Dat niet alleen, het voorstel om een staak-het-vuren is gewoon bespottelijk te noemen. Tenzij mensen natuurlijk willen dat een terreurgroepering, die uit is op de vernietiging van Israël, blijft bestaan en daarnaast ook nog eens de macht blijft houden in de Gazastrook. En dan kan men ook niet meer de drogreden blijven opgooien dat dit om de zogenaamd 'onschuldige' Palestijnen gaat, want die worden niet beter van leven onder een terreurgroepering.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:10 schreef Cuendillar het volgende:
De VS is alleen met de VS bezig momenteel. Waar vanuit die hoek komt, is voor de gunst van de Amerikaanse kiezer, niet voor Israël of de Palestijnen.
Het komt er nu op aan voor Israël. Als zij dit willen winnen zullen ze standvastig moeten zijn. Daar hoort het bevoorraden van de vijand uiteraard niet bij.
Via Google. Meerderheidquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Volgens mij gaat het wederom om de schreeuwende minderheid.
Mwau, moet zeggen dat ik zelf ook nogal twijfel aan dit soort onderzoeken. Ja, steeds meer Amerikanen kritisch op Israel. Maar volgens mij is er ook onderzoek dat het voor de meerderheid geen prioriteit is. Het is niet belangrijk voor hen bij de stembus.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Via Google. Meerderheid
Het gaat al maanden over hoe Biden de verkiezingen gaat verliezen als die Israël zo blijft steunen omdat zijn kiezers dat steeds minder accepteren. Net dát zou de reden zijn geweest om die belachelijke pier in Gaza aan te leggen ipv logisch nadenken en de havens op een paar km afstand te gebruiken. Alles voor de democratische kiezer. Hoe kan je 't allemaal gemist hebben? Maar oké check bijvoorbeeld dit
https://news.gallup.com/p(...)eli-action-gaza.aspx
https://www.dataforprogre(...)20of%20violence%20in
Net als de vorige keer doe je weer aannames.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Via Google. Meerderheid
Het gaat al maanden over hoe Biden de verkiezingen gaat verliezen als die Israël zo blijft steunen omdat zijn kiezers dat steeds minder accepteren. Net dát zou de reden zijn geweest om die belachelijke pier in Gaza aan te leggen ipv logisch nadenken en de havens op een paar km afstand te gebruiken. Alles voor de democratische kiezer. Hoe kan je 't allemaal gemist hebben? Maar oké check bijvoorbeeld dit
https://news.gallup.com/p(...)eli-action-gaza.aspx
https://www.dataforprogre(...)20of%20violence%20in
Daar storten ze zich massaal op, waarbij er weer mensen onder de voet worden gelopen en overlijden en dat is dan de schuld van Israel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 04:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nu nog ervoor zorgen dat ze op plaats bestemming komen en verdeeld worden.
Ah oké. Wat bedoel jij met 'echt een meerderheid' en met 'ceasefire'? En een nieuwsartikel, is dat in jouw ogen een bron?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Net als de vorige keer doe je weer aannames.![]()
Ik weet dat Biden bang is om Democratische stemmen te verliezen hierom, maar dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was, is er echt een meerderheid voor een ceasefire? En heb je daar een bron van?
Peiling, artikel, wat dan ook. Dat beeld moet ergens uit voortkomen toch?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah oké. Wat bedoel jij met 'echt een meerderheid' en met 'ceasefire'? En een nieuwsartikel, is dat in jouw ogen een bron?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:48 schreef Ulx het volgende:
Ok, misschien is het genocide. Zulke cijfers liegen er niet om.
[ x ]
De zionisten zullen het weer ontkennen.
In één "ruk"?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:48 schreef Ulx het volgende:
Ok, misschien is het genocide. Zulke cijfers liegen er niet om.
[ x ]
De zionisten zullen het weer ontkennen.
Bij voorbaat excuses. Na het vorige misverstand vroeg ik om iets meer duidelijkheid, om wat jij exact bedoelt met die bekende woorden, alleen begrijp jij die vraag niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:53 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Peiling, artikel, wat dan ook. Dat beeld moet ergens uit voortkomen toch?
Of deze:quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij voorbaat excuses. Na het vorige misverstand vroeg ik om iets meer duidelijkheid, om wat jij exact bedoelt met die bekende woorden, alleen begrijp jij die vraag niet.
Ik denk te begrijpen (of ik doe de aannamee) dat jij een internet pagina wilt zien met de uitkomsten van een peiling waar Amerikanen is gevraagd naar hun mening over een wapenstilstand in gaza. Excuus als je iets anders zoekt, ik raad je dan perplexity of anders Google aan
Hierbij voor een tweede keer, wellicht stoot je nu niet tegen de steen:
https://www.filesforprogr(...)conditioning_aid.pdf
Zie vraag 5 en vraag 6 op pagina 3 (van de 10 pagina’s)
Men trekt allemaal voorbarige conclusies.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of deze:
[ x ]
En dit is nog uit februari, intussen is de roep om een cease fire/ steun aan de Palestijnse bevolking alleen maar sterker geworden.
Het is idd al tijden een zorg voor de Democraten dat Biden juist stemmen aan het verliezen is door zijn getreuzel voorwaarden aan de steun voor Israel te verbinden.
Gisteren nog een artikel daarover:
[ x ]
Waarom winnen Dems dan alle verkiezingen tot nu toe?quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of deze:
[ x ]
En dit is nog uit februari, intussen is de roep om een cease fire/ steun aan de Palestijnse bevolking alleen maar sterker geworden.
Het is idd al tijden een zorg voor de Democraten dat Biden juist stemmen aan het verliezen is door zijn getreuzel voorwaarden aan de steun voor Israel te verbinden.
Gisteren nog een artikel daarover:
[ x ]
Zijn er recent verkiezingen tussen de dems en Trumpfans geweest?quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom winnen Dems dan alle verkiezingen tot nu toe?
Vorige week nog in Alabama. Daar versloeg een Dem een MAGA type.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn er recent verkiezingen tussen de dems en Trumpfans geweest?
Nee, die is gesloten. Maar daar kan men Israël niet mee in een negatief daglicht zetten dus negeren velen het.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien een domme vraag maar met al het gedoe om het openen van grensovergangen, waarom hoor ik niets over de grensovergangen met Egypte, zijn die allemaal open en op volle capaciteit?
Jij mag je toon ook wel even wat matigen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij voorbaat excuses. Na het vorige misverstand vroeg ik om iets meer duidelijkheid, om wat jij exact bedoelt met die bekende woorden, alleen begrijp jij die vraag niet.
No jews, no news.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien een domme vraag maar met al het gedoe om het openen van grensovergangen, waarom hoor ik niets over de grensovergangen met Egypte, zijn die allemaal open en op volle capaciteit?
Toch jammer dat het Amerikaanse publiek daar niet over gaat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of deze:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |