Elkaar uitschelden moet tot op zekere hoogte kunnen maar nu ga je te verquote:
Je Marokkaanse apotheker heb je maar verzwegenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik werd net gebeld om mijn medicijnengebruik door te nemen
Toen ik zei dat ik niet wist wat mijn apotheker is omdat ik daar nooit ben geweest begreep ze gelukkig dat het gesprek kort gehouden kon worden
Dat soort rare meldingen krijgen alleen FOK!kers uit het zuiden te zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BLIJVEN DONEREN MENSEN
Gek, want ik woon in het westen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort rare meldingen krijgen alleen FOK!kers uit het zuiden te zien.
Heb je wel breedband internet dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek, want ik woon in het westen.
Revolut ofzo heb ik wel eens gebruiktquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:40 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier wel eens prepaid creditcard gebruikt? Zoja; wat is een goede?
Tnx maat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Revolut ofzo heb ik wel eens gebruikt
Dat werkte prima
Kijk jij ook zo uit naar de @Coco voorspelling voor de klassieker?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels betaling gedaan via Revolut. Wat een geweldige tip @:GGMM, bedankt maat.
Niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar de @:Coco voorspelling voor de klassieker?
Vertel ons ALLES.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
onlo jr. op schandalige wijze alsnog kampioen geworden @:maxi-mus @:Caland @:Lange_Lans
Zó schandalig dat het niet gevierd wordt. Maar ze zijn het wel
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen![]()
Zeker. Maar dat is ook het eerste wat hij zelf zei. Waardeloos om op zo'n manier 'kampioen' te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onlo jr is dus eigenlijk morele verliezer want ander ploeg was beter. Duidelijk!
Alsnog gefeliciteerd denk ik
Grappig wel, ik kan mij voorstellen dat z'n vader zou staan te springen van vreugde om zo'n kampioenschap.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is ook het eerste wat hij zelf zei. Waardeloos om op zo'n manier 'kampioen' te worden.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.
Komt ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen![]()
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig wel, ik kan mij voorstellen dat z'n vader zou staan te springen van vreugde om zo'n kampioenschap.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.
Komt ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen
Dus die ploeg die 5e stond staat nu in de eindranking gewoon met 1 wedstrijd minder gespeeld (en 3 zekere punten)? Of die wedstrijd telt wel mee maar de punten die ze er mee verdiend hebben niet? Koekoek.
Wow. Ik zou woedend zijn als ik hun was. Wat zeg ik; ziédend.
Maar alsnog gefelicteerd maat."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |