Was 1 april...quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
kwam dat Ronnieretro figuur vandaag niet![]()
Was 1 april grapquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Nagellak bij mannen is sws een stom gezicht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt die nagellak bij jimmy dus geen porum
1 april kodiquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja maar mij wordt niks gegund aldus de aso Queen van BBquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Die dikke lippen vielen vanmiddag al de ingredienten van de taart aan onder het mom van even proeven, wat uit haar mond viel legde ze er weer vrolijk bij.
Zij moet haast wel een actrice zijn want ik kan mij n iet voorstellen dat mensen zo een erge narcist kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar mij wordt niks gegund aldus de aso Queen van BB
Je bent snel klaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:39 schreef GayGuy het volgende:
Zo te zien is het weer rustig vanavond in huis. Kijk wel ff in het streamverslagen topic om te kijken wat voor leuks ik heb gemist
Die durfde toch ook niet toen met die spin...quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kakkerlakgate is het hoogtepunt? Ja?🤣🤣
Volgend jaar geen poezen meer in BB. Dat staat vast.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel kamervragen aankomen van de partij voor de dieren
Over het gebruik van dieren in BB
Een watertor? Ik dacht een meikever?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat is een grote watertor.
Kunnen wel een cm of vijf worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een "stadser" zoals wij die hier noemen in de antwerpse kempen. Iemand van het stad dus. Melk komt van een koe en niet uit de supermarkt weet je ;-)quote:
Tom heeft volgens mij heel veel fans dus die is echt wel veilig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
De uitzending vanavond bracht Tom best wel negatief in beeld vond ik. Terwijl dat voornamelijk beelden waren van gisteren en woensdag, terwijl het vandaag hartstikke gezellig was. Kan nadelig uitpakken zo voor de exit uitzending...
Omdat ik de torren niet uit elkaar kan houden?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij bent een "stadser" zoals wij die hier noemen in de antwerpse kempen. Iemand van het stad dus. Melk komt van een koe en niet uit de supermarkt weet je ;-)
DIT typeert het hele karakter van dat meisje!quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet te geloven asjley en glenn zitten allebei aan de tafel en ze zegt doe even de deur open zetten is hier warm. En hij doet het ook nog. Waarom niet zelf even opstaan en er heen lopen.
Jammer dat hij geen favoriet zal zijn. Als de poll van Salar klopt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Tom heeft volgens mij heel veel fans dus die is echt wel veilig.
You never know...quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen favoriet zal zijn. Als de poll van Salar klopt.
Glenn heeft nu het voordeel van de Ashley fans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar snap je niets van, die Glenn is zo een dooie lul en slaafje van de kween.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen favoriet zal zijn. Als de poll van Salar klopt.
Glenn heeft nu het voordeel van de Ashley fans.
Vond het nog vrij gematigd eerlijk gezegd ,denk dat hij niet mag klagen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
De uitzending vanavond bracht Tom best wel negatief in beeld vond ik. Terwijl dat voornamelijk beelden waren van gisteren en woensdag, terwijl het vandaag hartstikke gezellig was. Kan nadelig uitpakken zo voor de exit uitzending...
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Kom op stemmen mensen op Randy Tom mag eruit.
Die tor/kever ook...quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij bent een "stadser" zoals wij die hier noemen in de antwerpse kempen. Iemand van het stad dus. Melk komt van een koe en niet uit de supermarkt weet je ;-)
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
You never know...Go TommekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Meisje???quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:02 schreef Harry het volgende:
[..]
DIT typeert het hele karakter van dat meisje!
Ze hebben hem even verplicht naar buiten gestuurdquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk hebben de stagiaires Randy nog eens omgedraaid of rechtgezet, want anders komen die doorligwonden nog in beeld.
Zelfs Rob bewoog nog meer vorig jaar.... en we weten allemaal waar je die kon uittekenenquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk hebben de stagiaires Randy nog eens omgedraaid of rechtgezet, want anders komen die doorligwonden nog in beeld.
Hek over ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben hem even verplicht naar buiten gestuurd
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs Rob bewoog nog meer vorig jaar.... en we weten allemaal waar je die kon uittekenen
Welkom in de hel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs Rob bewoog nog meer vorig jaar.... en we weten allemaal waar je die kon uittekenen
Zwitsalquote:
Ik vroeg me net afquote:
Hoorde Randy zeggen dat hij voor het Zwitsal geurtje ging dus denk hetquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af
Of er nu echt Zwitsal stond
De grootste zooi
quote:
Ze was frietjes eten met Danny en Sonjaquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Er staat in deze cos of de vorige een foto van haar en Danny
gezien uiteraardquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Er staat in deze cos of de vorige een foto van haar en Danny
niemand kent die hele sonja toch meerquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze was frietjes eten met Danny en Sonja
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
Ash stoomt niet mee
Anders smelt dr gezicht
moet nieuw haar ook en zoquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:26 schreef Jockari het volgende:
Idd. Ze ziet er niet meer uit.
[ afbeelding ]
Melk van de zwart bonte en karnemelk van de roodbontequote:Op vrijdag 5 april 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |