Michael Kinsbergen werd aangedragen toch daar aan tafel ? Volgens mij is dat geen verkeerde.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:48 schreef Black-Death het volgende:
Zijn er al serieuze namen genoemd als opvolger van Kroes? (dus niet van debieltjes als Derksen en Verweij)
Lijkt me wel een goeie als interim, maar Geelen zou ook kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Michael Kinsbergen werd aangedragen toch daar aan tafel ? Volgens mij is dat geen verkeerde.
Valentijn had Bert van Oostveen gehoord van 'bronnen binnen Ajax' als mogelijkheid.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:48 schreef Black-Death het volgende:
Zijn er al serieuze namen genoemd als opvolger van Kroes? (dus niet van debieltjes als Derksen en Verweij)
Mark Ruttequote:Op woensdag 3 april 2024 13:48 schreef Black-Death het volgende:
Dat was toch die van de KNVB?quote:
Daar worden we niet vrolijkvan, hij heeft wel verstand van kroketten.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valentijn had Bert van Oostveen gehoord van 'bronnen binnen Ajax' als mogelijkheid.
Meteen Michiel Kramer halen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar worden we niet vrolijkvan, hij heeft wel verstand van kroketten.
Het hebben van de aandelen was en is het probleem niet Klaas, dus gelijk verkopen had niets uitgemaakt. Sterker nog dat was dan juist meer bewijs geweest voor kwade intenties.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe toch niet zo gek man
de man schijnt een ervaren belegger zijn
hij dacht dat niemand het zou ontdekken en dat hij ermee zou wegkomen
hij zegt zelf ook nog is dat hij de transacties diverse keren gemeld heeft bij ajax
hij had de aandelen ook gewoon weer kunnen verkopen gelijk
Lokhorst (Peijnenburg mannetje) erbij en je hebt alle kennis in huisquote:Op woensdag 3 april 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar worden we niet vrolijkvan, hij heeft wel verstand van kroketten.
Kroes heeft de gehele jeugd bij Ajax doorlopen. Je bent niet echt in vorm vandaag...quote:Op woensdag 3 april 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je van marc overmars en van der sar allemaal naar figuren uit het bedrijfsleven moet
je heb gewoon een algemeen directeur nodig met een voetbalachtergrond bij ajax
een uithangbord
de poppetjes die erachter zitten moeten al het zakelijke oplossen....
VPquote:De bestuurlijke chaos bij Ajax laat ook in Spanje de geruchtenmolen op volle toeren draaien. Nadat eerder Xavi Hernández al werd genoemd als mogelijke opvolger van John van 't Schip, meldt Diario SPORT nu dat Jordi Cruijff in beeld is als sportief directeur.
Volgens de Spanjaarden ziet Ajax een hereniging van Xavi en Cruijff, die bij Barcelona al eens een tandem vormden, wel zitten. Daarbij zou Xavi op het veld de touwtjes in handen nemen, terwijl voor Cruijff een functie als sportief directeur zou zijn weggelegd. 'Ze spreken dezelfde voetbaltaal', is het oordeel van SPORT. 'Dat is iets waar Ajax rekening mee houdt bij het plannen van hun directe toekomst.'
Het medium schetst dat Cruijff en Xavi samen, met zeer beperkte middelen, voetballers als Andreas Christensen, Ilkay Gündogan en Franck Kessié naar Barcelona haalden. En hoewel Cruijff een naam draagt die een bepaalde reputatie met zich meebrengt, is dat niet waar Ajax naar kijkt. Volgens de Spanjaarden erkennen de Amsterdammers 'het eigen, zeer uitgesproken profiel' van de voormalig Oranje-international, die 'erin geslaagd is het respect van de voetbalwereld te verdienen, los van zijn afkomst'.
Cruijff was na het vertrek van Marc Overmars al eens in beeld om de sportieve zaken van Ajax op zich te nemen, maar tot een akkoord kwam het destijds niet.
Ik heb deze even opgeslagen voor straksquote:Op woensdag 3 april 2024 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Oh ik zie net dat de komende 3 wedstrijden zijn tegen GAE, Feyenoord en Twente. Dat wordt in totaal 1 punt
Ik hoop dat ik ongelijk krijg...quote:Op woensdag 3 april 2024 14:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb deze even opgeslagen voor straks.
Ik moet zeggen dat ik nu echt vind dat je wat zinnigs schrijft. Dank je wel klaas.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je van marc overmars en van der sar allemaal naar figuren uit het bedrijfsleven moet
je heb gewoon een algemeen directeur nodig met een voetbalachtergrond bij ajax
een uithangbord
de poppetjes die erachter zitten moeten al het zakelijke oplossen....
Sorry, maar dit zeker.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ongelijk krijg...
Grootste club, meeste aandacht, zo werkt het nu eenmaal, van de anderen misschien wat meer als het slecht gaat.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef StevenHyde het volgende:
Er komt een moment dat ik een hele nacht alleen die avatar van klaasweetniks gecombineerd met allemaal anti Ajax gebrabbel. Echt niet goed om dit topic te veel te bekijken met die anti Ajax trollen.
Pas als het weer goed gaat met Ajax, verdwijnen die mongooltjes.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste club, meeste aandacht, zo werkt het nu eenmaal, van de anderen misschien wat meer als het slecht gaat.
En daarnaast de capaciteit om grote deals te sluiten.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
Zou de RvC al in gesprek zijn met Siewert van Lienden?
Een persoon met veel invloed, oog voor buitenkansjes en kan deuren openen in de hoogste kringen van het land.
Je zou je plezier daar maar uit halen...quote:Op woensdag 3 april 2024 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pas als het weer goed gaat met Ajax, verdwijnen die mongooltjes.
Wij moeten daar gewoon blij mee zijn, stel je voor dat het andersom was, dan heb je dus een kleine prijzenkast.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je zou je plezier daar maar uit halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |