Rundvlees 10u buiten koelkast eet je ja?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:16 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Zo'n zakkie meuk heeft zo veel conserveringsmiddelen, dat ik daar niet bang voor zou zijn.
Ik zou eerder bang zijn van die conserveringsmiddelen zelf en al die geur-, kleur- en smaakstoffen en -versterkers, emulgatoren en antiklontermiddelen die ze erbij doen.
Als het vannacht nou 25 graden was geweest, zou ik nog kunnen gaan twijfelen.
Ja hoor. Het is gebakken en gekruid en alles, lijkt me niet zo'n issue.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rundvlees 10u buiten koelkast eet je ja?
Waarom niet bewaren voor Wilma? Die weet niet dat het buiten de koelkast heeft gestaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:39 schreef Paul het volgende:
ik gaan het denk ik toch weggooien, ik wil niet ziek worden
Bedankt allemaal
dat zou moord zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Waarom niet bewaren voor Wilma? Die weet niet dat het buiten de koelkast heeft gestaan.
Meh, boeien. Zo kan je alles wel weggooien.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jullie zo ruiken en proeven, als je niets meer hoort van me weet je genoegquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, boeien.
Als het er niet raar uit ziet, en geen raar luchtje heeft, wil ik best een hapje proeven of het ook nog goed smaakt.
Is het goed, dan is het goed.
Twijfel ik half, dan gaat het helemaal weg.
Leer op je zintuigen vertrouwen. Die waarschuwen je vroeg genoeg.
Is toch bereid? Stel je niet aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vroeger hadden mijn voorouders een neger in de voorraadkast voor vervelende klusjes, kan makkelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 16:10 schreef dimmak het volgende:
Dat kan makkelijk. Vroeger stond bij ons de macaroni of spaghetti ook wel eens een nacht buiten de koelkast om de volgende dag te eten.
Doubtquote:Op donderdag 4 april 2024 16:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vroeger hadden mijn voorouders een neger in de voorraadkast voor vervelende klusjes, kan makkelijk
Ken ikquote:Op donderdag 4 april 2024 16:10 schreef dimmak het volgende:
Dat kan makkelijk. Vroeger stond bij ons de macaroni of spaghetti ook wel eens een nacht buiten de koelkast om de volgende dag te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |