zwartquote:
Jep... Ze had de telefoon gejatquote:
Agh Fritsie....quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gister mijn mooie meisje moeten laten gaan, ze is maar 6.5 geworden.
Nierfalen is haar fataal geworden.
[ afbeelding ]
Ocharm ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte Fritsiequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah sterkte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat sneu en veel te jong!quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn zo mooiquote:
We hebben idd onze Cooper. Helemaal wit (meestal). Heb wel het idee dat ze echt gevoeliger zijn. Allergieen, tandvlees/gebit problemen, hele gevoelige darmen. Maar goed, op dit moment doet hij het goed, hij is in Oktober 7 jaar geworden.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Ze zijn zo mooi. Wij hebben 2 witte coons gehad en @:senesta heeft er nog een.
Helaas zijn ze bij ons ook niet oud geworden. Hoe mooi ik witte coons ook vind. Ik wil er geen meer bang dat die ook niet oud worden.
Sterkte met het verlies van je kat.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:34 schreef Jump het volgende:
De kat van mijn ouders:
[ afbeelding ]
En mijn enige kat Robin, nadat Ruben vorige maand overleden is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 21 september 2024 11:29 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet goed met ons vriendje. Zeer grote kans dat we hem volgende week laten inslapen daarom maakte ik nog even deze foto van hem.
Sterktequote:Op zaterdag 21 september 2024 11:29 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet goed met ons vriendje. Zeer grote kans dat we hem volgende week laten inslapen daarom maakte ik nog even deze foto van hem.
Dank je.quote:
Mijn kat heeft FIV wat hij had opgelopen als zwerfkat voor ik hem adopteerde. Verzekering kan ik dus wel vergeten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:40 schreef F_r het volgende:
[..]
Dank je.
Kreeg vandaag de mail vanuit de verzekering dat ze die beëindigt hebben. Dat was ook weer een dingetje
Dat is ook zuur. Dat je hem dan nergens kan verzekeren. We hebben nog 2 katten en een hond er komt er voor als nog geen bij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat heeft FIV wat hij had opgelopen als zwerfkat voor ik hem adopteerde. Verzekering kan ik dus wel vergeten.
Sterkte verder nog. Misschien loopt er ergens een leuke kat rond die een nieuw baasje zoekt.
Die witte van mij gaat helemaal in mijn armen tijdens het eten. Ze heeft al een keer haar staart onder chicken tonight saus gehadquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Jump het volgende:
Jullie hebben vast ook zo enkele foto's van "Hoe kan die er nu zo bij liggen?"...
[ afbeelding ]
Extra:
[ afbeelding ]
Zo schattig dat ze zo bij elkaar konden liggen, zonder gedoe 🥹quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:14 schreef Firuze60 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het stel stapelkatjes ooit 6 jaar geleden, twee oosterse en twee siamezen. Het rode katertje is helaas maar 10 jaar oud geworden, het havana poesje 16 jaar oud is een paar weken geleden overleden. De twee die nu nog wonen in mijn huis zijn extra aanhankelijk geworden, moet er niet aan denken om een van hen ook weer te verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |