Gewoon een dikke punt appeltaartquote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vijfhonderd gram magere kwark, dat is toch geen vreten op de vroege ochtend.
Ik zie een Brabander; niet geklikt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een dikke punt appeltaart
Dan kan ik linea recta door naar de wc.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gewoon aanlengen met wat water en zero siroop en je hebt het binnen een minuutje weg. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon aanlengen met wat water en zero siroop en je hebt het binnen een minuutje weg. Helemaal niks mis mee.
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.quote:
Skin in the game!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.
Erg verstandig maat. Als je nu nog dat walgelijke plakje kaas achterwege laat, dan begint het nog ergens op te lijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.
Heb jij nog tips voor @Tjacka die moet een beetje aansterken.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg verstandig maat. Als je nu nog dat walgelijke plakje kaas achterwege laat, dan begint het nog ergens op te lijken
Jazekerquote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor @:tjacka die moet een beetje aansterken.
Ja voeding, bedoelde ik. Wat ben je toch een fluitketel.quote:
Bruhquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voeding, bedoelde ik. Wat ben je toch een fluitketel.
Gewoon meer vreten. @Oriente kan hem daar alles over vertellen. Begin met 7 witte bolletjes met beleg. 's Avonds een flink bord spaghetti met kaas en meatballs.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor @:tjacka die moet een beetje aansterken.
Ja bruh, kom door met die voedingtips.quote:
Vanaf nu bij jij een persona non grata in Italië én deze SCquote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snij mijn spaghetti altijd.
Nee zo vies is @Tjacka niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Gewoon meer vreten. @:Oriente kan hem daar alles over vertellen. Begin met 7 witte bolletjes met beleg. 's Avonds een flink bord spaghetti met kaas en meatballs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |