F*ck, ik dacht dat dat niet op zou vallenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:50 schreef WillemsJ het volgende:
@:D. geeft zichzelf denk ik extra punten omdat hij de lijst bijhoudt
Wel tevreden met mijn wissels, de coureurs die ik had werden nu laatste en 2 na laatste dus dat was best slecht geweestquote:
quote:
Van korte duur dan zie ikquote:
Naar de stand af en toe op de NOS appquote:
Toen ik wakker werd dacht ik ff dat ik in bed zou kijken... ben er toch maar uit gegaan .. anders was ik zeker ook half weer in slaap zijn gevallenquote:
Ik was ietje later begonnen, dus kon de rode vlag mooi skippenquote:Op zondag 7 april 2024 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd dacht ik ff dat ik in bed zou kijken... ben er toch maar uit gegaan .. anders was ik zeker ook half weer in slaap zijn gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt het veilig doen, het is nog niet bijgewerktquote:Op zondag 7 april 2024 15:40 schreef WillemsJ het volgende:
Ik durf mijn pagina niet eens te laden, bagger race qua team voor mij.
quote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het veilig doen, het is nog niet bijgewerkt
Kan je nagaan in wat voor staat ik verkeerquote:Op zondag 7 april 2024 15:40 schreef WillemsJ het volgende:
Ik durf mijn pagina niet eens te laden, bagger race qua team voor mij.
Ja ja jou geloven wequote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het veilig doen, het is nog niet bijgewerkt
Tnx voor alle updatesquote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef chufi het volgende:
Anyways .. over 11 dagen verder in China
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel overzichtelijkquote:Op zondag 7 april 2024 19:38 schreef WillemsJ het volgende:
Wel raar om eerst een sprint te doen op zaterdag en daarna een kwali voor de race op zondag, kan dat niet beter andersom?
Vond de volgorde van vorig jaar vele malen beter en prettiger.
Ik heb als verslaggever voor de F1 trainingen een keer een rustig weekend hahaquote:Op zondag 7 april 2024 20:00 schreef chufi het volgende:
Oh ja sprintrace weekend .. 1 VT en dat is het
Nu je het zo zegt... oke. jij hebt gelijkquote:Op zondag 7 april 2024 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel overzichtelijk
kwali
sprint
kwali
race
waar geef je verslag dan ?quote:Op zondag 7 april 2024 20:09 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik heb als verslaggever voor de F1 trainingen een keer een rustig weekend haha
Hier op FOK!sport haha.quote:
OK ik kijk meestal zelf .. blij dat die vroege sessies voorbij zijn ... China is doablequote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Hier op FOK!sport haha.
Als het vroege trainingen zijn dan hou ik het kort ivm werk, maar anders doe ik iets meer bij elkaar schrijven.
Ik post ook random F1-nieuws op FOK!sportquote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kijk meestal zelf .. blij dat die vroege sessies voorbij zijn ... China is doable
Toto of Lottoquote:Op zondag 7 april 2024 20:28 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik post ook random F1-nieuws op FOK!sportZoals een paar minuten geleden nog
Is er nog ergens een totale lijst te bekijken eigenlijk?quote:Op maandag 8 april 2024 11:14 schreef D. het volgende:
Gedeeld negende plek zie ik, dus mijn plan was gelukt
https://managers.fok.nl/f(...)rder/score/sort/descquote:Op maandag 8 april 2024 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er nog ergens een totale lijst te bekijken eigenlijk?
Ah super!quote:Op maandag 8 april 2024 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/f(...)rder/score/sort/desc
Ik denk dat je met McLaren prima zitquote:Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef WillemsJ het volgende:
Ik denk dat ik een pure gok ga maken mocht het team presteren in VT1. Ik ga mijn RB motor vervangen voor McLaren en dan hou ik een Haas chassis over en Zhou/Hulkenberg.
Zit ik ook op te puzzelen, denk dat die Jap er weer uit moet maar ga de training wel afwachtenquote:
Als je hetzelfde doet haal je me niet in hequote:Op dinsdag 9 april 2024 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit ik ook op te puzzelen, denk dat die Jap er weer uit moet maar ga de training wel afwachten
Reken de verkoopkosten ook meequote:
Ik reken graag vooruitquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Reken de verkoopkosten ook mee![]()
En... de manager kan nu ook voor je rekenen door nu te slepen met onderdelen natuurlijk. Maar dan kan je niet nog meer races in de toekomst meetellen
Eerst de top 15 binnen sneaken en dan toeslaan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als je hetzelfde doet haal je me niet in he
Dat is wel rigoureusquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:57 schreef WillemsJ het volgende:
Ik zat even te puzzelen en kan zelfs dit kiezen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2024 10:10 schreef Pino112 het volgende:
Mededeling
Omdat de opzet van de sprintweekenden weer is aangepast zijn we genoodzaakt om ook het tijdstip van de sluiting aan te passen. Dit is nu één minuut voor de sprint op zaterdag.
Dat idee heb ik ook idd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Zorro het volgende:
Mijn terugkerende irritatiefactor bij dit spel. Als je niet meteen goed zit kom je er nooit meer.
Ik heb nu nog altijd niet genoeg geld om een McLaren onderdeel te kopen, zelfs niet als ik alle andere zaken het goedkoopst neem. En dan kom ik nieteens een klein beetje tekort. Zo te zien is het zelfs na de volgende race nog niet mogelijk. En dan heb ik al een of zelfs straks twee wedstrijden langer punten en dus geld verzameld dan degenen die VOOR Japan al McLAren hadden.
Ach ja, het zal dan wel de charme van dit spel zijn of zo.
Datquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Zorro het volgende:
Maar oh wee als je er wat van durft te zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Zorro het volgende:
Mijn terugkerende irritatiefactor bij dit spel. Als je niet meteen goed zit kom je er nooit meer.
Ik heb nu nog altijd niet genoeg geld om een McLaren onderdeel te kopen, zelfs niet als ik alle andere zaken het goedkoopst neem. En dan kom ik nieteens een klein beetje tekort. Zo te zien is het zelfs na de volgende race nog niet mogelijk. En dan heb ik al een of zelfs straks twee wedstrijden langer punten en dus geld verzameld dan degenen die VOOR Japan al McLAren hadden.
Dat zei ik gisteren nog,🫣quote:Op woensdag 10 april 2024 15:11 schreef pullup het volgende:
Ik ben het daar ook wel mee eens hoor eigenlijk maar kan niet zo snel iets verzinnen om er wat aan te doen.
Wellicht het start bedrag wat hoger maken zodat je meer kanten op kan?
Haha nou niks om boos over te worden lijkt mequote:Op woensdag 10 april 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog,🫣
In een ander topic.....
Ik zeg het maar niet meer.
Zie daarquote:Op woensdag 10 april 2024 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nou niks om boos over te worden lijkt me![]()
Maar goed er is dus geen discussie over
quote:Op woensdag 10 april 2024 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nou niks om boos over te worden lijkt me![]()
Maar goed er is dus geen discussie over
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Zorro het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.
We doen het ermee.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van China.
Je hebt nog tot zaterdag 20 april 2024 04:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Wie is er afgehaakt?quote:
Heb de anale meneer verwijderd.quote:
ok, ik vroeg me al af of het vrijwillig was of iets andersquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Heb de anale meneer verwijderd.
Heeft 0 posts in 40+, en zag dat ie een verzoek gedaan had om op anoniem te gaan.
De redenen zijn vrijwilligquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ok, ik vroeg me al af of het vrijwillig was of iets anders
Die skip ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:54 schreef chufi het volgende:
Morgenvroeg gaan we weer verder 5:30 de training
Die skip ik ook...quote:Op donderdag 18 april 2024 16:45 schreef chufi het volgende:
De sprintrace zaterdag is nog vroeger ....
Ik zie het wel ... ben al weer eens in slaap gevallen zo vroeg in de ochtend .... maar probeer er vroeg in te kruipen , misschien helpt datquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Die skip ik ook...
Mijn nachtrust vind ik momenteel belangrijker.
Het is ook niet bijster spannend momenteelquote:Op donderdag 18 april 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het wel ... ben al weer eens in slaap gevallen zo vroeg in de ochtend .... maar probeer er vroeg in te kruipen , misschien helpt dat
Tot wanneer kan het nog?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:06 schreef WillemsJ het volgende:
Goedemorgen luitjes, weten jullie nou wat te doen haha
Ik zie nog mogelijkheden. Vanavond nog maar ff checken...quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:32 schreef chufi het volgende:
[..]
morgenochtend 4:59 , zie ook de ronde mededeling eerder
Vanacht tot 4:59quote:
Dan ben je te laat he,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalis voor morgen
[ Bericht 51% gewijzigd door chufi op 20-04-2024 10:27:16 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |