Je hebt haar act niet doorquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:20 schreef Chea49 het volgende:
Arjan is een stuk ouder dan Jacobien. Misschien dat hij daarom zo geduldig is met haar? Ik vind haar gewoon teveel kapsones hebben voor iemand die zelf weinig tot niets doet alleen maar het geld aan dure Gucci-brillen uitgeven.
Jacobien: pas op met de bladblazer, ik heb mijn zijden blouse aan en toen dat water werd gebracht: o nee, ik heb cashmere aan en daarna nog eens: ik heb mijn Dior lipgloss op! Helemaal gek word ik van dat merkentrutje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
Jacobien is lekker aan het klagen en mokken. Ze is ongesteld.
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt haar act niet doorZe dikt het heel erg aan. Leuk wijf
Debbie en Paul vind ik een heel sympathiek stel en moet erg lachen om haar gedrevenheid.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:54 schreef golfer het volgende:
Debbie en Paul blijven mijn favorieten.
Met die vrouw in Oostenrijk heb ik helemaal niks.
Nee, want je komt op tieviequote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent.
Leuk juistquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
En ook deze keer weer het merkentrutje teveel in beeld. Beter niet meer kijken, scheelt een hoop ergernis.![]()
Jacobien was voorheen al vervelend, maar nog net te doen (echt maar net). Maar inmiddels maakt ze een karikatuur van zichzelf. Tenenkrommend, net als dat nieuwe stel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef Firuze60 het volgende:
Moet er ook wel om lachen, tien keer roepen dat haar cashmere jas niet nat mag worden. Spoel wel het stel uit Ibiza en mevrouw Oostenrijk door, zag in een flits dat zelfs Els daar haar gezicht liet zien als twintigste rang BN-er.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |