SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah ja, ik krijg elke week nog een mailtje, dus dan ga ik wel weer eens luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef MadMaster het volgende:
@:livelink Ik ben mijn Mixcloud weer aan het actualiseren (heb het abonnement maar weer geactiveerd), dus als je interesse hebt…
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik krijg elke week nog een mailtje, dus dan ga ik wel weer eens luisteren.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…
Beautiful Noise - Neil Diamond (uitvaart van mijn moeder)
Bijzonder nummer voor een uitvaart. Maar toch wel passend op een of andere manier (zonder dat ik je moeder ken natuurlijk)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…
Beautiful Noise - Neil Diamond (uitvaart van mijn moeder)
It's the music of life is een regel uit de tekst en mijn moeder zong dit altijd hardop mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder nummer voor een uitvaart. Maar toch wel passend op een of andere manier (zonder dat ik je moeder ken natuurlijk)
Wie?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem (minimaal) een concert heeft in Nederland, in juni?
Nee, ik ken hem niet. Vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem (minimaal) een concert heeft in Nederland, in juni?
De zanger van Madrugada.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Alweer een citar…
Benny Neijman - Ik heb je genomen bij de Akropolis…
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
Bennie Neyman - Waarom fluister ik je naam nog?
Dat zegt me niets. Wie heeft die uitgebracht dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die Akropolis was een parodie op dit nummer…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |