abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216845122
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef poohenzo het volgende:
ik vind het ergens ook wel grappig van Jacobien, een grote teringzooi nog thuis maar wel even shoppen voor een zonnebril, gewoon omdat het kan. Zij lijken overigens wel een enorm budget te hebben om dit alles te kunnen doen, of ze hebben ergens werk waar ik niets vanaf weet.
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
pi_216845898
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
pi_216846693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
Ja, als je voortdurend in de schaduw loopt wel.
pi_216851255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
ze is wel het type van het "manifesteren kun je leren " volgens mij haha

Wat je met 35 graden aan kleding moet aantrekken aan een baby weet ik niet, ik had de indruk dat alleen een luier wel prima was in die temperaturen.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:19:42 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928107
Mevrouw Gucci heeft een uitvinding gedaan: olijfolie in je haar smeren is goed voor de haargroei.
Werkt alleen niet echt goed bij haar man. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:26:06 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928249
Claudia is echt een geweldige vriendin voor Richard en Aadje. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:28:20 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928304
En Tedje heeft weer genoeg 'sjouw personeel' geregeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:33:49 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928449
Chaos en bloed in het pannenkoekenrestaurant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:52:03 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928910
Superknap van Senna dat hij na 8 maanden al zijn diploma heeft gehaald. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 14:47:02 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683474
Intussen is het programma verhuisd naar RTL5 en wordt vanavond alweer de tweede aflevering van het nieuwe seizoen uitgezonden.

In Italië bezoeken Jacobien (34) en Arjen (54) samen met hun kinderen het prachtige kustplaatsje Monopoli. Hoewel ze het naar hun zin hebben op het platteland, willen ze straks verhuizen naar een stadsere omgeving, en in Daar Gaan Ze Weer zien we hoe ze dit aanpakken.

Monopoli, daar waren wij in 2014:



RTL5, 20:30
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220683496
Oh ja! Dit programma wilde ik ook nog kijken :Y
  donderdag 30 april 2026 @ 14:56:22 #113
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220683519
Leuk dat het er weer is, gezellig programma.

Fijn voor Caroline dat ze nu, met de hulp van de centjes van RTL voor deelname aan het programma, een volgend project in Oostenrijk kan doen.

En natuurlijk het volgende avontuur van de onvermijdelijke familie Rutten.
  donderdag 30 april 2026 @ 15:20:53 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683679
Nieuwe deelnemers aan dit programma zijn Debbie en Paul van B&B vol liefde.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 22:32:45 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686483
Die rijke Gooische man en vrouw op Ibiza met de enorme roze kabouter met de middelvinger. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 22:38:12 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686539
Gigantisch pand dat Debbie en Paul bekijken. Veel te groot en te veel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 22:46:51 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686620
Ach. Mevrouw Rutten in het ziekenhuis
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220689482
Jacobien van Arjen heeft het nog steeds hoog in de bol. Ze willen toch ergens anders gaan wonen waar meer leven is en de winkel van Gucci niet anderhalf uur rijden is. _O-
Haar man werkt zich een ongeluk en zij poept het ene na het andere kind uit en is steeds één van haar peperdure Guzzi zonnebrillen kwijt. Zónder Guzzi géén leven hoor. :?
Mevrouw Rutten breekt haar bovenbeen en zal daar weken zoet mee zijn. Gelukkig komen haar zoon en schoondochter naar hen toe want wat hulp kunnen ze wel gebruiken en vooral de schoondochter is een doorzettertje en houdt van aanpakken. ^O^
Debbie en Paul op zoek naar weer een nieuwe uitdaging voor Debbie. De uitgestelde bezichtiging van een enorm pand blijkt tóch te hoog gegrepen. Zélfs voor Debbie die steeds opnieuw naar een nieuwe uitdaging zoekt. :{
Het rijke Gooise stel heeft een hard-roze kabouter op de kop getikt voor bij de ingang van hun domein. Nu nog even het enorme gevaarte schuren en een minder opvallende kleur geven. Alsof dat ook maar iets uit zou maken bij een huizenhoge kabouter met uitgestoken middenvinger. _O-
En de dame die vanwege de corona haar B&B heeft moeten sluiten in Oostenrijk begint nu weer aan een nieuwe uitdaging. Deze dame weet wat ze wil en is niet vies van meehelpen met het klussen. Haar vorige B&B zag er dan ook heel schoon en mooi uit. Complimenten! ^O^
pi_220749716
De roze kabouter met de opgestoken vinger is zwaar mishandeld na 3 dagen. Het stel overweegt nu maar om geen Hollywood-tekst op de heuvel te plaatsen. Misschien wel zo verstandig als je dit soort opvallende dingen niet met je buurtgenoten overlegt. :{w
Verder niemand meer die reageert op de uitzendingen dus laat ik het ook maar vanaf nu. :{
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:33:14 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220750697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:43 schreef Chea49 het volgende:
De roze kabouter met de opgestoken vinger is zwaar mishandeld na 3 dagen. Het stel overweegt nu maar om geen Hollywood-tekst op de heuvel te plaatsen. Misschien wel zo verstandig als je dit soort opvallende dingen niet met je buurtgenoten overlegt. :{w
Verder niemand meer die reageert op de uitzendingen dus laat ik het ook maar vanaf nu. :{
Wij moeten het nog terugkijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220751096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:43 schreef Chea49 het volgende:

Verder niemand meer die reageert op de uitzendingen dus laat ik het ook maar vanaf nu. :{
ja nou ja...

ik word nogal agressief van Jacobien

en dan wil ik allemaal onaardige dingen zeggen

dus dan zwijg ik liever op Fok!
...
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:21:40 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220754029
Vanaf Sardinië terug gekeken.
Erger mij vooral aan dat Gooische echtpaar met hun megalomane plannen met padelbanen en sportscholen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220756207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 16:34 schreef sacha het volgende:

[..]
ja nou ja...

ik word nogal agressief van Jacobien

en dan wil ik allemaal onaardige dingen zeggen

dus dan zwijg ik liever op Fok!

Kan ik me heel goed voorstellen want die griet heeft me een partij kapsones. :r
pi_220756211
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:33 schreef golfer het volgende:

[..]
Wij moeten het nog terugkijken.
Sorry dat ik de uitzending dan al prijs heb gegeven, ik had het zelf net teruggekeken. :{
  zondag 10 mei 2026 @ 13:01:08 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220757030
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:00 schreef Chea49 het volgende:


Sorry dat ik de uitzending dan al prijs heb gegeven, ik had het zelf net teruggekeken. :{
Geeft niks. We kunnen alleen s' avonds op onze hotelkamer met brakke wifi via de laptop iets terugkijken
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 10 mei 2026 @ 21:40:04 #126
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220760359
Jacobien :D
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:38:04 #127
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220771485
Ik heb ontzag voor Arjan van Jacobien. Heel knap hoe rustig hij blijft onder alle heisa van zijn drukke partner en daarnaast ook nog al die kinderen.
pi_220782069
Arjan is een stuk ouder dan Jacobien. Misschien dat hij daarom zo geduldig is met haar? Ik vind haar gewoon teveel kapsones hebben voor iemand die zelf weinig tot niets doet alleen maar het geld aan dure Gucci-brillen uitgeven. :{w
pi_220782316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:20 schreef Chea49 het volgende:
Arjan is een stuk ouder dan Jacobien. Misschien dat hij daarom zo geduldig is met haar? Ik vind haar gewoon teveel kapsones hebben voor iemand die zelf weinig tot niets doet alleen maar het geld aan dure Gucci-brillen uitgeven. :{w
Je hebt haar act niet door :D Ze dikt het heel erg aan. Leuk wijf
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:51:35 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220796451
Dat vreseljke stel op Ibiza wordt steeds irritanter.
Zo heel erg niet mijn soort mensen.
Ook weer dat gedrag op die beurs in Keulen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:52:52 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220796471
Jacobien is lekker aan het klagen en mokken. Ze is ongesteld. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:54:26 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220796489
Debbie en Paul blijven mijn favorieten.
Met die vrouw in Oostenrijk heb ik helemaal niks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:14:49 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220796834
Die vriendin van de zoon van Rutten is wel een lief en sociaal meisje. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220796875
Hier is het een aflevering kijken in vijf minuten, zowat alles doorspoelen.
"Dit is Paul, mijn vriendje."

Krijg ik jeuk van.

[ Bericht 30% gewijzigd door Firuze60 op 14-05-2026 23:23:55 ]
pi_220800509
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
Jacobien is lekker aan het klagen en mokken. Ze is ongesteld. _O-
Jacobien: pas op met de bladblazer, ik heb mijn zijden blouse aan en toen dat water werd gebracht: o nee, ik heb cashmere aan en daarna nog eens: ik heb mijn Dior lipgloss op! Helemaal gek word ik van dat merkentrutje. :{w
pi_220800521
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt haar act niet door :D Ze dikt het heel erg aan. Leuk wijf
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent. :(
pi_220800549
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:54 schreef golfer het volgende:
Debbie en Paul blijven mijn favorieten.
Met die vrouw in Oostenrijk heb ik helemaal niks.
Debbie en Paul vind ik een heel sympathiek stel en moet erg lachen om haar gedrevenheid.
Moest eerst ook erg aan haar (Oostenrijk) wennen maar vind wel dat het een keiharde werker is met een zeer goede smaak en een doorzetter na zoveel pech na de coronacrisis. De manier van praten stoort mij ook een beetje maar ach........... :{
pi_220802279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent. :(
Nee, want je komt op tievie :s) :D
pi_220838727
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, want je komt op tievie :s) :D
Das ook weer zo. _O-
pi_220866292
En ook deze keer weer het merkentrutje teveel in beeld. Beter niet meer kijken, scheelt een hoop ergernis. :( :{w
pi_220866391
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
En ook deze keer weer het merkentrutje teveel in beeld. Beter niet meer kijken, scheelt een hoop ergernis. :( :{w
Leuk juist _O- Zo vol van zichzelf... en ze dikt het flink aan voor de camera.
pi_220866941
Moet er ook wel om lachen, tien keer roepen dat haar cashmere jas niet nat mag worden. Spoel wel het stel uit Ibiza en mevrouw Oostenrijk door, zag in een flits dat zelfs Els daar haar gezicht liet zien als twintigste rang BN-er.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:53:18 #143
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220867012
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef Firuze60 het volgende:
Moet er ook wel om lachen, tien keer roepen dat haar cashmere jas niet nat mag worden. Spoel wel het stel uit Ibiza en mevrouw Oostenrijk door, zag in een flits dat zelfs Els daar haar gezicht liet zien als twintigste rang BN-er.
Jacobien was voorheen al vervelend, maar nog net te doen (echt maar net). Maar inmiddels maakt ze een karikatuur van zichzelf. Tenenkrommend, net als dat nieuwe stel inderdaad.

Al die andere 'vol liefde' figuren die toevallig bij elkaar langs komen (Jorik, Els, vorig jaar Mike) als de camera erop staat maakt het mij allemaal te gekunsteld. Dan zit Debbie, die uit de TV wereld komt erbij om dat beeld compleet te maken.

Ik heb respect voor Carolien, en vond Debbie tof in haar eigen seizoen, maar het kan me eigenlijk niet meer boeien wat ze tegenwoordig doen. Dan blijft de familie Rutten over, maar om nou dat hele programma uit te zitten voor die paar fragmenten...

Je snapt 'm al, ben inmiddels afgehaakt, dus aan hen die nog wel met plezier kijken, geniet ervan! :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:34:33 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909175
De Ruttens gingen weer even terug naar Polopos.
Leuk om de oude buren weer te omhelzen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:41:35 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909208
Jacobien met regenjas aan die een hondje wast met speciale shampoo van 80 eurp uit Nederland. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:32 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909257
Ibiza verwend stel blijft hoog in mijn irritatiezone zitten. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220909271
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:41 schreef golfer het volgende:
Jacobien met regenjas aan die een hondje wast met speciale shampoo van 80 eurp uit Nederland. :{
Dat nodigt uit tot terugkijken.. :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:05:43 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909378
Caroline in Oostenrijk heeft er wel weer een VT-wonen gestyled paleisje van gemaakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:06:15 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909383
Amoesee bij Rutten. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:12:37 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909425
Dag eerbetoon aan haar vader, schrijver Eelke de Jong, met het schrijvershuisje van Debbie vind ik wel lief en ontroerend. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:25:11 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220909489
Jacobien wil nog even haar autobiografische boekje promoten terwijl Arjan zich de tyfus werkt en zij alleen maar toekijkt en commentaar geeft. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220909517
Moet wel lachen om Paulus. Superdroge humor, dat ie het kan uithouden met Debby lijkt mij een behoorlijke klus.. :D
pi_220909567
Jacobien lijkt mij het type moeder die of extreem bezorgd is of nuevenniethoepelop, Arjan moet ze dan opvangen.
pi_220912669
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:41 schreef golfer het volgende:
Jacobien met regenjas aan die een hondje wast met speciale shampoo van 80 eurp uit Nederland. :{
Het houdt niet op, niet vanzelf. Waarom ook nog de prijs van de shampoo noemen? Dat mens kan niet zonder een écht merk en nu moet manlief óók nog eens precies zo´n terras aan gaan leggen als dat ze in Parijs hebben gezien, Luxembourg Garden. En de kids moeten haar even de rust gunnen voor haar koffietje. Staat ze met een klein kind dat op haar ligt te slapen in die vreselijke grote jas, zo van kijk mij het eens zwaar hebben en druk. Heeft dat kind nog steeds geen eigen bedje? Heb dat mens nog niet veel zien doen maar komt wél met -tig plannen die hij dan moet gaan vervullen. Ze vergat deze keer het merk en de prijs van de jas te noemen, die je niet verwacht bij bouwwerkzaamheden. 8)7
De padelverkopers, Julia en Rob, willen een baan uit hun schuurtje halen maar dat is inmiddels al van alle kanten dichtgegroeid door onkruid. Kost ze moeite er binnen te geraken en laten de padelbaan dan ook maar liggen. Wat dacht je van een beetje snoeien daar? :{
En bij de familie Rutten is het weer aanpakken geblazen. De buitenbar moet af en mevrouw Rutten wil niet dat Paco, hun hulp, gaat lopen delegeren. Er is maar 1 kapitein op een schip en dat is mevrouw zélf, ondanks de krukken. Stilzitten en toekijken is niet haar sterkste kant. :N
Caroline in Oostenrijk is klaar voor de opening en haar bestie (who) Els zal erbij zijn. Ook de burgemeester is uitgenodigd en komt met een houten doos met inhoud. Allemaal gezellig aan de champagne en dan kan de opening beginnen. Maar waar is nu de burgemeester gebleven? :? Blijkt dat hij al naar huis is vertrokken dus opent zij zélf, samen met who Els, dan maar haar appartementencomplex. *O*
En Debbie en Paul keren nog maar eens terug naar het enorme gebouw dat Debbie op het oog heeft. Merkten ze beiden al eerder de varkensstank achter het huis, blijkt nu ook nog eens dat het dicht bij een steengroeve ligt! :{w Dus weg droom van Debbie. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 30-05-2026 11:35:43 ]
pi_220912689
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
Jacobien wil nog even haar autobiografische boekje promoten terwijl Arjan zich de tyfus werkt en zij alleen maar toekijkt en commentaar geeft. :{w
Wie is er in Godsnaam nou geďnteresseerd in een boek van dat mens? _O-
pi_220912906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:30 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. Waarom ook nog de prijs van de shampoo noemen? Dat mens kan niet zonder een écht merk en nu moet manlief óók nog eens precies zo´n terras aan gaan leggen als dat ze in Parijs hebben gezien, Luxembourg Garden. En de kids moeten haar even de rust gunnen voor haar koffietje. Staat ze met een klein kind dat op haar ligt te slapen in die vreselijke grote jas, zo van kijk mij het eens zwaar hebben en druk. Heeft dat kind nog steeds geen eigen bedje? .Heb dat mens nog niet veel zien doen maar komt wél met - tig plannen die hij dan moet gaan vervullen. Ze vergat deze keer het merk en de prijs van de jas te noemen, die je niet verwacht bij bouwwerkzaamheden. 8)7

Ik had het idee dat die jas gesponsord wordt of zo, zag wel dat de kindjes ook truien aan hadden, dus mss was het wel fris. Maar alles met die jas aandoen is toch ook onhandig? Zo'n hondje wassen bijv.
pi_220919166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had het idee dat die jas gesponsord wordt of zo, zag wel dat de kindjes ook truien aan hadden, dus mss was het wel fris. Maar alles met die jas aandoen is toch ook onhandig? Zo'n hondje wassen bijv.
Dat bedoel ik, ze maakt er steeds een soort van modeshow van. :{w
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:52:03 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220959192
Vanavond de laatste aflevering van dit seizoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220963833
En ook nu weer decadente Jacobien met haar luxe wensen die haar man uit moet voeren. Wordt het Parijs, Afrika of toch Sicilië? Ach, even tussendoor voor fotografe spelen met amateuristische apparatuur. En dan maar gratis om wat bekender te worden daar. :?
Schrijvershuisje voor het eerst in gebruik door bevriende schrijfster. Wat is dat toch een leuk stel, die Debbie en haar partner Paul. Onvermoeibaar gaat ze maar door en dat op hun leeftijd. _O_
Het wil het Larense stel maar niet lukken om hun plannen voor een sportschool te verwezenlijken. Wat is dat toch in Spanje dat je een bod doet op een stuk grond of gebouw en dat je maanden later nog steeds niets hebt gehoord of afspraken steeds maar worden verzet? Zou mij ook frustreren hoor. :{w
En Caroline heeft succes met haar B&B in Oostenrijk die steeds is volgeboekt. Ik gun het haar van harte, de harde werkster. _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Chea49 op 05-06-2026 10:12:11 ]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 11:38:42 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220964609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:07 schreef Chea49 het volgende:
En ook nu weer decadente Jacobien met haar luxe wensen die haar man uit moet voeren. Wordt het Parijs, Afrika of toch Sicilië? Ach, even tussendoor voor fotografe spelen met amateuristische apparatuur. En dan maar gratis om wat bekender te worden daar. :?
Schrijvershuisje voor het eerst in gebruik door bevriende schrijfster. Wat is dat toch een leuk stel, die Debbie en haar partner Paul. Onvermoeibaar gaat ze maar door en dat op hun leeftijd. _O_
Het wil het Larense stel maar niet lukken om hun plannen voor een sportschool te verwezenlijken. Wat is dat toch in Spanje dat je een bod doet op een stuk grond of gebouw en dat je maanden later nog steeds niets hebt gehoord of afspraken steeds maar worden verzet? Zou mij ook frustreren hoor. :{w
En Caroline heeft succes met haar B&B in Oostenrijk die steeds is volgeboekt. Ik gun het haar van harte, de harde werkster. _O_
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:40:27 #161
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220966136
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:38 schreef golfer het volgende:

[..]
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden. ;)
Zag er mooi uit, maar toch heb ik bij hun altijd het gevoel dat de projecten nooit lang kunnen duren. Waar zullen ze volgend jaar weer opduiken?
pi_220966275
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:38 schreef golfer het volgende:

[..]
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden. ;)
Je hebt helemaal gelijk, helemaal vergeten. Erg mooi geworden daar door hun noeste arbeid. En geweldig dat haar 91-jarige moeder naar Spanje was gekomen speciaal voor die opening. ^O^
pi_220983788
Op het laatste moment is het ´boek´ dat Jacobien zou uitgeven over haar leven gecanseld! Haar openhartigheid wordt in twijfel getrokken. _O-
Het was al online te bestellen maar is nog niet eens gedrukt! Beetje vaag dus allemaal. :?
In haar boek verteld ze o.a. hoe moedig zij haar kinderen vindt. Hadden die dan inspraak in hun beslissing om te gaan emigreren? Die waren toch nog hartstikke klein of nog niet geboren? :?
In ieder geval is het voor nu gecanseld. :{w
pi_220985924
Haha gecanceld _O- Heel benieuwd naar alle details >:)
pi_220991654
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:11 schreef Blues het volgende:
Haha gecanceld _O- Heel benieuwd naar alle details >:)
Misschien een van haar exen? Ze heeft al met diverse kerels met wat geld een relatie gehad. In ieder geval gaat ze het proberen bij een andere uitgever maar of dat gaat lukken is nog maar de vraag. Ook de taalkwaliteit schijnt er iets mee te maken te hebben. Een boek kun je niet zomaar schrijven maar zij vindt zichzelf een echte auteur. Ze had alles al geregeld inclusief haar ticket naar Nederland en een bevriend restauranteigenaar waar het allemaal plaats had moeten vinden. _O-
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:47:53 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220992045
De uitgeverij heeft verklaard dat Jacobien zelf het boek heeft teruggetrokken.
Er zouden juridische stappen tegen zijn ondernomen. Volgens Jacobien, eerder, is haar stiefmoeder tegen publicatie. Jacobien beweert in haar boek dat zij haar heeft weggehouden bij haar vaders sterfbed. Daar zal dus wel een kortgeding op stqpel hebben gestaan. Smaad en/of laster etc.

Al met al weer gratis publiciteit. Auteur past tekst aan, kondigt met veel bombarie een herlancering aan, gewraakte passages zijn inmiddels al lang een eigen leven gaan leiden, win-win.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221000133
Vreemd dat Jacobien in een zelfgemaakt filmpje niets zegt over het feit dat ze zélf de boel heeft gecanceld. :{
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:37:30 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221000535
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
Vreemd dat Jacobien in een zelfgemaakt filmpje niets zegt over het feit dat ze zélf de boel heeft gecanceld. :{
Dat vind je vreemd, ja?

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 10-06-2026 19:19:01 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221007535
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat vind je vreemd, ja?
Eigenlijk niet nee nu ik er beter over nadenk. _O-
Maar het lijkt mij wel dat je er beter op staat als je zélf gecanceld hebt en niet een ander. :{
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:23:07 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221007627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Eigenlijk niet nee nu ik er beter over nadenk. _O-
Maar het lijkt mij wel dat je er beter op staat als je zélf gecanceld hebt en niet een ander. :{
Publicitair gezien? Neu.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')