Op zijn knieën moeten vallenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft haar gelijk in de gameroom gefeliciteerd.
Wat had hij meer moeten doen?
Rode loper, rozenblaadjes, slingers, ballonnen en een strijkkwartet boerenkapelquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
90 Rondjes door het huis rennen, yippy-ka-jeej roepen en zelfs dan was het niet goed geweest. Laat gaan laat gaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
90 Rondjes door het huis rennen, yippy-ka-jeej roepen en zelfs dan was het niet goed geweest. Laat gaan laat gaan
Ashley is geweest voor de 4e keer.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
Is er nog een alarm geweest ?
Voor degene die nog maar 2 x coins hebben mogen verdienen
Of hoeft BB de schijn niet meer op te houden van onpartijdigheid
Maar als je balletje niet goed valt heeft dat flipperen ook averechts effectquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je moet toch flipperen nah anders heb je die planken niet nodig he haha
quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet het
Hij had moeten zeggen
Owww mei kottttt
Daar ging het niet om. Het ging over hun gesprek in hottub.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
Waarom liep Tom met die kwaaie bek rond als hij zelf ook Jimmy heeft genomineerd? Die gast is echt knetter
Ow God, dat wordt de hele dag "in de zon liggen" streams...quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze weten dat het morgen 25 graden wordt
Ik luister nog liever naar nagels over een schoolbordquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:14 schreef Snoozey het volgende:
ik luister naar weer zo'n ellendig gesprek tussen tom en alice
ook jij kan kiezen
Krijg echt genoeg van die nep drama queenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben die Ashley show zo zat.
Ze heeft 3x zoveel DBK gesprekken als de rest.
Randy!quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:16 schreef Snoozey het volgende:
ik heb hem op zijn hardst staan. kan maar eens de laatste avond van tom zijn
Ik ben bang dat het Randy gaat worden die mag vertrekken. Maar misschien verandert dat nog door deze uitzending. Zijn nare karakter kun je hier toch wel zien, hoewel hij nog beschermd wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:16 schreef Snoozey het volgende:
ik heb hem op zijn hardst staan. kan maar eens de laatste avond van tom zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:19 schreef Snoozey het volgende:
als randy het al van jimmie won gaat hij het ook vast van tom winnen
Als Alice in plaats van Glenn was genomineerd wel. Met vlag en wimpel. Dan had hij ook mijn stem gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:19 schreef Snoozey het volgende:
als randy het al van jimmie won gaat hij het ook vast van tom winnen
Ja valt opquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alles is gemanipuleerd. Zelf het berichtje van Sonja. Woorden aan Tom eruit gehaald.
Heeft ash hem uit de oven gehaald ?quote:
Zou me niet verbazen, het is geen keuken queenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ash hem uit de oven gehaald ?
Dat hij ingestort is ?
De taart schrok gewoonquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, het is geen keuken queen
Die dikke lippen vielen vanmiddag al de ingredienten van de taart aan onder het mom van even proeven, wat uit haar mond viel legde ze er weer vrolijk bij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die denkt nee, ik wil niet opgegeten worden door die dikke lippen
Jimmy is gewoon heel kinderachtig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Dus Jim was boos omdat Tom op hem had gestemd.... maar ondertussen stemt ie zelf ook op Tom![]()
![]()
Echt... complete idioten daar hoor, ik zweer je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |