Wel weer goed voor de paddestoeltjes.quote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Het gaat vanavond na zessen alweer regenen zie ik net
Rest van de week weer vooral grijs, en soms ook nat.
Ja, daar trapt dus niemand in. De eerstvolgende voorzichtige kou komt pas eind november ofzo weer.quote:
Ik huil al bij de gedachte.quote:Op zondag 7 april 2024 12:51 schreef quirina het volgende:
Als het nou nog een keer gaat vriezen krijgen we slechte appels peren pruimen perziken en kersen.
Dan gaat de bloesem teveel kapot.
quote:Op zondag 7 april 2024 12:55 schreef quirina het volgende:
Er komt kou aan zegt de Telegraaf
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
2027 twee keer in Spanjequote:Op zondag 7 april 2024 13:09 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een totale zonsverduistering zien, 2083 ga ik niet halen![]()
![]()
![]()
Laat je bij je dood invriezen. Misschien kunnen we je weer tot leven wekken dan.quote:Op zondag 7 april 2024 13:09 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een totale zonsverduistering zien, 2083 ga ik niet halen![]()
![]()
![]()
Lekker tussen de friet en de chickenwingsquote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laat je bij je dood invriezen. Misschien kunnen we je weer tot leven wekken dan.
Vlieg donderdag mooi ff naar Mallorca voor een week. 20-22 gradenquote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef quirina het volgende:
De kiwis uit Italië zijn trouwens ook niet te vreten, komt ook door slechte oogsten in nieuw Zeeland . Klimaatverandering is feit. Red de bijen, ga op de a 10 zitten, niet meer vliegen.
Stook de hoogovens aan help,
Gaan vervolgens weer alle insecten die daarop landen dood van alle bestrijdingsmiddelen op hun planten. Worden de fruitstruiken en -bomen niet meer bestoven. Alles nog duurder.quote:Op zondag 7 april 2024 12:58 schreef quirina het volgende:
Alle bloemen naar de kloot’n, moet ik weer naar de intratuin
Daarom biologisch moestuinieren incl bloemen zonder bestrijdingsmiddelenquote:Op zondag 7 april 2024 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaan vervolgens weer alle insecten die daarop landen dood van alle bestrijdingsmiddelen op hun planten. Worden de fruitstruiken en -bomen niet meer bestoven. Alles nog duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |