* greysbones geeft Ireth nog een glas wijnquote:Op donderdag 4 april 2024 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou....
Die heeft ook wel eens met een gezicht als een oorwurm gelopen hé...
Zien jullie dat: TOM IS BUITEN!!
Ja las iets over aangepaste tekst ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Glenn en Ash en Randy en Ty. Maar weet niet of die laatste doorgaat nu Ty naar huis is
Ja .. heel verhaal. Dat Heisa er op stond. Dat Jimmy een hartje moest maken omdat er altijd iemand mee mag vliegen, dus dat er een familielid inzit.quote:
Hebbie ook een kaasplankie??quote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Ireth nog een glas wijn
Ja tekst in aangepast naar iets van Randy en Ty Bro's foreverquote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Glenn en Ash en Randy en Ty. Maar weet niet of die laatste doorgaat nu Ty naar huis is
geen idee nee maar die had ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Afvoeren in quarantainequote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Giggio het volgende:
madam is rillerig... even de aandacht weer wegtrekken bij een ander
Ja hahaha inclusief hun kapselquote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Jockari het volgende:
Broeder Jim en broeder Glenn
[ afbeelding ]
En het arme afgegleden schaap wat gered moet worden van de hel staat er naast...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Kan ik nu weer gewoon de hottub in, of betekent dit een TT'tje?
niet met een #quote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
We moesten 'm taggen.. dus bij deze @:jimmy @:heisa
Wat betekent TT ?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nog even en ze hopen niks meer te krijgen uit angst er weer een TT'tje van moeten maken daar in dat hok
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
We moesten 'm taggen.. dus bij deze @:jimmy @:heisa
weten we al waarvoor het staat TT?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Kan ik nu weer gewoon de hottub in, of betekent dit een TT'tje?
tegenwoordige tijd ( had ik hier ergens gelezen )quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het arme afgegleden schaap wat gered moet worden van de hel staat er naast...
Die DBK gesprekjes die ze achteraf in Tegenwoordige Tijd moeten doen na opdrachten enzo.quote:
Daarom snap ik die polls ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 14:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarvoor nomineren?? Om te vertrekken?
Inderdaad, is meestal zo met de nominaties.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarvoor nomineren?? Om te vertrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |