Deze man.quote:
yup onmogelijk voor hun idd. voor mij is er nog wel kans,. hahahahaquote:
Onder voorbehoud dat je stopt met roken.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
yup onmogelijk voor hun idd. voor mij is er nog wel kans,. hahahaha
whaaa met @drakin wel want had ik beloofd.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat je stopt met roken.
Wintip 7 ,spreidt uw winkansen.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
whaaa met @:drakin wel want had ik beloofd.
maarja wie weet leest ieder nog wel eens hier wat ofzo hoor en gaat met mij op vakantie? Sluit het niet uit.
ja ben ik beetje slecht in. en ook niet echt mijn doel dus.quote:
Eigenlijk ben je best verlegen.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja ben ik beetje slecht in. en ook niet echt mijn doel dus.
owh ja sowieso ja, dat had je goed begrepen, hah hoe bijdehand ik hier kan zijn dus?quote:
waarheid, maar ok hoe simpel ik dit kan zeggen zo allemaal, sta wel achter met wat ik zeg altijd. lokaal ben ik verlegen om in echt te zeggen.quote:
Wat houdt je tegen dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid, maar ok hoe simpel ik dit kan zeggen zo allemaal, sta wel achter met wat ik zeg altijd. lokaal ben ik verlegen om in echt te zeggen.
Ja duh,je lult hier echt als brugman.Vanwaar onzeker?quote:
hmmmms tis toch beetje gedachte van mij vind ze me wel wel leuk, ook in het echt enzo. `dat si het.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja duh,je lult hier echt als brugman.Vanwaar onzeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |