SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zomer juist niet. Er is 1 belangrijke schakel weggekocht en de andere veelspelende spelers die weggingen waren gehuurd of liet Feyenoord vrijwillig gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt Feyenoord nu al twee seizoenen op rij.
Szymanski, Kokcu, Trauner die je praktisch het hele seizoen mist scheelt wel een slok op een borrel. Je mist zelfs Idrissi.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu snap ik wel dat het vertrek van Szymanski een wezenlijk verschil maakt en voelt als een half weggekocht elftal.
Idrissi ipv Ivanusec had makkelijk gekund. Maar die suggestie was niet heel populair in dit topic afgelopen zomerquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski, Kokcu, Trauner die je praktisch het hele seizoen mist scheelt wel een slok op een borrel. Je mist zelfs Idrissi.
Bij mij ook niet. Achteraf bezien had Feyenoord daar heel veel baat bij gehadquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi ipv Ivanusec had makkelijk gekund. Maar die suggestie was niet heel populair in dit topic afgelopen zomer
Komt ook in de media vaak genoeg naar boven. Maar verder dik terecht kampioen hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden volgens mij echt alleen Feyenoord fans.
Moet je nagaan als hij je complete as moet vervangen van de zomer. Houd je je hart toch vast.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Achteraf bezien had Feyenoord daar heel veel baat bij gehad
Uiteindelijk ook niet zo’n goede transferzomer, Te Kloese moet het wat dat betreft echt beter gaan doen over een paar maanden. Circusact en inteelthoofd stemmen mij niet meteen heel hoopvol
Ik hoop op een KNOTSGEKKE wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel.
Prima , zolang PSV maar thuis kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel.
Met helaas een systeem wat lijkt te werkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Bitte warten Sie
Over een half uurtje de loterij genaamd de bekerfinaleverkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |