Uitbreiden van wc naar gangquote:Op woensdag 3 april 2024 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere, maar er is nu een stortvloed van tegeltjes.
Hij vloekt en tiert af en toe wat, maar doet verder niemand kwaad.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, hij is soms wel een beetje boos. Maar het hoort er een beetje bij. Ik heb diverse users hier dronken nog bozer zien reageren.
Ja hoor heerlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet eegns vies, maar of @:dotteke het zo eet?
Ik bedoel de site waar ze kan maken @FreshFruit helpquote:Op woensdag 3 april 2024 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere, maar er is nu een stortvloed van tegeltjes.
Fruitzaquote:
https://www.tegelspreuken(...)GcRvXhoCrIgQAvD_BwE#quote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel de site waar ze kan maken @:freshfruit help
Dat bedoelde ik. Er zijn diverse sites waar je online tegeltjes kunt "maken"quote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel de site waar ze kan maken @:freshfruit help
Mwa, er is ook wel wat meer gebeurd hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hij vloekt en tiert af en toe wat, maar doet verder niemand kwaad.
Zijn wel eens users onvriendelijker tegen elkaar, al dan niet direct
Dan poep je niet meerquote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels overleden.
Grafisch design?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mwa, er is ook wel wat meer gebeurd hoor
Schijnt dat als je bij een willekeurig plaatje zegt dat je het op een T-shirt wil een vaag Chinees bedrijf het ook nog gaat mskenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou het zo op een t-shirt kunnen laten drukken en het zal verkopen als warme kak broodjes
quote:Op woensdag 3 april 2024 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnt dat als je bij een willekeurig plaatje zegt dat je het op een T-shirt wil een vaag Chinees bedrijf het ook nog gaat msken
Is dit een sneer onderwater?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hij vloekt en tiert af en toe wat, maar doet verder niemand kwaad.
Zijn wel eens users onvriendelijker tegen elkaar, al dan niet direct
Ik ben te dom om te sneren.quote:
I would love that on a T-shirtquote:
Thnksquote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.tegelspreuken(...)GcRvXhoCrIgQAvD_BwE#
Maar heb altijd een die het beste isquote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Er zijn diverse sites waar je online tegeltjes kunt "maken"
https://www.spreadshirt.nl/zelf-ontwerpen?productType=812quote:Op woensdag 3 april 2024 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnt dat als je bij een willekeurig plaatje zegt dat je het op een T-shirt wil een vaag Chinees bedrijf het ook nog gaat msken
LIT / Tegeltjestopic!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie hem niet mobiel maar @:domnivoor heeft hem gemaakt
Ja witte platte sneakers. Heel trendy. Bijna alles had een hak en van die tenen die omhoog gaan.quote:
Nee dat is zielig voor de tegeltjesquote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
LIT / Tegeltjestopic!
[ afbeelding ] Je kan natuurlijk ook een Dodetegelstopic openen.
Voor het sporten heb je die laatste zeker niet nodig. Mooi dat je nog gewone hebt gevondenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja witte platte sneakers. Heel trendy. Bijna alles had een hak en van die tenen die omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |