Dat zou mij ook verbazen, maar denk ook niet dat het heel handig is om hem op dit moment eruit te donderen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:45 schreef alopio het volgende:
Ach plucheplakker Van Praag gaat trouwens nooit weg.
quote:De NOS heeft de aandelenkwestie voorgelegd aan meerdere deskundigen. Ook zij menen dat Van Praag zijn aandelenbezit had moeten melden.
"Dat is helaas niet gebeurd", zegt Dennis Vink, hoogleraar ondernemingsfinanciering van de Nyenrode Business Universiteit. Wel plaatst hij een kanttekening ter nuancering. "Dit (het niet-melden van 100 aandelen, red.) is naar mijn mening niet te vergelijken met de handel in voorkennis waarvan Alex Kroes wordt verdacht", zegt Vink. "In orde van grootte is dit eerder juridisch onzorgvuldig te noemen."
Ja leuk. Maar dit is dezelfde man die van de week verklaarde dat dat soort nuances allemaal weinig uitmaken omdat Ajax geen speeltuin is.quote:
Ja wel wat de zweem er om heen van de naar de buitenwereld innemende warme persoonlijkheid die je binnenskamers zonder blikken of blozen het zakelijke ravijn instort.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat van Praag die rol prima zou kunnen vervullen.
Handig niet nee, al denk ik dat je voor de lange termijn beter af kan zijn zonder fossielen als Van Praag.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou mij ook verbazen, maar denk ook niet dat het heel handig is om hem op dit moment eruit te donderen.
Het is een kerkhof.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar dit is dezelfde man die van de week verklaarde dat dat soort nuances allemaal weinig uitmaken omdat Ajax geen speeltuin is.
Het is vooral prachtig dat het keer op keer fout gaat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
Overigens denk ik dat de voetbalclub Ajax er bij gebaat zou zijn van het ontmantelen van die vereniging.
Bestaat voor 90% uit mannen met grijze haren die gewoon samen reisjes op de Rijn zouden moeten maken in plaats van elkaar de tent uit te vechten.
Eens, maar als je als Van Praag Kroes afmaakt door te roepen dat Ajax geen speeltuin is en je dit soort dingen moet weten..tjaquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Dat van Van Praag is wel een beetje zeiken om het zeiken nieuws he.
Absoluut. Met mannetje van VEB die denkt dat hij mag beslissen wat met Van Praag moet gebeuren. Lachen joh.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Tja. Als Van Praag die Kroes gewoon heel had gelaten en kretologie over speeltuinen en dergelijke achterwege had gelaten was het nieuws niet half zo groot geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik lees de Telegraaf ,AD en Volkskrant. Wat is daar mis mee? Ik luister ook naar de TOP-2000. Anders mag je niet concluderen dat Blöff kut is en er 39 keer onterecht instaat.quote:
Meestalquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een dictator is meestal niet schoon van blazoen. Past prima bij Van Praag dus
Kaasje voor René en Willie.quote:
Leg dit allemaal eens uit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
Overigens denk ik dat de voetbalclub Ajax er bij gebaat zou zijn van het ontmantelen van die vereniging.
Bestaat voor 90% uit mannen met grijze haren die gewoon samen reisjes op de Rijn zouden moeten maken in plaats van elkaar de tent uit te vechten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |