Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?quote:
Hij is zelf een kastquote:Op donderdag 4 april 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?
Dan moet je toch wel 1.95m zijn?quote:
Ja, deuren moeten er nog wel in. Vannacht tot 00:45 bezig geweest, wekker ging om 05:00quote:Op donderdag 4 april 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina heeft vieze maaltijdsuggesties. Ik pak het meteen aan.
Wow wat, ik word gedominiseerd.quote:
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snij mijn spaghetti altijd.
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?
Wanneer ben je uit Purmerend weggegaan makker?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger was ik een proleet maatje
Reuzebenieuwd: hoe ben je ontsnapt aan het zijn van een proleet? Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger was ik een proleet maatje
Dat zijn mensen die standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?
Je bent een walgelijk mens.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Ik schaam me daar ook helemaal niet voor.
Wat veel droeviger is, is dat ik voor macaroni smac gebruik.
Mokerdikke big dat je daar in je fauteuil geplakt zit.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Jij bent een buitengewoon minderwaardig mens, weet je dat?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik accepteer je zoals je bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |