dus een pizza pollo is gezonder dan een pizza kip?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nutriscore vergelijkt enkel met dezelfde soort producten kwam ik laatst achter
Daar heb je dus geen zak aan.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
BBQ maatquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
vieze vuile papzakquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Uiteindelijk ben je ook maar een kuddediertje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Hier mist een woordje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.
Je bent dronken joh gek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef Bezsen het volgende:
Wtf
Ik kan niet meer lezen
Excuses aan journalistiekstudent @:Alaphilippe_
quote:
Wat is er aan de handquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen raken niet uitgepraat over de teloorgang van het forumbeest.
100%quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je ook maar een kuddediertje.
En niet meer logisch nadenken, met je gehaat op satéquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef Bezsen het volgende:
Wtf
Ik kan niet meer lezen
Excuses aan journalistiekstudent @:Alaphilippe_
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En niet meer logisch nadenken, met je gehaat op saté
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Wat brengt de zaterdagavond?
Ik moet hem toch stellen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.
Ik lees nog steeds niks terug over wanneer het neuken begint.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.
Een zuinige 3-1 voor Feyenoord. Er worden weer fatalistische voorstellingen gemaakt, maar in de praktijk valt het vaak mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet hem toch stellen.
WAT VERWACHT JE VAN DE KLASSIEKER?
En dat met de wanprestatie die Feyenoord tegen Volendam heeft geleverd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een zuinige 3-1 voor Feyenoord. Er worden weer fatalistische voorstellingen gemaakt, maar in de praktijk valt het vaak mee.
Ik heb donderdagavond ook gewerkt, dus niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat met de wanprestatie die Feyenoord tegen Volendam heeft geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |