Ja hij is echt haar slaafje en hij volgt trouw.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja die zag ik wel aankomen vooral omdat hij met beide armen ergens zit waar het heel donker is...
Het is nu ook wel weer leuk geweest maar ik vind het toch wel een leuk seizoenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is echt haar slaafje en hij volgt trouw.
Maar goed nog een weekje en dan is het alweer klaar
Ik vind het net lang genoeg. Moet ook niet veel langer duren
Nou een jaartje van je leven, zou ik wel weer aankunnen hoor.. heerlijk...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is echt haar slaafje en hij volgt trouw.
Maar goed nog een weekje en dan is het alweer klaar
Ik vind het net lang genoeg. Moet ook niet veel langer duren
Echt Engine, ik vind dit, het vreselijkste seizoen ooit...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nu ook wel weer leuk geweest maar ik vind het toch wel een leuk seizoen
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt Engine, ik vind dit, het vreselijkste seizoen ooit...
Dat vond ik te lang duren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou een jaartje van je leven, zou ik wel weer aankunnen hoor.. heerlijk...
Ja was ook wel een leuk seizoen, maar deze laatste drie weken zijn saai Maar dat is met iedere BB tegen het einde aanquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nu ook wel weer leuk geweest maar ik vind het toch wel een leuk seizoen
Ja daar zou je over kunnen klagen maar is ieder jaar zo. Ik heb ook niet zoveel tijd gehad om te kijken maar ik vond nog best momenten leuk om te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook wel een leuk seizoen, maar deze laatste drie weken zijn saai Maar dat is met iedere BB tegen het einde aan
Ik vind dat er veel te veel gestuurd wordt... niet leuk... maar is voor iedereen anders natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ookik vind het leuker als de twee seizoenen hiervoor. Daar had ik altijd nog meer een hekel aan bepaalde figuren. Julio, Tobias...Ashley vind ik ook niet leuk maar de rest van de groep heeft er mee ingestemd om dit seizoen totaal om haar te laten draaien.
Maar ze gaat niet winnen
Ik zat toen met een hernia en dan is het een welkome afleiding...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vond ik te lang duren eerlijk gezegd
Daar geloof ik dan weer niet zo in. Dat Ashley zo ver komt ligt er ook aan dat in het andere kamp soms hele domme keuzes gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel te veel gestuurd wordt... niet leuk... maar is voor iedereen anders natuurlijk...
Zij staat constant in de picture en de rest heeft maar een bijrolletje maar dat is puur mijn gevoel hoor..quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet zo in. Dat Ashley zo ver komt ligt er ook aan dat in het andere kamp soms hele domme keuzes gemaakt zijn.
Ja dat is ook zo. Bij Ashley draait alles om Ashley. Maar de rest gaat er in mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zij staat constant in de picture en de rest heeft maar een bijrolletje maar dat is puur mijn gevoel hoor..
Nou echt NOOIT verwacht!quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Bij Ashley draait alles om Ashley. Maar de rest gaat er in mee.
Wat een wending vanavond
Jij 50 jaar @mario390 ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa vandaag 16:30
op en 50er party
liveshow kann ik niet kijken
voetbal kann ik niet
gaan
Ik heb gekeken, maar deze zag ik niet aankomen !quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie en @:Freshfruit gaan jullie de live kijken vanavond?
Ik had weer genoeg te doen vanmorgen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
man man man de sfeer in cos wordt er niet beter op zo.
Goedemorgen....quote:Op zondag 7 april 2024 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had weer genoeg te doen vanmorgen.
Ik snap nooit waarom mensen er op ingaan, zet een tr en klaar
Morguh allemaal We gaan de laatste week in
Eens kijken of we de laatste week nog lekker koffie hier krijgen van @:Freshfruit @:Frummelie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |