jij praat alles goed wat over Ashley gaat dus ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Verida het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Tom zijn telefoontje niet heeft gekregen en ash haar persoonlijk voorwerp wel.
Die persoonlijke voorwerpen hebben ze vooraf in moeten leveren, en de mogelijkheid gekregen om die in de loop van BB terug te kopen, Tom heeft op die manier bijv. dat knuffeltje van zijn zoon gekocht en Jimmy een fotoboekje
Een telefoongesprek is toch wel anders. Alice heeft wel een telefoongesprek gekocht, maar dat was met haar vriend. Tom wilde nu zijn zus bellen waar hij iets mee goed wilde maken, dat is toch wel anders. Misschien hebben ze wel die zus gepolst en die kan aangegeven hebben dat niet op tv te willen hebben (mijn aanname dus)
Dat zat ik ook te denken. Misschien heeft die zus geen enkele behoefte om in de uitzending te komen met een broer waar ze amper contact mee heeft en die niet te peilen is.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Verida het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Tom zijn telefoontje niet heeft gekregen en ash haar persoonlijk voorwerp wel.
Die persoonlijke voorwerpen hebben ze vooraf in moeten leveren, en de mogelijkheid gekregen om die in de loop van BB terug te kopen, Tom heeft op die manier bijv. dat knuffeltje van zijn zoon gekocht en Jimmy een fotoboekje
Een telefoongesprek is toch wel anders. Alice heeft wel een telefoongesprek gekocht, maar dat was met haar vriend. Tom wilde nu zijn zus bellen waar hij iets mee goed wilde maken, dat is toch wel anders. Misschien hebben ze wel die zus gepolst en die kan aangegeven hebben dat niet op tv te willen hebben (mijn aanname dus)
Tom heeft nooit wat gekochtquote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Verida het volgende:
?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jij praat alles goed wat over Ashley gaat dus ja.
Neequote:Op donderdag 4 april 2024 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
?
Ik probeer uit te leggen waarom ik begrijp dat Tom dat telefoontje met zijn zus niet heeft gekregen.
Tom heeft toch ook wel gewoon zijn persoonlijk item kunnen kopen?
Als BB wat met haar wil bespreken kan hij dat toch gewoon in DBK doen, waarom zou hij dat in de winkel doen?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:48 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel raar dat we niet alles van Ash in de shop mochten zien.
Maar goed raar
Ja, als hij dat had gewild had dat wel gekund. Ik snap ook niet erg wat dat te maken heeft met Ashley goedpraten.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
?
Ik probeer uit te leggen waarom ik begrijp dat Tom dat telefoontje met zijn zus niet heeft gekregen.
Tom heeft toch ook wel gewoon zijn persoonlijk item kunnen kopen?
gekocht, gewonnen is niet echt belangrijk hierbij.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft nooit wat gekocht
Gewonnen ja
Dus deze hele uitleg slaat kant nog wal
Zijn huis! Zijn regels.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als BB wat met haar wil bespreken kan hij dat toch gewoon in DBK doen, waarom zou hij dat in de winkel doen?
oja hahah sorry niet gezien hahaquote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
Kijk @:Joyce-43 dit was toen ik zei "wat een klein kutgroepje!". Tom stond ook buiten![]()
[ afbeelding ]
Daarna kwam de vraag waar Tom was..
Het is heel opvallend. Snap niet waarom ze dat telgesprek er in een keer uitgehaald hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Dinsdag was telefoongesprek in de aanbieding....
Woensdag: Tom wil telefoongesprek, maar er is persoonlijk voorwerp
Donderdag : Ashley wil persoonlijk voorwerp .. surprise surprise .. er is persoonlijk voorwerp.
Dat is feitelijk wat er aan de hand is..
Niet vergeten, ash loopt de winkel in en bbq wijn en chocolade pakket voor 10 euro plus aansturing van bb dat ze haar moeten laten gaan, want nog niet geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Donderdag : Ashley wil persoonlijk voorwerp .. surprise surprise .. er is persoonlijk voorwerp.
Het was Pasen!!quote:Op donderdag 4 april 2024 16:29 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Niet vergeten, ash loopt de winkel in en bbq wijn en chocolade pakket voor 10 euro
persoonlijk voorwerp lag er al die tijd al.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jim had het gevraagd , of je van te voren kon aangeven wie je zou willen bellen ( hij had dit gevraagd voor Tom)quote:Op donderdag 4 april 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel opvallend. Snap niet waarom ze dat telgesprek er in een keer uitgehaald hebben
Tjongejongejonge wat een geneuzel zeg. Je denkt toch niet dat BB die hele winkel ombouwt omdat Ashley kwam? Was er een ander gekomen dan had dat pakket er ook gelegen. Omdat het Pasen was!!quote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Jaa , maar was wel extra leuk dat zij t ging halen
Hij wilde hem toch kopen gisteren. Toen hij in de winkel was en toen was hij wegquote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Jim had het gevraagd , of je van te voren kon aangeven wie je zou willen bellen ( hij had dit gevraagd voor Tom)
het antwoord was dat je niet van te voren kon opgeven wie je wilde spreken of wie je aan de telefoon zou krijgen. ( dus niet zoals bij die minuut van Alice, die wist dat ze Haydar te spreken zou krijgen)
En toen hoefde het al niet meer van Tom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |