Oh wist ik niet, heb wel Alice horen vertellen dat ze extensions heeft gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze buiten zelf altijd extensions had, maar dat in het huis niet handig vond, omdat ze niet wist hoe lang ze er zou zitten en ze er uit had laten halen, voor ze het huis in ging.
Dat kippenhok van haar zit wel ingewikkeld in elkaar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:41 schreef zodeju het volgende:
Ashley zit alweer in haar cyclus.....ze is er net een goeie week vanaf
Er eet niemand met mes en vork, lekker schuiven met de vorkquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen en King in het middelpunt, de rest er netjes omheen. Ze weten hoe het hoort.![]()
[ afbeelding ]
Net als in de shoarmatent.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er eet niemand met mes en vork, lekker schuiven met de vork
meestal eet Alice wel met mes en vorkquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er eet niemand met mes en vork, lekker schuiven met de vork
Zit in de familie, was dat niet degene die daar vis verkocht?quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Tante van Ashley werkte bij Utopia, op de open dag iets met markt, bedrijvendag, tante moest dan komen werken...
Idd. Is altijd haar excuus.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:41 schreef zodeju het volgende:
Heeft ze het daar nu nog over? Vanmiddag ook al.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:41 schreef zodeju het volgende:
Daar heb ze het de hele dag overquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze het daar nu nog over? Vanmiddag ook al.
Zal wel aan mij liggen. Maar sorry dat doe je toch niet.quote:
Ongeveer 90 dagen ongesteld.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze het daar nu nog over? Vanmiddag ook al.
Ashley welquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen. Maar sorry dat doe je toch niet.
Eerst tampon verwijderen Bart.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley wel![]()
Net als dat ze gisteren ineens vanuit het niets tegen Glenn zei "over een goede week hebben we weer seks..."
Tom heeft inmiddels alles weer overdacht en een plekje gegeven. Nu kan hij weer door en dan is het ook echt klaar en doet hij ook weer tegen iedereen aardig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:00 schreef bull-sjitt het volgende:
ligt het aan mij
of vinden meer mensen hier Tom erg ( gemaakt ) vrolijk ?
zingen , banners maken , steeds contact met Ash zoeken
O echt 🤣🤣quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley wel![]()
Net als dat ze gisteren ineens vanuit het niets tegen Glenn zei "over een goede week hebben we weer seks..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |