Cameraman van Groundhog Dayquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:15 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus die ploeg die 5e stond staat nu in de eindranking gewoon met 1 wedstrijd minder gespeeld (en 3 zekere punten)? Of die wedstrijd telt wel mee maar de punten die ze er mee verdiend hebben niet? Koekoek.
Wow. Ik zou woedend zijn als ik hun was. Wat zeg ik; ziédend.
Maar alsnog gefelicteerd maat.
Het leven blijft soms gehuld in mysteries amice.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer je 'geen proleet' meer bent.
Jeetje. Spanning ende sensatie genot.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik voel dat het weer gezellig gaat worden in het Ajax-topic
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland
"If you go to Google and type in 'I want to buy cocaine' or 'child s*x' nothing appears." "But if you type in 'free football' it appears... One is considered a serious crime, but the other is not, and it's the same thing."
https://www.marca.com/fut(...)a4741d6778b4578.html
De spaanse Michael van Praag.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Javier Tebas, the gift that keeps on giving.
Waar die LOI-cursussen al niet goed voor zijn. Je ontmoet zo nog eens iemand!quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:04 schreef Coco het volgende:
@:tong80 heeft kennisgemaakt met @:klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |