Als er een ORV aan de hypotheek gekoppeld is dan valt er niets te azen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal wel een overlijdensrisicoverzekering op zitten, vermoedelijk azen ze daar nu op…
Omerta viert hoogtij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Voelt niet logisch, maar we zullen zien wat de komende maanden gebeurd. Ook wel bizar dat de politie nog schijnbaar geen idee heeft wie er achter zit terwijl ze wel van die loopjongens hebben gepakt. Je zou denken dat in contact daarmee hij/zij wel traceerbaar moet zijn geweest of ergens een fout moet zijn gemaakt.
Dus je weet dat de man is overleden, vervolgens pleeg je alsnog een aanslag en wordt je daarbij nog opgepakt ook...quote:
Maar dan is het huis wel vrij en is er dus geld bij een eventuele verkoop.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een ORV aan de hypotheek gekoppeld is dan valt er niets te azen.
De persoon die hier achter zit doet niet zelf de aanslagen. Die betaald gewoon een paar zwakzinnige tieners.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:47 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dus je weet dat de man is overleden, vervolgens pleeg je alsnog een aanslag en wordt je daarbij nog opgepakt ook...
Handig dit
Je denkt dat de maffiosi die hier achter zitten dit zelf doen? Daar huren ze VMBO-krachtjes voor in, domme spierballen die voor en paar honderd euro een granaat gooien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:47 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dus je weet dat de man is overleden, vervolgens pleeg je alsnog een aanslag en wordt je daarbij nog opgepakt ook...
Handig dit
Waarschijnlijk, maar dan is het nog een risico dat er een aan de praat gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
De persoon die hier achter zit doet niet zelf de aanslagen. Die betaald gewoon een paar zwakzinnige tieners.
En die vervolgens die paar 100 euro niet krijgen....quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je denkt dat de maffiosi die hier achter zitten dit zelf doen? Daar huren ze VMBO-krachtjes voor in, domme spierballen die voor en paar honderd euro een granaat gooien.
*vmboquote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je denkt dat de maffiosi die hier achter zitten dit zelf doen? Daar huren ze VMBO-krachtjes voor in, domme spierballen die voor en paar honderd euro een granaat gooien.
Dit waarschijnlijk. Als ze de dader eindelijk hebben, kunnen ze de persoon gelijk doorsturen naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
De persoon die hier achter zit doet niet zelf de aanslagen. Die betaald gewoon een paar zwakzinnige tieners.
Zal wel via internet gaan en niet makkelijk te traceren. Die gaat niet mailen/appen met eigen IP.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:05 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar dan is het nog een risico dat er een aan de praat gaat.
Dat is allemaal de vraag nog maar, ten eerste of een ORV de openstaande hypotheek wel volledig dekt (nog nooit gehad), ten tweede is de waarde van het huis door de hele situatie, en vooral het doorgaan van de aanslagen na het overlijden, behoorlijk gedaald.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar dan is het huis wel vrij en is er dus geld bij een eventuele verkoop.
Het gaat natuurlijk wel gewoon om de familie, er zal niemand boos zijn op de stenen en de dakpannen. Zodra die definitief weg zijn zal het wel rustig in de buurt worden. Het huis zal best onder marktprijs weggaan, maar er blijf normaal gesproken dan genoeg over.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is allemaal de vraag nog maar, ten eerste of een ORV de openstaande hypotheek wel volledig dekt (nog nooit gehad), ten tweede is de waarde van het huis door de hele situatie, en vooral het doorgaan van de aanslagen na het overlijden, behoorlijk gedaald.
Sterker nog; de kans is dat de aanslag van vannacht het huis helemaal onverkoopbaar maakt, want kennelijk gaat het toch niet om de loodgieter.
Men dacht ook dat het wel rustig zou worden als de loodgieter was overleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel gewoon om de familie, er zal niemand boos zijn op de stenen en de dakpannen. Zodra die definitief weg zijn zal het wel rustig in de buurt worden. Het huis zal best onder marktprijs weggaan, maar er blijf normaal gesproken dan genoeg over.
Het draait vermoedelijk toch allemaal om geld. Het is of gaan ‘slapen’ of betalen. Als ze dat eerste hadden willen doen, was hij allang gepakt geweest.
Dat zijn nabestaanden zo expliciet benoemen dat ze in het huis willen blijven wonen vind ik ook wat opmerkelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Men dacht ook dat het wel rustig zou worden als de loodgieter was overleden.
Nu is hij in het ziekenhuis aan hartfalen overleden, maar stel dat hij bij een aanslag op zijn bedrijf was overleden, dan waren ze dus mogelijk ook doorgegaan met aanslagen op zijn huis.
Gaat/ging het dan al die tijd überhaupt wel om de loodgieter?
Ik weet niet wat hun achtergrond met het huis is, genoeg redenen waarbij ik me voor kan stellen dat iemand in een huis wil blijven wonen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nabestaanden zo expliciet benoemen dat ze in het huis willen blijven wonen vind ik ook wat opmerkelijk.
Waarom? Wat ook in dit topic genoemd is, huis verkoopt waarschijnlijk niet goed nu. Kan je beter een paar jaren wachten en dan eventueel doorverkopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nabestaanden zo expliciet benoemen dat ze in het huis willen blijven wonen vind ik ook wat opmerkelijk.
Dat je uiteindelijk de conclusie trekt dat het mogelijk handiger is om er te blijven wonen, dat kan. Maar dat de volgende dag als eerste prio melden ondanks het risico voor hun veiligheid viel me wel op. Ron werd zelf ook al zo kwaad op de burgemeester omdat hij zijn huis uit moest, tot melden dat hij hem kapot gaat maken aan toe. Je zegt terecht dat een dode Ron niet genoeg was om het te laten stoppen, kan zijn dat er meer aan de hand is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hun achtergrond met het huis is, genoeg redenen waarbij ik me voor kan stellen dat iemand in een huis wil blijven wonen.
Als dat een probleem is dan moet men zich misschien eens richten op degenen die er belang bij hebben dat ze er niet blijven wonen.
Alsof ze er niet al over konden nadenken, zijn leven werd bedreigd en hij had een hartziekte (die in de familie voorkwam).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk de conclusie trekt dat het mogelijk handiger is om er te blijven wonen, dat kan. Maar dat de volgende dag als eerste prio melden ondanks het risico voor hun veiligheid viel me wel op. Ron werd zelf ook al zo kwaad op de burgemeester omdat hij zijn huis uit moest, tot melden dat hij hem kapot gaat maken aan toe. Je zegt terecht dat een dode Ron niet genoeg was om het te laten stoppen, kan zijn dat er meer aan de hand is.
Waar denk jij dat die aanslagen over gingen, als het niet om de loodgieter ging?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ze er niet al over konden nadenken, zijn leven werd bedreigd en hij had een hartziekte (die in de familie voorkwam).
Als ik overlijd zullen mijn man en zoon ook gewoon in ons huis blijven wonen, dat kunnen ze je dan ook de dag na mijn overlijden wel vertellen.
Ik heb geen idee, het kan om een van zijn gezinsleden gaan, het kan om het huis gaan of de grond waar het huis op staat, er zijn zoveel mogelijkheden als het niet om de loodgieter zelf ging.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die aanslagen over gingen, als het niet om de loodgieter ging?
Nou ja ik denk dus aan mogelijk het huis/grond. Maar natuurlijk weten we het hier niet. Het kan inderdaad van alles zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het kan om een van zijn gezinsleden gaan, het kan om het huis gaan of de grond waar het huis op staat, er zijn zoveel mogelijkheden als het niet om de loodgieter zelf ging.
Ik zie wel dat een tweekapper in dezelfde straat (5 huizen verderop en daar tegenover), niet alleen in prijs moest dalen, maar vanaf september 2023 ook 5 maanden te koop heeft gestaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dus aan mogelijk het huis/grond. Maar natuurlijk weten we het hier niet. Het kan inderdaad van alles zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |