Joehoeeeeee. Verheug je niet te hard.quote:Op maandag 8 april 2024 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wakker worden, het is vandaag de grote uitzwaaidag, Joehoeee wakker worden...
Dit kan niet missen Dot gezien de poll van Salar, dit verschil is zo groot..quote:Op maandag 8 april 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joehoeeeeee. Verheug je niet te hard.
Zaterdag zei de pol ook dat Randy moest gaan.quote:Op maandag 8 april 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit kan niet missen Dot gezien de poll van Salar, dit verschil is zo groot..
Klopt, klopt ook geen donder van want Salar z'n poll klopt altijd... maar nu is het verschil zo groot dat het niet te manipuleren valt, zou je zeggen... maar ja you never know..quote:Op maandag 8 april 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zaterdag zei de pol ook dat Randy moest gaan.
nee bedoel ook zeker niet jou hoor @Dotteke zeker niet jij heb het forum in nette banen geleid en heb nog even lekker gelachen met jequote:Op zondag 7 april 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je niet genegeerd hoor. Zou niet weten waarom. Tot een volgend RLS. En geniet nog van de laatste dagen.
Spannende dag vandaag. En dan van de week nog een en dan hebben we de finalisten. Ben benieuwd wie gaat winnen.quote:Op maandag 8 april 2024 07:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee bedoel ook zeker niet jou hoor @:Dotteke zeker niet jij heb het forum in nette banen geleid en heb nog even lekker gelachen met je![]()
en ja volgend jaar ben ik zeker van de partij weer, en voor nu maak ik er nog wat van .... op naar de Finale
Die slaapt tegenwoordig overdagquote:Op maandag 8 april 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Het is tijd voor koffie en thee @:FreshFruit wakker worden er wordt op u gewacht...
ja zeker een spannende dag vandaag, altijd jammer mensen die moeten afvallen maar ja anders krijg je geen winnaar hahaquote:Op maandag 8 april 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannende dag vandaag. En dan van de week nog een en dan hebben we de finalisten. Ben benieuwd wie gaat winnen.
Ja zo gaat het altijdquote:Op maandag 8 april 2024 07:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zeker een spannende dag vandaag, altijd jammer mensen die moeten afvallen maar ja anders krijg je geen winnaar haha
zet ik snel mijn laptop aan, is er een slquote:Op maandag 8 april 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
Kom ik terug met m'n thee start Dilano in het huis.... wat leuk voor Jimmy...
ja ik had wel een Favo zal je wel weten haha maar die is ook wel wat afgebrokkeld hoorquote:Op maandag 8 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd
Gelukkig heb ik geen favo, dus mij maakt het niet zo uit wie gaat winnen
Ik weet wie het is, waarschijnlijk als de pols kloppen gaat ze naar huis vandaagquote:Op maandag 8 april 2024 07:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik had wel een Favo zal je wel weten haha maar die is ook wel wat afgebrokkeld hoor
Ja constant SL irritant...quote:Op maandag 8 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zet ik snel mijn laptop aan, is er een sl
Ag hem staan praten met Jimmy en weg was het beeld
Heb jij nog andere polls gezien dan Dot? Ik alleen maar die van Salar..quote:Op maandag 8 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, waarschijnlijk als de pols kloppen gaat ze naar huis vandaag
Was Jimmy al wakker toen Dilano binnen kwam?quote:
Ik zag er gisteren drie staan in het topic polsquote:Op maandag 8 april 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij nog andere polls gezien dan Dot? Ik alleen maar die van Salar..
Jaja had ik ook al in de Cos gezet...quote:Op maandag 8 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was Jimmy al wakker toen Dilano binnen kwam?
Ooh Thnx ga ik even kijken...quote:Op maandag 8 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren drie staan in het topic pols
ja zou het wel jammer vinden maar weet ook wel dat ze sommige dingen aan der eigen te danken heeftquote:Op maandag 8 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, waarschijnlijk als de pols kloppen gaat ze naar huis vandaag
IK ben nog aan het terug kijkenquote:Op maandag 8 april 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja had ik ook al in de Cos gezet...
ja vermoede ik ook al, geen ideequote:Op maandag 8 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was Jimmy al wakker toen Dilano binnen kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |