Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ik er niet over kan nadenken toch? En de ervaring van Donna vind ik wel fijn om mee te nemen in mijn beslissing.quote:
Nou dat ook. Wij hebben het financieel prima voor elkaar, dus heb ook weinig behoefte aan de mening van iemand anders over onze situatie.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:14 schreef June. het volgende:
Je kunt het ook andersom vragen: waarom zou je het wel doen? Ook al is het anoniem?
Even gechargeerd, maar ik zou geen zin hebben in hordes facebookvrouwen die de hele dag thuiszitten, teveel tijd hebben, het artikel niet tot nauwelijks lezen en wel een mening over je hebben. Tenminste, ik zie ze altijd alleen terugkomen op Facebook en ook de enige reden dat ik ze nog niet heb geblokkeerd zijn de de vermakelijke reacties in de comments
Vragen ze het bij jullie niet standaard als je Plus aanbiedingsproducten koopt?quote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Hupje het volgende:
Nou, die Lidl plus app bespaart mij niet echt geldSukkel die ik ben vergeet ik hem in 50% van de keren te scannen en probeer ik dan dus wel een gratis of korting artikel mee te nemen wat ik anders niet had meegenomen. Zucht.
Ik ga bovenaan mijn boodschappenlijstje met koeienletters 'app scannen' schrijven, eens kijken of dat helpt
Kennelijk nietquote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Elleska het volgende:
[..]
Vragen ze het bij jullie niet standaard als je Plus aanbiedingsproducten koopt?
Op het schermpje waar de producten en het eindbedrag op te zien is staat ook of de app is gescand, als extra check voor jezelf.
Nee. Niet om de kaart te openen voor het scannen, wel om de kortingscoupons met persoonlijke kortingen te activeren maar dat kan je thuis al doen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net die app geïnstalleerd
Heb je er internet voor nodig in de winkel (Lidl app heb ik het over)?
Oh dat is fijn! Ik heb maar heel weinig internet in mijn abonnement en dan kan het gewoon zo dus! Fijnquote:Op maandag 15 april 2024 21:02 schreef Elleska het volgende:
[..]
Nee. Niet om de kaart te openen voor het scannen, wel om de kortingscoupons met persoonlijke kortingen te activeren maar dat kan je thuis al doen.
Ik heb de kaart ook in stocard gezet waarin ik alle klantenkaarten verzamel, mocht de Lidl app eens kuren hebben dan werkt die kaart wel.
Yep, heel herkenbaar.quote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Hupje het volgende:
Nou, die Lidl plus app bespaart mij niet echt geldSukkel die ik ben vergeet ik hem in 50% van de keren te scannen en probeer ik dan dus wel een gratis of korting artikel mee te nemen wat ik anders niet had meegenomen. Zucht.
Ik ga bovenaan mijn boodschappenlijstje met koeienletters 'app scannen' schrijven, eens kijken of dat helpt
Je zou ook een screenshot kunnen maken van je klantenkaart uit de app. En dan die foto scannen. Dan gebruik je sowieso geen data.quote:Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is fijn! Ik heb maar heel weinig internet in mijn abonnement en dan kan het gewoon zo dus! Fijn
Maandag boodschappen doen bij de Lidl dus
Tja die paar in-app aanbiedingen vallen ook altijd tegen, vaak producten die ik zelf nooit zou kopenquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Hupje het volgende:
De 1liter fles Bertolli-olijfolie was bij AH op een gegeven moment bijna 16 euro. De flessen stonden heel random in het schap, waardoor ik wekenlang kon zien dat niemand een fles kocht of aanraakte. Toen stond er ineens een bordje bij dat het artikel uit het assortiment zou gaan om mensen aan te sporen, en toen dat ook geen effect had was dezelfde fles ineens weer rond de 11 euro.quote:Op maandag 22 april 2024 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, een liter extra vergine olijfolie kost bij de Aldi inmiddels bijna ¤10. De biologische die ik ook nog wel eens nam kost ¤6,99 voor een halve liter. En da’s nou een product dat ik vaak gebruik, dus dat voel ik wel in de portemonnee.
Ik zie dat die 1 literflessen van Bertolli nu daar ¤16,99 kosten https://www.ah.nl/product(...)ra-vergine-originale, mijn hemel. Bij de Jumbo ¤15,59 https://www.jumbo.com/pro(...)persing-1l-357162FLS da’s nogal een verschil. Ik denk dat ik nog nooit Bertolli heb gekocht, altijd Aldi of Lidlquote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
De 1liter fles Bertolli-olijfolie was bij AH op een gegeven moment bijna 16 euro. De flessen stonden heel random in het schap, waardoor ik wekenlang kon zien dat niemand een fles kocht of aanraakte. Toen stond er ineens een bordje bij dat het artikel uit het assortiment zou gaan om mensen aan te sporen, en toen dat ook geen effect had was dezelfde fles ineens weer rond de 11 euro.Blijft absurd duur natuurlijk.
In mijn AH hebben ze het volgens mij nu echt aangepast naar 11nogwat. Ik zal er morgen eens op letten.quote:Op maandag 22 april 2024 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie dat die 1 literflessen van Bertolli nu daar ¤16,99 kosten https://www.ah.nl/product(...)ra-vergine-originale, mijn hemel. Bij de Jumbo ¤15,59 https://www.jumbo.com/pro(...)persing-1l-357162FLS da’s nogal een verschil. Ik denk dat ik nog nooit Bertolli heb gekocht, altijd Aldi of Lidl
Wat bizar weinig johquote:Op maandag 22 april 2024 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de boodschappen weer aan het bijhouden. Voor de eerste 3 maanden zit ik nu op een gemiddelde van ¤ 112,72 per week. 2 personen, inc afhaal, ex uit eten, ex kattenkosten, ex drogisterij en schoonmaak.
Gebruik je dan andere olie of helemaal überhaupt weinig olie?quote:Op maandag 22 april 2024 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe wel een jaar met een halve liter olijfolie.
Supernetjes! Wij ook zoiets, maar dan excl. afhaal (doen we nooit) en inclusief peuter.quote:Op maandag 22 april 2024 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de boodschappen weer aan het bijhouden. Voor de eerste 3 maanden zit ik nu op een gemiddelde van ¤ 112,72 per week. 2 personen, inc afhaal, ex uit eten, ex kattenkosten, ex drogisterij en schoonmaak.
Ik bak in rijstolie. Smaakt neutraal, mag best flink verhit worden. Die de AH verkoopt is ca. 5 euro per liter.quote:Op maandag 22 april 2024 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruik je dan andere olie of helemaal überhaupt weinig olie?
Ahaquote:Op maandag 22 april 2024 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bak in rijstolie. Smaakt neutraal, mag best flink verhit worden. Die de AH verkoopt is ca. 5 euro per liter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |