ken ik gelukkig nietquote:
Tot morgen hopelijk!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, ondanks dat er blijkbaar leuke Limburgers meededen ga ik toch niet terug kijken
Hopelijk tot morgen!
bij mij is het ook steeds meer een middelbare school aan het worden. We worden oudquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja doet iedereen tegenwoordig. Die tiktok generatie heeft de gym verpest met hun gedrag.
Ik wacht er nog opquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
SOW. 1m30 maar wel mooi!
@:kingroland
Screenshot???
Hotel op Curaçaoquote:
Zegt hij 20 sec nadat ze in beeld wasquote:
Ja inderdaad. Ach leeftijd kan ik wel hebben, maar dat filmen of met zijn 5-en bij de benchpress ouwehoeren is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij mij is het ook steeds meer een middelbare school aan het worden. We worden oud
Ah, die is verhuisd zo te zien. Ik ken alleen het (hoge) oude hotel in Punda.quote:
Oh nee dat is allang niet meer zo, dit zit bij Kontiki Beach/Mambo/Sea Aquarium als dat je wat zegt. Mensen willen toch strand en dat bij de stad had alleen een zwembad en niet echt een mogelijkheid tot strand zo bij de haveningang.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, die is verhuisd zo te zien. Ik ken alleen het (hoge) oude hotel in Punda.
We worden gewoon besodemieterd door BNNVARAquote:Op woensdag 3 april 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ze rommelen met de intro’s. Klopt niet allemaal meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |