Ik wil zo’n pleister nog wel een keer uitproberen.quote:
Tijdens hardlopen!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil zo’n pleister nog wel een keer uitproberen.
Wat doe je erin?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over medicijnen gesproken.
Ik pak nog maar even een kopje koffie.
Zeker.quote:
Ik zal jou eens uitproberenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we allemaal die pleister uitproberen.
Met je houten stoker zeker.quote:
Van het moment dat ik op sta tot het moment dat ik naar bed ga.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Loop jij nog? (met een paracetamolletje op)
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Ik slik ook nooit iets. Heb letterlijk nog nooit een paracetamol op.
Aanstelgedrag vind ik dat.
De hele dag door achter elkaar?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van het moment dat ik op sta tot het moment dat ik naar bed ga.
Ik durf geen excuses meer te geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele dag door achter elkaar?
Maar ik heb het uiteraard over hardlopen.
Temperatuur is nu al heerlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf geen excuses meer te geven.
Maar morgen ga ik weer hardlopen!
Vanavond moet ik voetbal kijken!quote:
Ziek figuurquote:Op donderdag 4 april 2024 15:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met twee lappen krentenbrood en kaas.
Dat is godverdomme lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 15:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met twee lappen krentenbrood en kaas.
Nee gewoon boter.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is godverdomme lekker
Met een beetje Groningse mosterd er nog op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |