abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2024 @ 12:14:54 #51
208890 June.
Seriously?
pi_213157699
Je kunt het ook andersom vragen: waarom zou je het wel doen? Ook al is het anoniem?
Even gechargeerd, maar ik zou geen zin hebben in hordes facebookvrouwen die de hele dag thuiszitten, teveel tijd hebben, het artikel niet tot nauwelijks lezen en wel een mening over je hebben. Tenminste, ik zie ze altijd alleen terugkomen op Facebook en ook de enige reden dat ik ze nog niet heb geblokkeerd zijn de de vermakelijke reacties in de comments :')
Shine bright like a diamond.
pi_213158126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 10:41 schreef tanteklara het volgende:
Je kunt ook nee zeggen.
Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ik er niet over kan nadenken toch? En de ervaring van Donna vind ik wel fijn om mee te nemen in mijn beslissing.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_213158147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:14 schreef June. het volgende:
Je kunt het ook andersom vragen: waarom zou je het wel doen? Ook al is het anoniem?
Even gechargeerd, maar ik zou geen zin hebben in hordes facebookvrouwen die de hele dag thuiszitten, teveel tijd hebben, het artikel niet tot nauwelijks lezen en wel een mening over je hebben. Tenminste, ik zie ze altijd alleen terugkomen op Facebook en ook de enige reden dat ik ze nog niet heb geblokkeerd zijn de de vermakelijke reacties in de comments :')
Nou dat ook. Wij hebben het financieel prima voor elkaar, dus heb ook weinig behoefte aan de mening van iemand anders over onze situatie.
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 13:11:53 #54
382129 crew  Donna
pi_213158208
Bij Flair valt dat wel heel erg mee. Bij Porterenee is dat wel heel erg.
pi_213160137
Het is soms ook wel jammer dat er vooral mensen aan lijken te melden met ruim geld. Terwijl er ook zoveel modaal en onder modaal gezinnen zijn.
pi_213221761
Nou, die Lidl plus app bespaart mij niet echt geld :') Sukkel die ik ben vergeet ik hem in 50% van de keren te scannen en probeer ik dan dus wel een gratis of korting artikel mee te nemen wat ik anders niet had meegenomen. Zucht.
Ik ga bovenaan mijn boodschappenlijstje met koeienletters 'app scannen' schrijven, eens kijken of dat helpt :7
pi_213221974
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Hupje het volgende:
Nou, die Lidl plus app bespaart mij niet echt geld :') Sukkel die ik ben vergeet ik hem in 50% van de keren te scannen en probeer ik dan dus wel een gratis of korting artikel mee te nemen wat ik anders niet had meegenomen. Zucht.
Ik ga bovenaan mijn boodschappenlijstje met koeienletters 'app scannen' schrijven, eens kijken of dat helpt :7
Vragen ze het bij jullie niet standaard als je Plus aanbiedingsproducten koopt?
Op het schermpje waar de producten en het eindbedrag op te zien is staat ook of de app is gescand, als extra check voor jezelf.

Vind het bij de Lidl wel stom dat die korting alleen mogelijk is via de app en er geen fysiek alternatief is zoals bij de AH en Jumbo wel het geval is. Ik heb al meer dan eens de app gescand voor mensen die geen smartphone hebben en er komen steeds meer aanbiedingen in de folder alleen voor de app.
pi_213222139
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Elleska het volgende:

[..]
Vragen ze het bij jullie niet standaard als je Plus aanbiedingsproducten koopt?
Op het schermpje waar de producten en het eindbedrag op te zien is staat ook of de app is gescand, als extra check voor jezelf.
Kennelijk niet :D
Oh, das een goeie, dat moet ik de volgende keer eens kijken. Sowieso gewoon nadat ik de boodschappen op de band heb gelegd mijn telefoon in de hand pakken.
pi_213222163
Ik heb net die app geïnstalleerd
Heb je er internet voor nodig in de winkel (Lidl app heb ik het over)?

Doe nu voor +/- 40¤ boodschappen bij Picnic. Zit sowieso altijd onder de 42¤ maar de lidl is vast goedkoper
pi_213222225
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net die app geïnstalleerd
Heb je er internet voor nodig in de winkel (Lidl app heb ik het over)?
Nee. Niet om de kaart te openen voor het scannen, wel om de kortingscoupons met persoonlijke kortingen te activeren maar dat kan je thuis al doen.

Ik heb de kaart ook in stocard gezet waarin ik alle klantenkaarten verzamel. Dat werkt sowieso offline en mocht de Lidl app eens kuren hebben dan werkt die kaart nog.
pi_213222245
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
Nee. Niet om de kaart te openen voor het scannen, wel om de kortingscoupons met persoonlijke kortingen te activeren maar dat kan je thuis al doen.

Ik heb de kaart ook in stocard gezet waarin ik alle klantenkaarten verzamel, mocht de Lidl app eens kuren hebben dan werkt die kaart wel.
Oh dat is fijn! Ik heb maar heel weinig internet in mijn abonnement en dan kan het gewoon zo dus! Fijn

Maandag boodschappen doen bij de Lidl dus :)
  maandag 15 april 2024 @ 23:04:09 #62
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213223467
quote:
Yep, heel herkenbaar.
Nu heb ik mijn bankpas ingesteld als digitale pas op mijn telefoon en betaal ik daarmee. Dan heb ik m'n telefoon toch al nodig en denk ik er vaker aan om de Lidl-pas te scannen.
pi_213224136
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat is fijn! Ik heb maar heel weinig internet in mijn abonnement en dan kan het gewoon zo dus! Fijn

Maandag boodschappen doen bij de Lidl dus :)
Je zou ook een screenshot kunnen maken van je klantenkaart uit de app. En dan die foto scannen. Dan gebruik je sowieso geen data.
pi_213224161
quote:
Tja die paar in-app aanbiedingen vallen ook altijd tegen, vaak producten die ik zelf nooit zou kopen

Vandaag. Kinderkoekjes, koffiemelk en een strijkplank :`)
pi_213290983
Oh man, een liter extra vergine olijfolie kost bij de Aldi inmiddels bijna ¤10. De biologische die ik ook nog wel eens nam kost ¤6,99 voor een halve liter. En da’s nou een product dat ik vaak gebruik, dus dat voel ik wel in de portemonnee.
pi_213291486
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, een liter extra vergine olijfolie kost bij de Aldi inmiddels bijna ¤10. De biologische die ik ook nog wel eens nam kost ¤6,99 voor een halve liter. En da’s nou een product dat ik vaak gebruik, dus dat voel ik wel in de portemonnee.
De 1liter fles Bertolli-olijfolie was bij AH op een gegeven moment bijna 16 euro. De flessen stonden heel random in het schap, waardoor ik wekenlang kon zien dat niemand een fles kocht of aanraakte. Toen stond er ineens een bordje bij dat het artikel uit het assortiment zou gaan om mensen aan te sporen, en toen dat ook geen effect had was dezelfde fles ineens weer rond de 11 euro. :') Blijft absurd duur natuurlijk.
pi_213291992
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
De 1liter fles Bertolli-olijfolie was bij AH op een gegeven moment bijna 16 euro. De flessen stonden heel random in het schap, waardoor ik wekenlang kon zien dat niemand een fles kocht of aanraakte. Toen stond er ineens een bordje bij dat het artikel uit het assortiment zou gaan om mensen aan te sporen, en toen dat ook geen effect had was dezelfde fles ineens weer rond de 11 euro. :') Blijft absurd duur natuurlijk.
Ik zie dat die 1 literflessen van Bertolli nu daar ¤16,99 kosten https://www.ah.nl/product(...)ra-vergine-originale, mijn hemel. Bij de Jumbo ¤15,59 https://www.jumbo.com/pro(...)persing-1l-357162FLS da’s nogal een verschil. Ik denk dat ik nog nooit Bertolli heb gekocht, altijd Aldi of Lidl
pi_213293552
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik zie dat die 1 literflessen van Bertolli nu daar ¤16,99 kosten https://www.ah.nl/product(...)ra-vergine-originale, mijn hemel. Bij de Jumbo ¤15,59 https://www.jumbo.com/pro(...)persing-1l-357162FLS da’s nogal een verschil. Ik denk dat ik nog nooit Bertolli heb gekocht, altijd Aldi of Lidl
In mijn AH hebben ze het volgens mij nu echt aangepast naar 11nogwat. Ik zal er morgen eens op letten.
  maandag 22 april 2024 @ 15:56:10 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213293579
Ik doe wel een jaar met een halve liter olijfolie. :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_213293619
Ik ben de boodschappen weer aan het bijhouden. Voor de eerste 3 maanden zit ik nu op een gemiddelde van ¤ 112,72 per week. 2 personen, inc afhaal, ex uit eten, ex kattenkosten, ex drogisterij en schoonmaak.
Spoilers!
  maandag 22 april 2024 @ 16:24:42 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213293845
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de boodschappen weer aan het bijhouden. Voor de eerste 3 maanden zit ik nu op een gemiddelde van ¤ 112,72 per week. 2 personen, inc afhaal, ex uit eten, ex kattenkosten, ex drogisterij en schoonmaak.
Wat bizar weinig joh :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 april 2024 @ 16:25:08 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213293849
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe wel een jaar met een halve liter olijfolie. :@
Gebruik je dan andere olie of helemaal überhaupt weinig olie?
  maandag 22 april 2024 @ 16:30:16 #73
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213293898
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Supernetjes! Wij ook zoiets, maar dan excl. afhaal (doen we nooit) en inclusief peuter.
In coronatijd hebben we vaak bij Picnic besteld. Maar zoveel mogelijk bij Lidl en wat ze daar niet hebben bij Jumbo blijkt echt wel goedkoper.
  maandag 22 april 2024 @ 16:30:18 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213293899
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 16:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Gebruik je dan andere olie of helemaal überhaupt weinig olie?
Ik bak in rijstolie. Smaakt neutraal, mag best flink verhit worden. Die de AH verkoopt is ca. 5 euro per liter.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 april 2024 @ 16:33:07 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213293939
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik bak in rijstolie. Smaakt neutraal, mag best flink verhit worden. Die de AH verkoopt is ca. 5 euro per liter.
Aha

Ja dat scheelt behoorlijk tegenwoordig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')