was het maar waar dat ze dat hadden zit bij videoland de hele dag met Ashley opgescheeptquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zit weer met die Alice opgescheept. Bij Viaplay hebben ze een obsessie voor haar.
Ruilen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
was het maar waar dat ze dat hadden zit bij videoland de hele dag met Ashley opgescheept
Hij wil graag dat verliefdheidsgevoel houden in een relatie. Houden van is onvoorwaardelijk. Maar als verliefdheid verdwijnt en houden van is niet sterk genoeg houdt een relatie geen stand zegt tom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou ik graag op mijn stream hebben. Als het nog langer zou duren dan nam ik een abbo op Videoland. Maar dat is nu de moeite niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef keesjedestamper het volgende:
zit nu naar 4 kleine kleutertjes in een hartjespyama te kijken
ja echt he, maakt het helemaal afquote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef Luna68 het volgende:
Randy z’n roze sloffen passen perfect bij deze outfit
als je je eigen zo moet vertonen om jezelf voor de finale te promoten dan ben je wel heel diep gezonkenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef mazaru het volgende:
Heb meelij met mij. Ik moet dit aanzien![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar als je weet hoe Tom is , en Jimmy beweert dat hij dat weet. Dan weet hij ook dat als Tom zo doet dat hij aan t binnenvetten is.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?
Niet alles kun je daar op afschuiven..
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef mazaru het volgende:
Heb meelij met mij. Ik moet dit aanzien![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |