Ziet er wel leuk uit! Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand bekend met dit park?
https://www.hetgrotezand.nl/
Is het wat, ervaringen?
We zijn nog op zoek naar iets voor de meivakantie (lekker op tijd), maar zoeken een niet te grootschalig iets met voldoende vermaak voor kind van 6-7 jaar.
Gefeliciteerd, en heel spannend inderdaad! Is de kans bij jullie om bij de school van je voorkeur ingeloot te worden een beetje redelijk?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:39 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen
Ik ben jarig vandaag en vanmiddag is de loting voor de middelbare school dus spannend naast de telefoon zitten wachten tot ze bellen. #eindexamenflashbacks
Gefeliciteerd! Hopelijk vanmiddag nog meer reden voor een feestje. Mijn duimen draaien!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:39 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen
Ik ben jarig vandaag en vanmiddag is de loting voor de middelbare school dus spannend naast de telefoon zitten wachten tot ze bellen. #eindexamenflashbacks
Geen idee! Het is zo afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar ook van het aantal dat uitgesloten is van loting. Geen peil op te trekken. Ik heb wel het idee dat de loting toch wat meer afschrikt aangezien het de enige school met loting is.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef trui het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en heel spannend inderdaad! Is de kans bij jullie om bij de school van je voorkeur ingeloot te worden een beetje redelijk?
Als ze unaniem echt slecht zijn, zou ik ervan uitgaan dat het tegenvalt. Zelf geen ervaring hier, wij zaten op Texel in huisjes via Texel.net volgens mij. En een keer op een boerencamping (aanrader!).quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Quoi het volgende:
Heeft iemand ervaring met kustpark Texel? Reviews zijn zo bar slecht. Landal zal wel wat netter zijn, gok ik?
Ik zat er een paar jaar terug zonder kinderen in een chalet. Op zich best oke, maar het zwembad was ijskoud en het chaletje ietwat smoezelig. Het kostte destijds met carnaval 35 euro voor een midweek, maar ik zou er geen honderden euro's voor neertellen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Quoi het volgende:
Heeft iemand ervaring met kustpark Texel? Reviews zijn zo bar slecht. Landal zal wel wat netter zijn, gok ik?
Fijn!!!quote:
Jaaaaa wat goed! Van hartequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |