Vergaat de wereld nu deze mensen de zonsverduistering zelf eens zien?quote:Op maandag 8 april 2024 19:26 schreef DemonRage het volgende:
Al die religieuzen die los gaan op die youtube chats.
Dat is inderdaad erg lullig.quote:
In Amerika wordt alles in het kwadraat en dat nog eens in het kwadraat gedaan. In de VS is alles big. Dus ook zo'n zonsverduistering, daar wordt iets gigantisch van gemaakt.quote:Op maandag 8 april 2024 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Vergaat de wereld nu deze mensen de zonsverduistering zelf eens zien?
Vroeger kocht je daar voor een klein bedrag een eclipsbril voor.quote:Op maandag 8 april 2024 18:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij jou is hij 85% bedekt dus dat ga je zeker wel merken/zienHeb je wel een eclipsbrilletje? Zo nee:
[ x ]
Of gebruik een vergiet:
[ x ]
Of kijk naar de schaduwen:
[ x ]
Ja maar daar heb je niets aan als je een paar uur voor de eclipse bedenkt om te gaan kijkenquote:Op maandag 8 april 2024 20:17 schreef Coppi het volgende:
[..]
Vroeger kocht je daar voor een klein bedrag een eclipsbril voor.
Goed punt.quote:Op maandag 8 april 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je niets aan als je een paar uur voor de eclipse bedenkt om te gaan kijken
Ik denk dat ik voor die 2135 in Nederland ga kiezenquote:Op maandag 8 april 2024 20:36 schreef Frutsel het volgende:
2026 beste optie dus voor als je hem in 1999 gemist hebt.
Anders wachten tot 2135.
Me2! Zullen we er een FOK! watchparty van maken?quote:Op maandag 8 april 2024 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die 2135 in Nederland ga kiezen
Dallas, TXquote:Op maandag 8 april 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
Wow dat was een mooie ... geen idee waar het is
Ik ben alleen bang dat ik er dan niet meer benquote:Op maandag 8 april 2024 20:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Me2! Zullen we er een FOK! watchparty van maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |