abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214711484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:04 schreef JeMoeder het volgende:
Je denkt dat de maffiosi die hier achter zitten dit zelf doen?
Maffioso? Gewoon Marco Ebben:

quote:
Vlaardingse loodgieter Ron van Uffelen die doelwit was van vele aanslagen overleden
De 45-jarige loodgieter ron van Uffelen uit Vlaardingen die al ruim een jaar het doelwit is van talloze aanslagen op zijn woning is overleden. Dat melden meerdere bronnen aan deze site. De man zou zelf niet op de hoogte zijn geweest waarom hij het doelwit was. Bij zijn woning werden al meerdere personen opgepakt die een aanslag wilde plegen of een explosief af wilden laten gaan. In het onderzoek naar de opdrachtgever van de aanslagen werd ook de naam van de voortvluchtige Marco Ebben genoemd.

Marco Ebben
Eerder zei Ron van Uffelen Marco Ebben niet te kennen. Wel zou hij vier jaar geleden ruzie hebben gehad met iemand in café Rotterdam in Vlaardingen. Van anderen hoorde hij later dat dit Marco Ebben zou zijn geweest. Bij die ruzie zouden ook klappen zijn uitgedeeld. Bij de politie zou de loodgieter een lijstje hebben moeten inleveren met daarop namen van mogelijke personen die hij verdenkt achter de aanslagen te zitten. Hierop zou hij ook de naam van Marco Ebben hebben geplaatst. Deze ontkent echter de loodgieter überhaupt te kennen.

Marco Ebben ze eerder in een interview Ron van Uffelen nog nooit te hebben gezien of over te hebben gehoord. Dat hij met hem gevochten heeft klopt volgens hem al helemaal niet. “Er is nog nooit iemand geweest die mij een klap heeft gegeven. Ik kom ook niet in cafés want ik drink niet, rook niet en gebruik niet. Ik ben een heel sportieve jongen.”
https://www.boevennieuws.(...)-aanlagen-overleden/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:38:15 #127
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_214711566
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie wel dat een tweekapper in dezelfde straat (5 huizen verderop en daar tegenover), niet alleen in prijs moest dalen, maar vanaf september 2023 ook 5 maanden te koop heeft gestaan.

En dat vind ik voor het huis, de locatie, de huidge krapte op de markt en het bouwjaar best fors.

Laat ik het zo stellen, als koper zou ik me zelfs voor 60% van de waarde niet aan het huis van de loodgieter wagen.
Het niet verstandig vinden om te verkopen is iets anders dan direct aangeven dat je dat niet wilt en "met klem verzoeken" om in dat huis te blijven ondanks de risico's. Ik had allang ergens tijdelijk in een hotel of bij bekenden gezeten, maar het kan natuurlijk dat ze daar geen geld voor hebben.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_214711702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan heb je kans dat het een executie-verkoop wordt, als zij de hypotheek niet meer kan betalen :{
Een overlijdensrisicoverzekering dekt dit toch?
pi_214711730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:47 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Dus je weet dat de man is overleden, vervolgens pleeg je alsnog een aanslag en wordt je daarbij nog opgepakt ook...

Handig dit :')
Interesseert de kansenparel toch totaal niet? Die ziet maar een ding: een paar rotcenten.
pi_214711806
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Waar denk jij dat die aanslagen over gingen, als het niet om de loodgieter ging?
Wanneer het om geld gaat, willen ze dat nu nog steeds hebben ongeacht z’n dood. Volgens is het niet veel complexer dan dat.

En geef je dus gewoon een ziek signaal af en ga je door met de bedreigingen.
#12 is not for sale!
pi_214711862
Zelfs in zijn graf krijgt hij geen rust :N
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:24:25 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214712554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:59 schreef Inbox het volgende:

[..]
Een overlijdensrisicoverzekering dekt dit toch?
Ja? Dus als er 200.000 onderwaarde is en een ORV van 100.000 dan dekt die dat?

De ORV dekt het bedrag waarvoor je een ORV hebt afgesloten, niet wat er verder nog aan schuld overblijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:26:46 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214712567
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het niet verstandig vinden om te verkopen is iets anders dan direct aangeven dat je dat niet wilt en "met klem verzoeken" om in dat huis te blijven ondanks de risico's. Ik had allang ergens tijdelijk in een hotel of bij bekenden gezeten, maar het kan natuurlijk dat ze daar geen geld voor hebben.
Ik ook, maar als ik kijk wat de WOZ voor dat huis in 2013/2014 al was, dan verwacht ik dat het toen ook al een behoorlijk duur huis was, zeker voor de markt van dat moment.
Dus ik sluit niet uit dat ze zich niet kunnen permitteren ergens anders te wonen terwijl de hypotheek van dit huis ook nog betaald moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214712766
Het nieuws van de dood van Ron is natuurlijk nog niet doorgedrongen tot de opdrachtgever. Dat is de meest plausibele verklaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alpha0 op 14-08-2024 15:55:43 ]
pi_214713490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja? Dus als er 200.000 onderwaarde is en een ORV van 100.000 dan dekt die dat?

De ORV dekt het bedrag waarvoor je een ORV hebt afgesloten, niet wat er verder nog aan schuld overblijft.
Voor zo’n huis/ hypotheek sluit je geen OVR van 100K.
Ron was zo goed als kostwinner, als hij het goed wilde achterlaten heeft hij wel een betere OVR. Tenzij hij toen al bekend was met mogelijk medische risico’s.
#12 is not for sale!
pi_214714151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:19 schreef Leandra het volgende:

Nu is hij in het ziekenhuis aan hartfalen overleden
Heb je hier een bron van?
pi_214714180
OM laat sectie op lichaam Vlaardingse loodgieter verrichten

quote:
„We vermoeden niet dat er sprake is dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen, maar gezien de voorgeschiedenis met een aantal geweldsincidenten rond hem doen we dit uit voorzorg om dat voor 100 procent uit te sluiten”, zegt een woordvoerder van het OM.

Het is nog niet duidelijk hoe lang het duurt voordat het lichaam van Van Uffelen weer wordt overgedragen aan de nabestaanden. Volgens Richard Korver, de advocaat van de loodgieter, is zijn cliënt door „een medische oorzaak” overleden.

https://www.telegraaf.nl/(...)oodgieter-verrichten
pi_214714216
quote:
De oorzaak van het overlijden is naar het zich laat aanzien een medische’, schrijft zijn advocaat Richard Korver in een persbericht.
Hoe waarschijnlijk is dit?
pi_214714232
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef Za het volgende:

[..]
Hoe waarschijnlijk is dit?
Ligt eraan aan wie je dat vraagt en of ie wel of niet gevaccineerd was ;)

De politie doet nu nader onderzoek om moord uit te sluiten.
pi_214714314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:46 schreef Inbox het volgende:

De politie doet nu nader onderzoek om moord uit te sluiten.
Terecht lijkt me.
pi_214714328
Dat het huis op korte termijn onverkoopbaar is geworden is wel evident. Niemand gaat zijn vingers branden aan zo'n stulpje waar aanslagen nu door lijken te gaan. Ook huizen in de straat zullen in waarde zijn gedaald en slecht verkopen. Je zal er maar naast of in de straat wonen. Brrr.

Dat gezegd hebbende is het plegen van een aanslag na zijn overlijden wel pure lef. Mijn verwachting was met de dood van de Loodgieter dat het nu gestopt was. Doel bereikt. En velen met mij. Dit laat zien dat het veel verder gaat dan alleen de loodgieter. Het gaat om terroriseren, angst inboezemen en dat gaat op deze manier door. Intimidatie ten top.

De familie geef je hiermee geen rust en dat is zeer en zeer triest er vanuit gaande dat zij hier niets mee te maken hebben. De familie kan ook geen kant op want huis is onverkoopbaar, zie bovenstaand.

Betekent voor een periode van angst en hoge gemeentelijke kosten voor politie inzet en beveiliging. Torenhoge kosten voor de maatschappij. De familie kan je ook niet voor eeuwig beveiligen.

En nu de loodgieter dood is, waar stopt het? Waar is het einde? Over een maand? Een jaar? Vijf jaar?

Wat een ingewikkeld kwestie.....
Love is in the air!
pi_214715614
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:56 schreef Za het volgende:

[..]
Terecht lijkt me.
Ik vind het ook voor de hand liggen dat dat zou gebeuren.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:56:01 #143
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214715686
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:56 schreef Za het volgende:

[..]
Terecht lijkt me.
Inderdaad. Daarom vond ik het vreemd dat men meteen zei dat het door hartfalen kwam. Een jong iemand die plots overlijdt wordt heel vaak de doodsoorzaak onderzocht.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214715750
Is er eigenlijk gedacht aan de mogelijkheid dat moeders de vrouw ergens iets duisters heeft uitgespookt en het eigenlijke doelwit is?
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 21:03:13 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214715795
Hopelijk is de politie snel de dader(s) op het spoor. En bedoel ik niet de loopjongens die explosief voor de voordeur hebben neergelegd, daar hebben ze er al meerdere van opgepakt. Je zou denken dat de politie al maanden lang boven op deze zaak zit qua onderzoek en wel meer een idee zou hebben wie dit aanstuurt allemaal.
pi_214715802
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:58 schreef Landgeld het volgende:
Dat het huis op korte termijn onverkoopbaar is geworden is wel evident. Niemand gaat zijn vingers branden aan zo'n stulpje waar aanslagen nu door lijken te gaan. Ook huizen in de straat zullen in waarde zijn gedaald en slecht verkopen. Je zal er maar naast of in de straat wonen. Brrr.

Zou dat huis zo kopen. Zeker als het zogenaamd flink in waarde is gedaald.

quote:
Dat gezegd hebbende is het plegen van een aanslag na zijn overlijden wel pure lef. Mijn verwachting was met de dood van de Loodgieter dat het nu gestopt was. Doel bereikt. En velen met mij. Dit laat zien dat het veel verder gaat dan alleen de loodgieter. Het gaat om terroriseren, angst inboezemen en dat gaat op deze manier door. Intimidatie ten top.
Überhaupt bizar dat er zoveel aanslagen geweest zijn. Die gingen gewoon door terwijl er al extra beveiliging was.ja, kansenparels zijn niet zo bijzonder intelligent..

quote:
De familie geef je hiermee geen rust en dat is zeer en zeer triest er vanuit gaande dat zij hier niets mee te maken hebben. De familie kan ook geen kant op want huis is onverkoopbaar, zie bovenstaand.

Betekent voor een periode van angst en hoge gemeentelijke kosten voor politie inzet en beveiliging. Torenhoge kosten voor de maatschappij. De familie kan je ook niet voor eeuwig beveiligen.

En nu de loodgieter dood is, waar stopt het? Waar is het einde? Over een maand? Een jaar? Vijf jaar?

Wat een ingewikkeld kwestie.....
Bizar wel. Je zou denken dat het met de dood van deze loodgieter wel klaar is, maar dat is dus kennelijk niet het geval. Dan vraag je je af wat de werkelijke reden is..

Toch denk ik dat het nu wel klaar is eigenlijk.
pi_214715870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef GerryDV het volgende:
Is er eigenlijk gedacht aan de mogelijkheid dat moeders de vrouw ergens iets duisters heeft uitgespookt en het eigenlijke doelwit is?
Denk eerder de hele familie, dus dat de vrouw ook op de hoogte was dat de man zich in het criminele circuit bevond.

En waarschijnlijk een schuld heeft bij iemand en die niet kon of wilde afbetalen.
pi_214715983

[ Bericht 51% gewijzigd door Za op 14-08-2024 21:29:13 ]
pi_214716396
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Inderdaad. Daarom vond ik het vreemd dat men meteen zei dat het door hartfalen kwam. Een jong iemand die plots overlijdt wordt heel vaak de doodsoorzaak onderzocht.
Misschien had ie zaterdag wel 6 snuifjes te veel op, ook harftfalen. Hij was er in ieder geval niet vies van benoemde hij al in zijn interviews
  woensdag 14 augustus 2024 @ 23:58:41 #150
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_214717261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:54 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Misschien had ie zaterdag wel 6 snuifjes te veel op, ook harftfalen. Hij was er in ieder geval niet vies van benoemde hij al in zijn interviews
Ron van Snuffelen :') Ik vermoed dit ook. Het is wel erg toevallig. Wellicht zelfs bewust ergens te veel van genomen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')