Maar waarom juichen we dan tot op de dag van vandaag, als de bad guy in de film eraan gaat?quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou ja, je bekommeren om menselijk lijden is normaal.
Er speelt meer. Normaalgesproken zou het zo zijn als ik hierboven zeg.quote:en men denk dus inderdaad dat als je je vinger in de pap steekt en die mensne zo laat zien dat er iets anders is, dat er wat veranderd. maar men blijft hamas en andere extremisten onderschatten. die draaien dat makkelijk weer om. met geweld en haatzaaien. als israel en het westen net 30.000 mensen heeft kapot gemaakt, ben je niet meer een fan. dan val je terug op diegenen die om wraak roepen.en die wraak zal weer een aanleiding zijn voor israel om iets te doen. enzovoort. oorlor is een visueuze cirkel van geweld en wraak. en mensen aan het roer die hiermee spelen.
Abnormaal veel respect. Want die mensen allemaal zien, is onvoorstelbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 18:26 schreef Kijkertje het volgende:
Petje af voor de artsen die nog aan het werk zijn in Gaza en daar verslag van doen:
Filmpje in artikel:
[ x ]
[ x ]
Dit zegt niets. Het zou pas interessant zijn als men zou onderzoeken hoe hoog dit op de prioriteitenlijst staat van mensen. Ik denk heel laag. Men heeft interesse in binnenlandse politiek.quote:
Oy gevalt, thanks for understandingquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:59 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Oy vey, dat is inderdaad onacceptabel.
Vast welquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dankzij deze demo komen de gijzelaars vrij.
Ik kijk liever niet naar menselijk vuilnis. Dus hoeft niet.quote:Op zondag 7 april 2024 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vast wel
Gisteren was er ook in Rotterdam hamas verheerlijking. Zal eens kijken of ik de video terug kan vinden
De Jodenhaat onder de Gazaan zal het afgelopen halfjaar wel hard zijn afgenomen dunkt mequote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar waarom juichen we dan tot op de dag van vandaag, als de bad guy in de film eraan gaat?
Waar hebben de Palestijnen het aan verdiend om zulk medelijden op te wekken? Zij zijn toch echt de bad guys; zowel de terroristen zelf als het volk, dat ze vrijwel volledig (80% of zelfs hoger) steunt.
En zelfs zonder te juichen, waarom kijkt de wereld niet grimmig tevreden toe, zo van "pak aan, tuig. Dit heb je over jezelf afgeroepen met die smerige haatcultuur van jullie"?
Want dat zou de normale reactie zijn. Net zoals wij deden met de Duitsers en de Japanners.
[..]
Er speelt meer. Normaalgesproken zou het zo zijn als ik hierboven zeg.
En ja, die olifant in de kamer is inderdaad Jodenhaat.
Gratis?quote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oy gevalt, thanks for understanding
Making so much money from this
That I am in a giving mood
Have a bagel
[ afbeelding ]
It's on the house
Deze downie is toch ook ontslagen?quote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
Tweet van begin dit jaar, toen hij nog een woordvoerder was
[ x ]
De beweringen blijken nu niet zo te kloppen. Zijn laatste als woordvoerder beweerde hij ook al dat Israël er alles aan zou doen, die bluf was de Britten helemaal in 't verkeerde keelgat geschoten.
UN says Israel approved reopening of 20 bakeries, water pipeline in northern Gaza
In addition to expanding border crossing operating hours and capacity, the UN official said Israel has approved the activation of 20 bakeries and the reopening of the Nahal Oz waterline in northern Gaza, which was shut off on October 9then , with the outbreak of war.
https://www.timesofisrael(...)ne-in-northern-gaza/
Al die NGO's zouden liegen
Hmm, ja? Wordt verslag echt gewaardeerd, elke dag en overal en alle situaties?quote:Op zondag 7 april 2024 18:26 schreef Kijkertje het volgende:
Petje af voor de artsen die nog aan het werk zijn in Gaza en daar verslag van doen:
Filmpje in artikel:
[ x ]
[ x ]
Uiteraardquote:
Yoloquote:Op zondag 7 april 2024 21:07 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Hmm, ja? Wordt verslag echt gewaardeerd, elke dag en overal en alle situaties?
Waar ik mij alleen over verbaas eigenlijk is: ons werd nadrukkelijk verzocht geen beeldmateriaal te maken voor nieuwsagenten. Ergens wel goed dat dit nu wel gebeurd, Tanya is een geweldig mens en heeft ook een enorm goed gevoel voor relativering in deze oorlog. ('Mis haar best en maak mij zorgen om haar ook..)
Maar waarom dan toch niet meer van dit soort materiaal?! En hoe: want soms werd je gewoon uitgekafferd waar je bij stond als je wel materiaal en documentatie wilde maken!!
Ik zit eigenlijk te denken om dan toch mijn NDA te breken, maar wellicht ben ik nog helemáál niet in die positie nu en wordt er iets anders van mij nu verwacht..![]()
Mjah.. Allemaal niet tof, en eigenlijk ook compleet mesjogge dat zo een regel bestaat - nu ik haar filmpjes zie..![]()
Er zijn inderdaad nogsteeds veel welwillende mensen, in alle posities (!), die een oplossing willen buiten de overheid om - die kennelijk alleen maar zoekt naar haat en nijd.
Edit: Ik moet ook tijd nemen om na te denken - het zal ook wel uit (zelf)bescherming zijn in deze informatieoorlog dat zulke regels bestaan. Desalniettemin...
quote:
de palestijnen hebben zorgvuldig een image opgebouwd van de rebel tegen de onderdrukker. dat betekend dat in veel hoofden speelt dat wat ze doen ergens gerechtvaardigd is, en de oplossing alleen kan zijn dat die onderdrukking stopt.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar waarom juichen we dan tot op de dag van vandaag, als de bad guy in de film eraan gaat?
Waar hebben de Palestijnen het aan verdiend om zulk medelijden op te wekken? Zij zijn toch echt de bad guys; zowel de terroristen zelf als het volk, dat ze vrijwel volledig (80% of zelfs hoger) steunt.
En zelfs zonder te juichen, waarom kijkt de wereld niet grimmig tevreden toe, zo van "pak aan, tuig. Dit heb je over jezelf afgeroepen met die smerige haatcultuur van jullie"?
Want dat zou de normale reactie zijn. Net zoals wij deden met de Duitsers en de Japanners.
[..]
Er speelt meer. Normaalgesproken zou het zo zijn als ik hierboven zeg.
En ja, die olifant in de kamer is inderdaad Jodenhaat.
Verjaart zo'n NDA niet na een verloop van tijd ?quote:Op zondag 7 april 2024 21:33 schreef HannahVrede het volgende:
[..]Ehww, ja en ik verlies mijn werk en ben mogelijk in strafbare positie dan - ik heb gewoon heel veel vragen.
Maar we zijn dan ook een heel hoop verder dan het begin van de oorlog, toen ik hier ook meer verslag deed en overwoog hier bijdragen te posten erover. Te weinig animo... Dusja, tot zo ver 'verslag doen'. Tjah: informatieoorlofg, hè - net wat iemand uitkomt denk ik maar..
Hamas leiders geven je een like (terwijl ze de op de billen van een Russisch hoertje slaan).quote:Op zondag 7 april 2024 22:26 schreef theunderdog het volgende:
Premier Netanyahu behaalde tot nu toe geen enkele van zijn drie doelstellingen:
- top Hamas niet uitgeschakeld
-infra Hamas (deels) intact
- gijzelaars niet vrij
33k Palestijnse doden, waaronder bijna 200 hulpverleners. Lekker gewerkt pikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |