ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef poohenzo het volgende:
ik vind het ergens ook wel grappig van Jacobien, een grote teringzooi nog thuis maar wel even shoppen voor een zonnebril, gewoon omdat het kan. Zij lijken overigens wel een enorm budget te hebben om dit alles te kunnen doen, of ze hebben ergens werk waar ik niets vanaf weet.
Ja, als je voortdurend in de schaduw loopt wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
ze is wel het type van het "manifesteren kun je leren " volgens mij hahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
Wij moeten het nog terugkijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:43 schreef Chea49 het volgende:
De roze kabouter met de opgestoken vinger is zwaar mishandeld na 3 dagen. Het stel overweegt nu maar om geen Hollywood-tekst op de heuvel te plaatsen. Misschien wel zo verstandig als je dit soort opvallende dingen niet met je buurtgenoten overlegt.![]()
Verder niemand meer die reageert op de uitzendingen dus laat ik het ook maar vanaf nu.
ja nou ja...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Verder niemand meer die reageert op de uitzendingen dus laat ik het ook maar vanaf nu.
Kan ik me heel goed voorstellen want die griet heeft me een partij kapsones.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja...
ik word nogal agressief van Jacobien
en dan wil ik allemaal onaardige dingen zeggen
dus dan zwijg ik liever op Fok!
Geeft niks. We kunnen alleen s' avonds op onze hotelkamer met brakke wifi via de laptop iets terugkijkenquote:Op zondag 10 mei 2026 11:00 schreef Chea49 het volgende:
Sorry dat ik de uitzending dan al prijs heb gegeven, ik had het zelf net teruggekeken.
Je hebt haar act niet doorquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:20 schreef Chea49 het volgende:
Arjan is een stuk ouder dan Jacobien. Misschien dat hij daarom zo geduldig is met haar? Ik vind haar gewoon teveel kapsones hebben voor iemand die zelf weinig tot niets doet alleen maar het geld aan dure Gucci-brillen uitgeven.
Jacobien: pas op met de bladblazer, ik heb mijn zijden blouse aan en toen dat water werd gebracht: o nee, ik heb cashmere aan en daarna nog eens: ik heb mijn Dior lipgloss op! Helemaal gek word ik van dat merkentrutje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
Jacobien is lekker aan het klagen en mokken. Ze is ongesteld.
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt haar act niet doorZe dikt het heel erg aan. Leuk wijf
Debbie en Paul vind ik een heel sympathiek stel en moet erg lachen om haar gedrevenheid.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:54 schreef golfer het volgende:
Debbie en Paul blijven mijn favorieten.
Met die vrouw in Oostenrijk heb ik helemaal niks.
Nee, want je komt op tieviequote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om die kapsoneshouding van haar en dan steeds die dure merken noemen. Draag dan wat anders als je aan het verbouwen bent.
Leuk juistquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
En ook deze keer weer het merkentrutje teveel in beeld. Beter niet meer kijken, scheelt een hoop ergernis.![]()
Jacobien was voorheen al vervelend, maar nog net te doen (echt maar net). Maar inmiddels maakt ze een karikatuur van zichzelf. Tenenkrommend, net als dat nieuwe stel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef Firuze60 het volgende:
Moet er ook wel om lachen, tien keer roepen dat haar cashmere jas niet nat mag worden. Spoel wel het stel uit Ibiza en mevrouw Oostenrijk door, zag in een flits dat zelfs Els daar haar gezicht liet zien als twintigste rang BN-er.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |