Ergens klinkt dit best logischquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:41 schreef XDo het volgende:
Of zal ie ergens onder een nieuwe identiteit in een ver land zitten?
Omdat hartfalen een ziekte is die vaak binnen 5 jaar dodelijk is. Dus als dit bekend was, dan is het logisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn er wel snel uit dat de doodsoorzaak hartfalen is.
Je familie tig aanslagen aan laten doen is ook niet oké, hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging een splitsecond door mijn hoofd, maar dat ga je vrienden en familie toch niet aandoen... erg triest dat het deze afloop heeft. Hopelijk wordt ooit nog duidelijk wie hier achter zit
De vraag is dus of hij bekend was met het hebben van hartfalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:07 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Omdat hartfalen een ziekte is die vaak binnen 5 jaar dodelijk is. Dus als dit bekend was, dan is het logisch.
"16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕"quote:
Omdat dat ook vrij simpel te constateren is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn er wel snel uit dat de doodsoorzaak hartfalen is.
Die had nog gedacht dat het door het vaccin kwam als hij bij een aanslag was overleden.quote:
Verschrikkelijk voor zijn familie. Ik begrijp niet dat mensen zo veel haat of wrok voor iemand kunnen voelen waardoor ze dit soort acties uithalen. Gelukkig zijn er twee mensen aangehouden.quote:
Ik denk niet dat je dit meer verkocht krijgt. Ja, misschien na een jaar of 5 wanneer de rust wedergekeerd is. Maar nu? Denk het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:39 schreef Alpha0 het volgende:
Hoeveel zou dat huis in waarde gedaald zijn? Want ik ga er van uit dat de weduwe het huis gaat verkopen en wilt verhuizen.
Dat geldt voor alle huizen in de straat denk ik. Ik zou daar niet graag een huis willen kopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:39 schreef Alpha0 het volgende:
Hoeveel zou dat huis in waarde gedaald zijn? Want ik ga er van uit dat de weduwe het huis gaat verkopen en wilt verhuizen.
Krijg je als die loopjongens er met een fopstraf vanaf komen omdat ze zielig zijn .quote:
Dan heb je kans dat het een executie-verkoop wordt, als zij de hypotheek niet meer kan betalenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit meer verkocht krijgt. Ja, misschien na een jaar of 5 wanneer de rust wedergekeerd is. Maar nu? Denk het niet.
Nou, het gebeurd toch nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef Momo het volgende:
Zou wie hier achter zit nog doorgaan met de dreiging naar zijn vrouw en kinderen?
Voelt niet logisch, maar we zullen zien wat de komende maanden gebeurd. Ook wel bizar dat de politie nog schijnbaar geen idee heeft wie er achter zit terwijl ze wel van die loopjongens hebben gepakt. Je zou denken dat in contact daarmee hij/zij wel traceerbaar moet zijn geweest of ergens een fout moet zijn gemaakt.quote:
Zal wel een overlijdensrisicoverzekering op zitten, vermoedelijk azen ze daar nu op…quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat het een executie-verkoop wordt, als zij de hypotheek niet meer kan betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |