Waarom gaat het alert af dan?quote:Op zondag 7 april 2024 05:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Nou ik ben wel toe aan een bakkie thee... lig heerlijk en serie te kijken gaat het NL alert af... schrik me het apelazerus... wat een geluid...
Welke serie ben je aan het kijken?quote:Op zondag 7 april 2024 05:56 schreef Frummelie het volgende:
Heb je weer een nieuwe levering... nodig, ik kan heel snel leveren hoor... dus jij bent al lekker druk geweest...
Oke, die ken ik niet, maar hou der ook niet vanquote:Op zondag 7 april 2024 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
The last Kingdom...viking serie, hou ik van...
quote:
Ja kan me voorstellen dat je dochter over de rooie is... hoe oud is je kleinzoon... kan hij niet spontaan bij vrienden zijn blijven slapen?quote:Op zondag 7 april 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, die ken ik niet, maar hou der ook niet van
Was ff met mijn dochter aan de tel, die helemaal over de rooie is omdat zoonlief niet is thuis gekomen
Ze is al naar de stad geweest, maar alles dicht en de stad uitgestorven.
Alles gaat om 4.30 uur dicht
Dan kan hij even een berichtje geven ze heeft hem al 15 x gebeld en 60 keer geapptquote:Op zondag 7 april 2024 06:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je dochter over de rooie is... hoe oud is je kleinzoon... kan hij niet spontaan bij vrienden zijn blijven slapen?
Ja tuurlijk moet hij dan even een berichtje sturen... lijkt me logisch..quote:Op zondag 7 april 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan hij even een berichtje geven ze heeft hem al 15 x gebeld en 60 keer geappt![]()
Hij is 20
Ze is helemaal over de rooie zo ken ik haar nietquote:Op zondag 7 april 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet hij dan even een berichtje sturen... lijkt me logisch..
Jemig wat kloote....
Ja ik snap dat wel Dot met al die dingen die je hoort en debielen die hier rond lopen... ik zou ook gek worden denk ik...quote:Op zondag 7 april 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is helemaal over de rooie zo ken ik haar niet
Mijn oren tetteren nog
Ik snap haar ook wel, heeft ook iets met wat in haar pubertijd gebeurd is te maken.quote:Op zondag 7 april 2024 06:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel Dot met al die dingen die je hoort en debielen die hier rond lopen... ik zou ook gek worden denk ik...
Nou dan snap ik haar helemaal!quote:Op zondag 7 april 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap haar ook wel, heeft ook iets met wat in haar pubertijd gebeurd is te maken.
Helaas wel, daarom maakt ze zich ook zo zorgen.quote:Op zondag 7 april 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan snap ik haar helemaal!
Kan het zijn dat hij iets te diep in het glaasje heeft gekeken... of is het niet zo'n drinker?
Ja begrijpelijk... hopelijk toch bij een maat blijven slapen en te ver heen om nog te appen... maar dan zouden die maatjes iets hebben laten weten, hoop je dan ..quote:Op zondag 7 april 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, daarom maakt ze zich ook zo zorgen.
Logisch denken zit er vaak niet eens bij bij die knapenquote:Op zondag 7 april 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk... hopelijk toch bij een maat blijven slapen en te ver heen om nog te appen... maar dan zouden die maatjes iets hebben moeten laten weten, hoop je dan ..
Neej dat is waar en dan met een borrel er in....quote:Op zondag 7 april 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Logisch denken zit er vaak niet eens bij bij die knapen
NOu hij heeft geappt, is nog in de stad zegt hij Alles is dicht maar goed er is teken van levenquote:Op zondag 7 april 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej dat is waar en dan met een borrel er in....
Ooh gelukkig, pak van haar hart... rust in de tent...pfieuw...quote:Op zondag 7 april 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu hij heeft geappt, is nog in de stad zegt hij Alles is dicht maar goed er is teken van leven
Morguh Enginequote:
Nou rust in de tent denk ik nog niet, ze is hem nu ophalenquote:Op zondag 7 april 2024 06:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh gelukkig, pak van haar hart... rust in de tent...pfieuw...
Ik bedoel meer de ontlading dat hij oké is...quote:Op zondag 7 april 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou rust in de tent denk ik nog niet, ze is hem nu ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |