zou mooi zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las het wel ergens ja, maar ik heb zoveel voorbij zien komen de laatste dagen over Ajax dat ik niet meer weet waar.
Short gaan op aandelen Vitesse?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 juni is rijkelijk laat, het lijkt me beter om het plan wat Kroes had uit te voeren met de mensen die er zijn.
Hij schijnt een aardig plan te hebben gehad.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef tong80 het volgende:
VIDEODusan Tadic heeft op weergaloze wijze gescoord in de Turkse competitie. In de thuiswedstrijd tegen Adana Demirspor onderschepte de oud-Ajacied de bal net over de middenlijn en schoot daarna vanaf een meter of 50 in een keer op doel. De keeper stond ver voor zijn doel en kwam te laat. Fenerbahçe won het duel uiteindelijk met 4-2 en deed daarmee goede zaken in de titelstrijd.
In Turkije is het een nek-aan-nek race tussen Galatasaray en Fenerbahçe om de titel. Ieder puntenverlies kan aan het eind van de rit duur blijken te zijn. Bij een 2-1 voorsprong schoot Tadic zijn wondergoal binnen. Adana Demirspor kwam daarna nog even terug naar 3-2, maar de thuisploeg gooide de wedstrijd vijf minuten voor tijd nog in het slot met de 4-2.
Het verschil op de ranglijst is nu twee punten in het voordeel van Galatasaray. Zij treffen Fenerbahçe nog in de voorlaatste speelronde van de competitie, waardoor beide ploegen alles in eigen hand hebben. Nummer drie Trabzonspor volgt op dertig (!) punten van de twee topclubs.
Video in de link
https://www.ad.nl/buitenl(...)f-50-meter~a46822f6/
zin in.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bijna weer tijd voor 90 minuten ergernis
4-1 vanavond.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bijna weer tijd voor 90 minuten ergernis
Lol deze knuppel gaat dus nooit nergens geen AD meer wordenquote:
Akpom ook al stuk dus? Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:48 schreef BobW het volgende:
Godts - Bergwijn
Taylor - Tahirovic - Hlynsson - Mannswerk - Gaaei
Hato - Kaplan - Rensch
Ramaj
Oké
Akpom en Sosa zijn er niet bij
het aantal blessures is onderzoekwaardig, de tering zegquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Akpom ook al stuk dus? Man man man.
Nooit nergens? Dus altijd ergens?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lol deze knuppel gaat dus nooit nergens geen AD meer worden
Kunnen er beide niets van. Sosa is totaal kansloos, Akpom is niet beter dan Rijkhoff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |