abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 april 2024 @ 14:40:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213060988
Twintig jaar geleden volgden veel mensen de realityserie 'De Bauers' over zanger Frans Bauer, zijn vrouw Mariska, hun twee jonge zoons en zijn prille carrière. Hoe gaat het er nu, twintig jaar later, aan toe? Nu de vier jongens inmiddels jongvolwassen zijn en Frans als zanger alles heeft bereikt waar hij van droomde?

Twintig jaar na de prijswinnende realityserie gaan de deuren weer open bij de familie Bauer in De Bauers - 20 Jaar Later. Er is veel veranderd: de zoons zijn groot geworden, er zijn schoondochters bij gekomen en er lopen vier hondjes rond.

De kinderen zijn groot geworden en er zijn twee schoondochters bijgekomen. En dan lopen er tegenwoordig ook nog vier hondjes rond in huis. Er is bij de familie Bauer veel veranderd sinds de eerste keer dat de deuren opengingen voor de camera.

Twintig jaar na het winnen van de Gouden Televizier-Ring is het zover: in De Bauers - 20 Jaar Later is te zien hoe zoons Christiaan, Jan, Frans junior en Lucas werken aan hun toekomst. De een volgt een rechtenstudie, de ander gaat liever de muziek in.

Ook Mariska - al die jaren de spil van het gezin - is erbij. Twee jaar geleden werd ze getroffen door een herseninfarct. Gelukkig gaat het nu goed, al leeft ze nog altijd met de gevolgen. En Frans? Die denkt steeds meer na over ouder worden en zijn gezondheid.

Wanneer is De Bauers - 20 Jaar Later op televisie te zien?
De Bauers - 20 Jaar Later is vanaf 4 april iedere donderdag om 20:30 uur te zien bij AVROTROS op NPO1.

https://www.tvgids.nl/informatief/de-bauers-20-jaar-later

20 jaar geleden van genoten. De leukste realityserie ooit op de Nederlandse tv. Ik heb niks met z'n muziek (hoewel altijd nog liever dan Joling, vd Boom of Kroes), maar als persoon heb ik een zwak voor hem. Niks gemaakt of nep. Geboren optimist en Chinees eter. "Tongfilé, zonder al die groenten." :D _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 3 april 2024 @ 11:59:46 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_213070272
We hoeven niet meer te kijken. Een voorstukje met fragmenten van 10 minuten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 5 april 2024 @ 20:33:39 #3
388664 crew  Dotteke
pi_213101909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 11:59 schreef tong80 het volgende:
We hoeven niet meer te kijken. Een voorstukje met fragmenten van 10 minuten.

Heb vanmiddag even terug gekeken. Moest wel lachen. Droge humor hebben ze
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213105487
Gisteren even terug gekeken, heerlijk. Muziek is niet mijn ding, maar zijn rls is gewoon prachtige televisie. Met zijn moedertje ook erbij O+

Ik vind rls van de Verhulstjes en de Goorisjes leuk om te kijken, maar ik vind dit toch wel een beetje verademing vergeleken bij die twee. Frans en familie staan zo dichtbij de 'normale' mens dat ik dit plezieriger vind om naar te kijken. Elke zondag groentesoep met stokbrood _O_ Als avondeten boontjes met aardappels _O_

Ik moest lachen om die oudste toen hij en zijn vader op het kerkhof stonden. Maris wil niet boven of onder Frans begraven worden. 'Nou, maar ze heeft toch al minimaal 4 keer boven of onder je gelegen toch?' :D
pi_213106718
Ik vond het ook echt weer genieten, absoluut geen fan van zijn muziek.
Maar zo'n warme droogkloot haha.
Zeldzaam gevoel op de tv: het geloven dat je iets echts ziet als real life.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_213106832
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 10:23 schreef suzebol75 het volgende:
Ik vond het ook echt weer genieten, absoluut geen fan van zijn muziek.
Maar zo'n warme droogkloot haha.
Zeldzaam gevoel op de tv: het geloven dat je iets echts ziet als real life.
Ik denk dat het ook grotendeels echt is. Dat vind ik bijvoorbeeld wel wat minder aan de stukjes waar Gert en co in de Verhulstjes aan het woord zijn, je merkt overduidelijk dat het gescript is. Het komt gewoon niet spontaan over. Iets wat ik bij Frans en familie wel heb.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 april 2024 @ 12:16:49 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_213107938
Ik kan 's avonds niet kijken. ( Een bietje ziek) Maar gezien de commentaren hier ga ik zeker terugkijken. :)

pi_213125594
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kan 's avonds niet kijken. ( Een bietje ziek) Maar gezien de commentaren hier ga ik zeker terugkijken. :)

De moeite waard. Leuk gezin. Ik vond eerst Frans wel een enorme controlfreak met dat volgen van Mariska in haar auto. Begreep pas later zijn bezorgdheid...waarom ze even stilstond naast de snelweg.
pi_213180592
Nou, dat dit topic niet harder gaat!

Zojuist de tweede aflevering terug gekeken. Ik werd gewoon een beetje emo toen Frans met zijn moeder zijn oude foto's terug keek ;( Deze mensen gun je gewoon heel de wereld, ik kan er niks anders van maken O+
pi_213181759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

Zojuist de tweede aflevering terug gekeken. Ik werd gewoon een beetje emo toen Frans met zijn moeder zijn oude foto's terug keek ;( Deze mensen gun je gewoon heel de wereld, ik kan er niks anders van maken O+
Och ja, ik ook, hoor! Moest ook wel lachen om die jongste puberzoon, die wil niet meer mee doen aan die poppenkast. Onderschat Frans absoluut niet, die heeft inmiddels een vermogen van tig miljoen, maar blijft 'gewoon'. :+

Blijft sympathiek en houdt de gunfactor.
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 17:24:48 #11
388664 crew  Dotteke
pi_213181898
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik moet de tweede aflevering nog kijken. Het is een heel lief en warm gezin. Weer eens wat ander om te zien. Vind ik trouwens van de Bevers ook altijd. Ik hou helemaal niet van hun muziek. Maar de manier hoe ze met elkaar en mensen omgaat is mooi om te zien.
pi_213182295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet de tweede aflevering nog kijken. Het is een heel lief en warm gezin. Weer eens wat ander om te zien. Vind ik trouwens van de Bevers ook altijd. Ik hou helemaal niet van hun muziek. Maar de manier hoe ze met elkaar en mensen omgaat is mooi om te zien.
Dat vind ik ook, je kunt best veel veinzen voor de camera en er ook gewend aan zijn, maar toch denk ik dat de meeste kijkers er wel doorheen prikken als iets niet authentiek is.Maar misschien ook weer naief van mij. ;)
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 18:08:53 #13
388664 crew  Dotteke
pi_213182327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vind ik ook, je kunt best veel veinzen voor de camera en er ook gewend aan zijn, maar toch denk ik dat de meeste kijkers er wel doorheen prikken als iets niet authentiek is.
Ja zeker als ze al zo lang meedraaien.
pi_213182383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeker als ze al zo lang meedraaien.
Herinner jij je nog het eerste optreden op tv van Frans Bauer in een programma op rtl van Robert ten Brink? Hij had een verliefd meisje of fan van hem beetje laten zitten. Staat mij nog bij, uiteraard geen beelden meer van. Frans kwam er niet goed uit hoe hij dat recht moest praten.
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 18:19:12 #15
388664 crew  Dotteke
pi_213182442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Herinner jij je nog het eerste optreden op tv van Frans Bauer in een programma op rtl van Robert ten Brink? Hij had een verliefd meisje of fan van hem beetje laten zitten. Staat mij nog bij, uiteraard geen beelden meer van. Frans kwam er niet goed uit hoe hij dat recht moest praten.
Nee, dat heb ik niet gezien.
pi_213182453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, dat heb ik niet gezien.
Was een voorloper van "All you need is love."
pi_213182502
Geen idee meer wat het onderwerp ooit was, maar het ging om een verliefd meisje/fan op Frans en hij had geen idee. Hij werd ondervraagd door Robert ten Brink en zat een beetje te schutteren met antwoorden. Zijn reactie leek erg bot.

'Wat een lullo" dacht ik toen ik dat fragment zag, direct geen sympathie voor die volkszanger met zijn kwijlliederen.

Hij heeft zich daarna hersteld en zijn fans omarmd. ;)

En dat fragment is verdwenen van alle media, best knap.

[ Bericht 11% gewijzigd door Firuze60 op 12-04-2024 18:41:08 ]
pi_213188791
Dat is dit fragment, toch?

Geluid lijkt het niet te doen (bij mij in ieder geval).

Verder is RLS wel leuk om te volgen, inderdaad krijg je het gevoel dat je naar iets echts kijkt ipv alles volledig gescript.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 11:48:18 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_213189550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef TolstoiFan het volgende:

Dit is idd het fragment. Was leuk door de twee meiden die als eersten Frans hadden ontdekt. De één was kwaad op de ander. Want die claimde Frans te veel, terwijl zij de enige echte fan was. In Nederland kende niemand Frans Bauer en was het een rariteiten item over een plaatselijke zanger. Frans was gewoon zichzelf en wist niet wat hij er mee aan moest. Tegenwoordig zou ie media getraind een act opvoeren. :) Hij ziet er trouwens goed uit. begrijp wel dat ze verliefd op hem waren. Waarom vreet-ie zoveel bami schijven. Kleine moeite lijkt me om gezond te leven en buiten een sympathieke vent nog aantrekkelijk te zijn ook.

pi_213192118
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
ja dat herinner ik me nog als de dag van gister
pi_213192453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef TolstoiFan het volgende:

Verder is RLS wel leuk om te volgen, inderdaad krijg je het gevoel dat je naar iets echts kijkt ipv alles volledig gescript.
Jaaa, dat is het fragment, hoor alleen geen geluid.
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:31:29 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213192473
Eerste ep was erg leuk, tweede vond ik iets minder maar nog altijd niet kut met peren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213192588
Haha, Frans is slim, de beelden bestaan nog, maar het geluid ivm muziekrechten niet meer. Hij maakte daar verschrikkelijke foute opmerkingen naar die verliefde meisjes, uiteraard opgestookt door Robert ten Brink.
  Moderator vrijdag 19 april 2024 @ 11:22:39 #24
388664 crew  Dotteke
pi_213257874
Leuk om te kijken hou niet van zijn muziek, maar wel van zijn RLS lief gezin heeft hij samen met Mariska
pi_213264902
Ik heb gisteren een aflevering gekeken van de Bauers... Die zoons ook, gewoon echt nog gewoon,dat hele gezin,ik heb het gevoel echt dat hun echt gewoon gebleven zijn,niks meer en niks minder. Heerlijk ook om naar te kijken. :)
India, ga er na toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')