Dat moest ik even opzoeken. Nee, dit wil je niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Ik schaam me daar ook helemaal niet voor.
Wat veel droeviger is, is dat ik voor macaroni smac gebruik.
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een collega kwam net trakteren op een McKroket.
Dat kan ik niet weigeren natuurlijk.
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een collega kwam net trakteren op een McKroket.
Dat kan ik niet weigeren natuurlijk.
Gisteren bij de tandarts geweest.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?
Stokeren is wel het nieuwe paradepaardje van de tandartsen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren bij de tandarts geweest.
Ik kreeg complimenten voor mijn stokergedrag
Ik denk dat ik de volgende controle over een jaar laat doen, als je het gewoon dagelijks bijhoudt kan er maar weinig mis gaan.
Lief van je.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van(je bent de enige hier die me accepteert zoals ik ben, dus ik ga je nu geen vet zwijn noemen natuurlijk)
Ja toch wel lauw, maar goed.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?
Ik vind jou ook erg goed in stokenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende controle over een jaar laat doen, als je het gewoon dagelijks bijhoudt kan er maar weinig mis gaan.
Ik vind je toch wel minder stoken dan voorheen maar dat weet de tandarts natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mijn mondhygiënist ging het de eerste keer ook helemaal voordoen, die was er echt heel druk mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stokeren is wel het nieuwe paradepaardje van de tandartsen, heb ik het idee.
Grappig bruggetje van een kroket naar de tandarts.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer logisch, dat doe ik natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Wat is er mis met jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Dit moet regionale spreektaal zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Nu ga ik opzoeken wat stokeren is
Blijkbaar heb ik wel een normale tandarts
Caland kent z’n apotheker niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik werd net gebeld om mijn medicijnengebruik door te nemen
Toen ik zei dat ik niet wist wat mijn apotheker is omdat ik daar nooit ben geweest begreep ze gelukkig dat het gesprek kort gehouden kon worden
Gooi er dan gelijk plakjes kaas op.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik schaam me daar ook helemaal niet voor.
Je hebt toch gewoon een vaste apotheker die voornamelijk in de nachturen bezorgt?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik werd net gebeld om mijn medicijnengebruik door te nemen
Toen ik zei dat ik niet wist wat mijn apotheker is omdat ik daar nooit ben geweest begreep ze gelukkig dat het gesprek kort gehouden kon worden
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat juist jij geen normale tandarts hebt. Sorry, Calandquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Moest wel eens dingen ophalen voor mijn oma maar ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan een ibuprofen van de kruidvat.quote:
Dat weet ik toen we dit onderwerp een jaar geleden bespraken. Maar je kent heus wel een apotheker.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest wel eens dingen ophalen voor mijn oma maar ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan een ibuprofen van de kruidvat.
Ja maar ik weet niet hoe die heet. Ze hebben blijkbaar een naam in plaats van gewoon de straatnaamquote:Op donderdag 4 april 2024 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik toen we dit onderwerp een jaar geleden bespraken. Maar je kent heus wel een apotheker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |