acteur te zijn) bezig met het opnieuw op de markt brengen van de Widelux camera, die had daarvan een
aantal proefstukken van de behuizing bij zich. Gaaf om te zien.

Verder nog iemand weer getroffen die ik in december op een workshop heb leren kennen, hij werkt in Nederland in een ziekenhuis. Hij had tijdens z'n nachtdiensten gefotografeerd en had daar echt mooie prints van bij zich, die binnenkort in een expositie te zien zijn.

Voor ik er erg in had was het al 18u geweest en kon ik vanuit dat direct door naar de verjaardag van m'n oom.

Welterusten
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213117841
Jeff Bridges O+ Beau Bridges :@
In the fabulous baker boys oa.

Wat ben je altijd enthousiast over je fotografie hobby !
  zondag 7 april 2024 @ 08:36:52 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213119549
Goedemorgen!
Ik had nog geboortenieuws O+

Een tweeling
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213119609
Mogge!

Wat schattig @Barreltje Gefeliciteerd
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2024 @ 08:47:02 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213119695
Morning.
Uurtje RPM. Vanmiddag een Wijn Spijs-wandeling in IJmuiden, Driehuis en Santpoort. Nu nog bepalen waar we gaan starten. :s)
De kaarten zijn al binnen.
  zondag 7 april 2024 @ 09:52:27 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_213120564
Gister het eerste niet eetbare groen geplant. Een passiebloem. Of wat een passiebloem moet gaan worden, een zooi wortel met een sprietje groen er aan.
Eens kijken of dit stukje nostalgie tegen de schutting met de buren wil groeien. En net zo vol bloemen wil gaan zitten als de passiebloem die ooit lang geleden toen ik nog een z was naast de achterdeur stond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_213121030
quote:

Ik ben om 9.30 klaar met sporten *)

Inmiddels zit ik in mijn sportpak met yoghurtvlekken iemand Engels te overhoren terwijl een ander iemand de dvd's uit de kast trekt :')
  zondag 7 april 2024 @ 10:57:04 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213121163
Ik doe niet mee met jullie wedstrijdje vroegsporten *O*

Ik ga zo eens rustig aan de tuin in. Dat is wel weer sport genoeg.
Spoilers!
pi_213121192
Namaste ☀

Vroeg wakker en toen toch naar F1 gekeken.
En gisteravond viel mijn oog alsnog op een zak aarde in een hoek.
Dus vandaag in ieder geval zaaien van Cosmea en afdekken als pseudo kas.
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 11:08:26 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213121264
Misschien dat ik es naar de dokter Larijweg in Ruinerwold ga. Geen idee of dat bloeit nu, maar zag al foto's van bloeiende peren op andere plekken

https://www.rtvdrenthe.nl(...)rijweg-in-ruinerwold

Verder iberico spare ribs in de oven gedaan. Op 105°C met stoom zodat ze niet uitdrogen. Daar mogen ze tot etenstijd in blijven :9
pi_213121500
Ik vind half 9 op zondag niet per se ideaal maar het alternatief is 20.15 door de week en dat is natuurlijk helemaal afschuwelijk :N
  zondag 7 april 2024 @ 11:40:34 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213121675
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Misschien dat ik es naar de dokter Larijweg in Ruinerwold ga. Geen idee of dat bloeit nu, maar zag al foto's van bloeiende peren op andere plekken

Verder iberico spare ribs in de oven gedaan. Op 105°C met stoom zodat ze niet uitdrogen. Daar mogen ze tot etenstijd in blijven :9
Hier zijn de peren al bijna uitgebloeid dus iets noordelijker zijn ze nu vast nog heel mooi.
Leuk verhaal er ook bij!
pi_213121969
Wilde vandaag misschien even naar mn ouders, maar de kringloopwinkel om de hoek is op zo dag dicht :')

Dus maar naar morgen doorgeschoven en vandaag genieten van een leeg huis en een lege planning
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213122167
Interessant stuk in de VK.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213122516
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het en kreeg er haast buikpijn van. Meteen gaan kijken wat ik aan biologische planten op het balkon kan zetten maar echt da's nauwelijks te doen. Alles is gekweekt op tuinen of enorme dakterrassen.
Hoef alleen maar een paar (niet al te grote) planten graag kleurig en niet roze.
pi_213122595
Onze kat eet regelmatig blaadjes van planten hier :X (we hebben alleen planten die niet giftig zijn voor katten, vooral omdat hij graag op plantjes knabbelt. We hebben ook wel van dat kattengras, maar dat is blijkbaar minder aantrekkelijk). Maar nu lijkt me dat ineens helemaal geen goed idee, die gifplantjes van het tuincentrum als knabbelspul :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213122740
Dan de plantjes maar hiervandaan? https://sprinklr.co/
w/
Edit: ga ik zelf weer eens kijken en word er hebberig van.

Cosmea gezaaid in 2 potten. Afgedekt met hh folie, dat wegwaait en de folie toen maar bevestigd met rondom een slagerstouwtje.😎
pi_213122838
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef AnneX het volgende:
Dan de plantjes maar hiervandaan? https://sprinklr.co/
w/
Edit: ga ik zelf weer eens kijken en word er hebberig van.

Cosmea gezaaid in 2 potten. Afgedekt met hh folie, dat wegwaait en de folie toen maar bevestigd met rondom een slagerstouwtje.😎
Gekeken en ik word er totaal niet hebberig van. Alles veel te hoog en ik wil kleiner zodat ik het hoger kan hangen zodat de kat er niet van kan eten.
pi_213122962
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Blues het volgende:
SPOILER
:Y :'(
* Vanyel koopt al jaren bij voorkeur geen planten meer bij tuincentra. Bollen gezellig via de bio samenaankoop van Velt.

Ik heb mezelf laatst wel verwend met een zooi rodekornoeljestekjes door bij het naburig bedrijf de buiten hun perk belande zieligerds te bevrijden voor ze door de hoveniers vermoord konden worden. Zo kom je ook nog eens aan wat leuks.
pi_213124242
Er fietsen hier mensen (die ik goed ken) langs maar zwaaien niet vrolijk (meestal wel) ze komen van Vitesse af :o
pi_213124647
Iets met verloren wedstrijd :s)

Ik zat na was ophangen en boodschappen doen lekker in de tuin, luisteren naar een heerlijk actieve Merel en kijken naar de drukke koolmezen die af en aan vliegen om het nest zo mooi mogelijk te maken in het vogelhuis O+ maar warm :o ff wennen weer. Parasol kan niet uit, teveel vlagerige wind. Dus ben weer binnen lekker koel :D
pi_213124823
Hier ook beste wind dus geen parasol. Best warm maar ook zo lekker (las iets over mogelijk natte sneeuw over anderhalve week)

Niet alleen verloren wedstrijd, maar verloren van Nijmegen en degradatie ligt op de loer. Hoorde fans zeggen, liever degradatie dan verliezen van nec :?
  zondag 7 april 2024 @ 15:47:19 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_213125712
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 11:08 schreef derLudolf het volgende:

De peren hier zijn al over het hoogte punt heen qua bloesem. Eigenlijk alles op 2 appelbomen na. Die zijn enkel en alleen groen.
  zondag 7 april 2024 @ 15:52:36 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_213125837
Rondje met de fiets gemaakt. Even over de dijk in de Ooij naar Nijmegen en via Berg en Dal weer terug. Wel met behoorlijk wat tegenwind op de dijk. En met een klein beetje gedraaide wind ook op de terugweg geen rugwind.
Maar goed. 50Km in 2 uur. Toch wel weer lekker.

Nu wachten op de oven voor de bak lasagne.
pi_213126375
Lekker bezig Zet.
Ik heb nog een lekkere wandeling gemaakt via een lekker stil stuk dorp/stukje bos O+
pi_213126559
Net het glazen balkonpaneel schoongemaakt. De glazenwasser doet de buitenkant, de binnenkant is nu geen matglas meer :D
pi_213126894
-O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213126904
*O*
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 16:47:08 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213127024
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef z80 het volgende:

[..]
De peren hier zijn al over het hoogte punt heen qua bloesem. Eigenlijk alles op 2 appelbomen na. Die zijn enkel en alleen groen.
In Ruinerwold niet

pi_213127138
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets gemaakt. Even over de dijk in de Ooij naar Nijmegen en via Berg en Dal weer terug. Wel met behoorlijk wat tegenwind op de dijk. En met een klein beetje gedraaide wind ook op de terugweg geen rugwind.
Maar goed. 50Km in 2 uur. Toch wel weer lekker.

Nu wachten op de oven voor de bak lasagne.
De wind is niet niks idd. Ik was erg in de verleiding om in Dieren de trein naar huis te pakken, heb in plaats daarvan een tijdje op een bankje gezeten en een hoop gegeten ^O^
Nu de volgende pauze, dan rijd ik Kaatjestad in en is het echt niet ver meer.
Krap 150 km bij elkaar vandaag :D

Lasagne klinkt als een super idee :9
pi_213127330
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De wind is niet niks idd. Ik was erg in de verleiding om in Dieren de trein naar huis te pakken, heb in plaats daarvan een tijdje op een bankje gezeten en een hoop gegeten ^O^
Nu de volgende pauze, dan rijd ik Kaatjestad in en is het echt niet ver meer.
Krap 150 km bij elkaar vandaag :D

Lasagne klinkt als een super idee :9
Ik kan wel kijken of ik nog iets vega in de vriezer heb, dan kan je hier meeeten
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2024 @ 17:04:32 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213127336
Straks verslag. Maar wat een heerlijke Wijn Spijswandeling. _O_
Vijf heerlijke wijnen. Vier hele goede happen. 1 hap krijgt een voldoende. Maar itt tot de rest niet meer dan een zesje.
En de zon helpt natuurlijk ook.
  zondag 7 april 2024 @ 17:38:00 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_213127728
First world problem. Of het toffie probleem.
Die dingen zijn of knetter hard en niet eetbaar. Of dusdanig zacht en lekker, maar onmogelijk om fatsoenlijk uit de verpakking te halen.
pi_213127839
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan wel kijken of ik nog iets vega in de vriezer heb, dan kan je hier meeeten
Ik ben inmiddels 20 min van huis, maar lief aanbod O+
Ik kom graag een ander keertje langs, als ik niet 140 km aan zweet en vermoeidheid bij me heb :P
pi_213127959
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels 20 min van huis, maar lief aanbod O+
Ik kom graag een ander keertje langs, als ik niet 140 km aan zweet en vermoeidheid bij me heb :P
Inderdaad beter “fris” afspreken. Had nog vega bami in huis maar da’s tzt wel op :D
  zondag 7 april 2024 @ 18:05:29 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213128107
Vandaag een paddenpoel aangelegd, hopelijk krijgen we geen lawaai kikkers _O-
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 18:21:57 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213128314
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef gcjoel het volgende:
Even een bordje zetten, "Paddenpoel - alleen voor padden" :!
pi_213128324
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef gcjoel het volgende:
Vanochtend vroeg reed ik over een weg waar een bord stond "pas op paddentrek" dus ik uitkijken voor padden (het was nog donker), hoppa dikke rat in m'n lichtbundel _O_
pi_213128330
En IK BEN THUIS _O_ *G*
Net geen 150 km. Helemaal kapot _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2024 @ 18:30:16 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213128403
pi_213128487
Hier was de Varsity op het A’dam-Rijnkanaal.
Zij / de studenten kwamen ook op de fiets.
SPOILER
pi_213128553
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vanochtend vroeg reed ik over een weg waar een bord stond "pas op paddentrek" dus ik uitkijken voor padden (het was nog donker), hoppa dikke rat in m'n lichtbundel _O_
:o :D
  zondag 7 april 2024 @ 18:49:06 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_213128634
De twee eksters zijn niet blij met de terugkeer van het koppel turkse tortels in mijn tuin.
Die klomp veren laat zich niet wegjagen door een ekster. En daar is de ekster het dan weer niet mee eens.
pi_213128698
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Jasses.

Daarentegen: het perenlaantje in Ruinerwold. O+
Verder zelfs buitengezeten en een boek gelezen. Nou ja, ik lees schuin.
pi_213128863
@Tele6 _O_

Wij verloren onze wedstrijd, maar dat was oke. Zij stonden 1, wij 4, en we gingen een nieuw speelsysteem uitproberen omdat we deze wedstrijd niet hoefden te winnen. En dat systeem ging niet geheel vlekkeloos :+ .
Ik ben ook weer wat plekken rijker. Op mn hand toen ik een sliding maakte om te proberen nog te scoren en de keep vervolgens per ongeluk op mn hand ging staan. En onder+iets achter mn oksel en op bovenarm al een mooie blauwe plek in wording, van een hoge bal waar ik voor wegdraaide/dook. De score staat sinds de start van deze seizoenshelft op een bal net naast knie, bal op tiet, bal vlakbij oksel+bovenarm, op mn hand gestaan en schaaf/brandwonden op knieën/armen van duwtje mee in de loop en head first het (niet helemaal goed besproeide) veld over. We hebben vier wedstrijden gehad :D ik kijk uit naar een vervolg van het seizoen met minder ongelukjes.

Date ging niet door, hij was ziek. Nu verplaatst naar dinsdag. Kwam me niet verkeerd uit, want het was fantastisch weer en kon nu gezellig met mn team blijven hangen. En hopelijk ben ik dan dinsdag ook helemaal van mn snothoofd af, dat zou extra mooi zijn.
  zondag 7 april 2024 @ 19:06:15 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213128895
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Even een bordje zetten, "Paddenpoel - alleen voor padden" :!
Goed idee! :D
pi_213129008
@Tele6 wat een sportiviteit. Logisch dat je kapot bent.

Bont en blauwe @vlindertje89 Jammer van de date maar lekker van het blijven hangen.

Had ik al eens verteld dat de aardappelsmaakmaker van @Lucky_Strike heel erg lekker is :9~ Nog niet zo heel vaak gebruikt want aardappels staan niet zo vaak op mijn menu.
Binnenkort voor het eerst de aspergesaus uitproberen.
pi_213129585
*plop*

Thuis van weekendje met neefje. Was gezellig O+
De thema’s bleken water (gracht, zee, Tikibad) en diversiteit (Leiden, boottocht, diner aan zee, Tikibad, bioscoop, duin wandeling survival, Corpus.

Baal wel van mijn lijf wat me bij achtbanen al teleurstelt maar (veel en heftige) glijbanen inmiddels ook slecht aankan ;( En ik was vergeten hoe HARD mensen KRIJSEN in zwembaden :X
O, en ook dat contactlenzen slecht tegen lanceringen kunnen. Bij de landing uit de tweede glijbaan vloog er eentje uit en moest neefje als geleidehond fungeren. Gelukkig had ik in al mijn wijsheid besloten om twee wegwerplenzen mee te nemen _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213130792
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
*plop*

Thuis van weekendje met neefje. Was gezellig O+
De thema’s bleken water (gracht, zee, Tikibad) en diversiteit (Leiden, boottocht, diner aan zee, Tikibad, bioscoop, duin wandeling survival, Corpus.

Baal wel van mijn lijf wat me bij achtbanen al teleurstelt maar (veel en heftige) glijbanen inmiddels ook slecht aankan ;( En ik was vergeten hoe HARD mensen KRIJSEN in zwembaden :X
O, en ook dat contactlenzen slecht tegen lanceringen kunnen. Bij de landing uit de tweede glijbaan vloog er eentje uit en moest neefje als geleidehond fungeren. Gelukkig had ik in al mijn wijsheid besloten om twee wegwerplenzen mee te nemen _O_
Wat een wijsheid inderdaad, van die lenzen. Maar jij draagt toch een bril? Of is dat maar af en toe?

En wat was het aan het lijf dat zo tegenviel?

Ik zit naar een bbc natuurserie te kijken, komt het stadje Victoria Falls in beeld. Dat is toch best anders/groter (heeeeel veel groter) dan in 2001. Er is asfalt, er zijn rotondes en stoplichten. Maar wat nog wel hetzelfde is, dat de olifanten door het dorp lopen, dat was toen ook
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2024 @ 21:17:17 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213130953
Vakantietje geboekt. Net over de grens in Z80land. Beetje blijven Kleve.
Ik ga voor een Combo van Limespad, het Duitse stuk vanaf de Duivelsberg. en bezoekje aan Pa, of Pa komt naar mij toe (die zit in Millingen) :+.

Hemelvaart t/m maandag.
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 21:45:11 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213131350
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 21:17 schreef borisz het volgende:
Vakantietje geboekt. Net over de grens in Z80land. Beetje blijven Kleve.
Ik ga voor een Combo van Limespad, het Duitse stuk vanaf de Duivelsberg. en bezoekje aan Pa, of Pa komt naar mij toe (die zit in Millingen) :+.

Hemelvaart t/m maandag.
Aha naar Xanten, ofwel Colonia Ulpa Traiana als ik het me goed herinner. Ooit heen geweest met onze Latijn klas.

Uit een iets recenter verleden ken ik het van een gast uit het dorpscafé ja Partytreff Xanten kom ik wel eens, kun je voor een vast bedrag de hele dag zuipen en neuken

Ik vond het nogal in schril contrast staan met hoe ik Xanten kende :+

Fijne vakantie al vast, ongeacht wat je gaat doen :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2024 @ 21:56:14 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213131492
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aha naar Xanten, ofwel Colonia Ulpa Traiana als ik het me goed herinner. Ooit heen geweest met onze Latijn klas.

Uit een iets recenter verleden ken ik het van een gast uit het dorpscafé ja Partytreff Xanten kom ik wel eens, kun je voor een vast bedrag de hele dag zuipen en neuken

Ik vond het nogal in schril contrast staan met hoe ik Xanten kende :+

Fijne vakantie al vast, ongeacht wat je gaat doen :P
Hemelvaart heen. Zoals het er nu uit ziet 1, 2 of 3 dagen aan de wandel. Afhankelijk van weer en zin. Bij 3 haal ik Xanten wandelend :+ En op maandag naar Pa.

Heb de week vrijgenomen tussen Hemelvaart en Pinksteren. Tis goedkoop vrijnemen voor 11 dagen vrij. Alleen later die week heb ik al div afspraken staan. Dus wil ik de hort op moet dat in het eerste weekend.
  zondag 7 april 2024 @ 22:00:40 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213131662
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een wijsheid inderdaad, van die lenzen. Maar jij draagt toch een bril? Of is dat maar af en toe?

En wat was het aan het lijf dat zo tegenviel?

Ik zit naar een bbc natuurserie te kijken, komt het stadje Victoria Falls in beeld. Dat is toch best anders/groter (heeeeel veel groter) dan in 2001. Er is asfalt, er zijn rotondes en stoplichten. Maar wat nog wel hetzelfde is, dat de olifanten door het dorp lopen, dat was toen ook
99% van de tijd bril en die ene % die overblijft is voor sauna. En glijbaanparadijzen. Waar een bril een stuk minder handig is.
Grappig dat juist jij vraagt naar mijn lijfprobleem: wagenziekte! Doet het ook in bussen, vliegtuigen en achtbanen. En glijbanen dus ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')