SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tussen de regels doorluisterend de afgelopen weken heeft hij volgens mij hele zware tijden gehad...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:06 schreef Harry het volgende:
Tom zegt, dat al Ashley zijn verhaal van buiten gaat horen, zij zijn levensverhaal beter zal begrijpen. Vanaf het moment van 5 jaar geleden, de situatie met de mama van Phil. Tot vorig jaar.....
Krijg het idee dat die niet gesaved is door de bewoners maar door de Febo...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef -river- het volgende:
Aan alle polls te zien heeft Alice geluk dat ze niet genomineerd is.
Het moet gewoon even landenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:09 schreef Puzzie het volgende:
Er is ook weinig gebeurt ... het programma loopt op zijn einde , de groep wordt kleiner , ze moeten iemand op de bank zetten maar er is weinig keuze, irritaties, onbegrip, jaloezie, zich verraden voelen, boosheid, slachtoffergedrag, koppige houding, mensen dingen kwalijk nemen en vergeten dat ze in een spel zitten en dat het nu gaat om hun eigen ass te redden. Het komt wel weer goed tussen die twee ... het moet allemaal ff indalen . (net als hun balletjes)![]()
Jimmy en Tom hebben ieder op hun eigen manier wel een 'fatalistisch' gevoel voor drama
Als er geen wit is dan hoeft ie niksquote:Op donderdag 4 april 2024 15:13 schreef Harry het volgende:
Jimmy wil, dat Ashley voor hem witte wijn gaat kopen.
Tom heeft heel even buiten gestaan, en niets tegen Jimmy gezegd.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
Kijk @:Joyce-43 dit was toen ik zei "wat een klein kutgroepje!". Tom stond ook buiten![]()
[ afbeelding ]
Daarna kwam de vraag waar Tom was..
Hij was buiten (zie foto) ging toen weer naar binnen en kwam later weer naar buiten en heeft toen met/tegen Jimmy staan praten..quote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Tom heeft heel even buiten gestaan, en niets tegen Jimmy gezegd.
Sorry dan. Ik heb via de streams niet gehoord dat Tom met Jimmy heeft gesproken.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was buiten (zie foto) ging toen weer naar binnen en kwam later weer naar buiten en heeft toen met/tegen Jimmy staan praten..
Post 52 en 57 in deze COS staat wat. Ik heb het zelf ook niet gehoord overigens, want had geluid toen zachter..quote:Op donderdag 4 april 2024 15:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Sorry dan. Ik heb via de streams niet gehoord dat Tom met Jimmy heeft gesproken.
Vroegen de bewoners waar Tom was?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
Kijk @:Joyce-43 dit was toen ik zei "wat een klein kutgroepje!". Tom stond ook buiten![]()
[ afbeelding ]
Daarna kwam de vraag waar Tom was..
Die was de eerste!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy dus de enige die nog geen vliegtuig heeft gehad?
Hier klopt iets niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
Heej, mogen we niet meekijken in de winkel? Ashley onderonsje met de febo?
oooooh echt?, het zijn er zoveel, dat ik die ben vergetenquote:
Nee hier in de COS. Toen reageerde ik dat ie er ook stond. Maarttoen was ie dus weer net naar binnen en @Joyce-43 vroeg of ik dat wel goed had gezienquote:
Ja vreemdquote:Op donderdag 4 april 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
Heej, mogen we niet meekijken in de winkel? Ashley onderonsje met de febo?
Nog even volhouden, het is bijna afgelopenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En we blijven deze vooropgezette zooi volgen .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |