Net zoiets als die meisjes die op een stokpaard over hindernissen springenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gek ben je als je dat op een veld gaat doen
Ik zie ook jongetjes dat doen, met in de andere hand een houten zwaardje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net zoiets als die meisjes die op een stokpaard over hindernissen springen
Ja aparte inleidingquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dictator zei ze, Julius Caesar was geen keizer. Caesar was zijn naam, na hem werd het pas een titel, keizer, tsjaar…
Net even gekeken omdat ik nisk te doen hadquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het een makkelijke ronde vind?
Inderdaad. Net zo'n raar woord als laatst. Iets met 'bliksem' dacht ik (bliksemactie?). We gaan de kant op van de ogenschijnlijk willekeurige samenstellingen. Omdat het kan.quote:
Ogenschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]Als ik er meer dan 6 weet, is het een makkelijke ronde.
Gemiddeld weet ik er maar 4 ofzo.
[..]
Inderdaad. Net zo'n raar woord als laatst. Iets met 'bliksem' dacht ik (bliksemactie?). We gaan de kant op van de ogenschijnlijk willekeurige samenstellingen. Omdat het kan.
Daarom inderdaad 'ogenschijnlijk'.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk, ja.
Want bliksemactie en gifschandaal staan gewoon in het woordenboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |