abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213062104
Ergens heb ik het gevoel dat de groep binnen de rvc is die verantwoordelijk is voor het huidige verval die een relatief milde en klunzige situatie van Kroes met beide handen aangrijpen om zich van hem te verlossen en daarmee hun eigen hagje te redden.

Heb verder niets om het te onderbouwen. Maar........
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:16:29 #152
80382 manny
30 is best veel
pi_213062153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:13 schreef michiel_merk het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat de groep binnen de rvc is die verantwoordelijk is voor het huidige verval die een relatief milde en klunzige situatie van Kroes met beide handen aangrijpen om zich van hem te verlossen en daarmee hun eigen hagje te redden.

Heb verder niets om het te onderbouwen. Maar........
Met een beetje goede wil en handige communicatie had je dit onderling kunnen oplossen lijkt me ook. Netjes melding doen, aandelen terugkopen voor dezelfde prijs, simpel statement naar de pers, stilzitten als moraalridders er wat van vinden, en op naar de volgende klus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_213062169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee hoor dat ligt aan je lange tenen, bij PSV wordt alles met de Brabantse mantel der liefde bedekt, je bent toch nog gewoon aan het afbetalen over de laatste reddingsactie?
Dat jij 10 posts per dag haalt in het PSV topic waar de afgunst werkelijk vanaf druipt ligt aan mijn lange tenen? Ok.

'De Brabantse mantel der liefde' :') Lees je eigen stukken eens terug en vertel me dan nog eens dat het aan mijn lange tenen ligt en niet aan jezelf.

Zoals ik al zei: PSV moet (net als veel verenigingen) nog wat afbetalen, maar de clubs die dit niet hoeven te doen zijn werkelijk op 1 hand te tellen. In dat wereldje werk je nou eenmaal met dergelijke constructies, het valt of staat met het risico wat eraan verbonden is. Het gaat er meer om dat jij het puinruimen noemt. Dat is gewoon onzin en dat je weet je zelf ook.

Maar goed, je zult je woordje wel weer klaar hebben eigenwijs als je bent. Misschien moet je gewoon eens beginnen door die constructieve posts wat meer toe te passen of je eigen club. Over puinruimen gesproken..
  Forum Admin dinsdag 2 april 2024 @ 16:18:43 #154
35723 crew  GGMM
pi_213062176
Pittig sfeertje hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:24:29 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213062252
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef manny het volgende:

[..]
Met een beetje goede wil en handige communicatie had je dit onderling kunnen oplossen lijkt me ook. Netjes melding doen, aandelen terugkopen voor dezelfde prijs, simpel statement naar de pers, stilzitten als moraalridders er wat van vinden, en op naar de volgende klus.
Gelukkig krijgt Alex steun van mensen met eenzelfde soort kompas

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213062278
quote:

[..]
Vind het ook opvallend. Als je ziet hoeveel moeite Ajax gedaan heeft om de man binnen te halen. En hoe hard het nu meteen gespeeld wordt.

Nu oogt het als een paniekreactie of als pootje lichten door een clubje dat m niet pruimt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213062299
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213062313
quote:

[..]
Hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:29:48 #159
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_213062317
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Yea, she's on crack.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:30:58 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213062339
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef michiel_merk het volgende:

Kijk en hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.
:D

Elke mongool weet dat het niet kan wat hij deed. Vraag blijft alleen waarom men zo lang heeft gewacht om hem daarvoor de laan uit te sturen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:31:03 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_213062341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat Mislintat en Kroes nooit samen hebben mogen werken bij Ajax.
Kan nog, in Dortmund is er binnenkort waarschijnlijk weer een vacature
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_213062375
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O- ja nee dit helpt. Wat een klucht

Wanneer komt de steunbetuiging van Promes?
pi_213062400
Kluivert al getekend?
pi_213062402
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef Caland het volgende:

[..]
:D

Elke mongool weet dat het niet kan wat hij deed. Vraag blijft alleen waarom men zo lang heeft gewacht om hem daarvoor de laan uit te sturen.
Tuurlijk is het dom maar bij AZ kon hij gewoon blijven zitten , dit had anders opgelost kunnen worden als ze op goede voet zaten

Er zijn 2 opties:

1. De RvC wist van deze handel met voorkennis af.
2. De RvC wist niet van deze handel af.
Bij optie 1 hebben ze willen en wetens een directeur aangesteld waarvan ze wisten dat dit ging komen, bij optie 2 zijn ze volledig incompetent. Ik weet niet wat ik als supporter liever zou hebben :+
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:35:59 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213062403
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:17 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat jij 10 posts per dag haalt in het PSV topic waar de afgunst werkelijk vanaf druipt ligt aan mijn lange tenen? Ok.

'De Brabantse mantel der liefde' :') Lees je eigen stukken eens terug en vertel me dan nog eens dat het aan mijn lange tenen ligt en niet aan jezelf.

Zoals ik al zei: PSV moet (net als veel verenigingen) nog wat afbetalen, maar de clubs die dit niet hoeven te doen zijn werkelijk op 1 hand te tellen. In dat wereldje werk je nou eenmaal met dergelijke constructies, het valt of staat met het risico wat eraan verbonden is. Het gaat er meer om dat jij het puinruimen noemt. Dat is gewoon onzin en dat je weet je zelf ook.

Maar goed, je zult je woordje wel weer klaar hebben eigenwijs als je bent. Misschien moet je gewoon eens beginnen door die constructieve posts wat meer toe te passen of je eigen club. Over puinruimen gesproken..
Ik zou er aangifte van doen als ik jou was.
pi_213062405
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.
Kroes kon helemaal geen schoon schip maken in de RvC, die macht heeft een AD helemaal niet.

Dit had elke topman namelijk gebeurd bij een beursgenoteerd bedrijf als diegene dit had gedaan
pi_213062410
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:35 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Tuurlijk is het dom maar bij AZ kon hij gewoon blijven zitten , dit had anders opgelost kunnen worden als ze op goede voet zaten

Er zijn 2 opties:

1. De RvC wist van deze handel met voorkennis af.
2. De RvC wist niet van deze handel af.
Bij optie 1 hebben ze willen en wetens een directeur aangesteld waarvan ze wisten dat dit ging komen, bij optie 2 zijn ze volledig incompetent. Ik weet niet wat ik als supporter liever zou hebben :+
Een incompetente AD?
pi_213062418
Hoe verzin je het, wat een boertje. Of waar komt die kerel vandaan, redelijk onnozel voor iemand die niet net uit een ei is gekropen. Hoewel, vermoed dat hij gewoon lekker geld wilde verdienen want als het puur om skin in the game ging dan had hij de aandelen prima kunnen aanschaffen nadat hij al officieel aangenomen was bij Ajax.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 april 2024 @ 16:39:41 #169
364681 over_hedge
pi_213062446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe verzin je het, wat een boertje. Of waar komt die kerel vandaan, redelijk onnozel voor iemand die niet net uit een ei is gekropen. Hoewel, vermoed dat hij gewoon lekker geld wilde verdienen want als het puur om skin in the game ging dan had hij de aandelen prima kunnen aanschaffen nadat hij al officieel aangenomen was bij Ajax.
Als je geld wilt verdienen ga je toch geen aandelen Ajax kopen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213062516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij AZ heeft hij de regels ook overtreden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndelen-ajax-te-kopen

2x fout gezeten dus _O-
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_213062531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mooi moment om in te stappen, slechter kon het amper :Y
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_213062542
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit gekeken naar aandelen Ajax, maar die zullen inderdaad wel weinig bewegen vergeleken met andere hoewel nu de situatie bij Ajax dermate extreem is qua succes dat er juist nu de meeste kans is op extra waarde weer straks. Als je veel hebt dan kan een niet zo grote verandering toch veel opleveren. Echter betrof het hier 20k stuks ofzo? Nee daarvoor is het eventueel gedoe niet waard. Dan gaan we terug naar onnozel. Maar toch, als het hem niet om de waarde en dus extra geld ging is uberhaupt die aandelen bezitten onzinnig, of wil hij beweren dat je tienduizenden stuks, in meerdere aanschafmomenten samen symbolisch wil laten lijken. Wilde hij graag bij aanstelling bijv 50000 of 100.000 aandelen Ajax in bezit hebben?
pi_213062565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit gekeken naar aandelen Ajax, maar die zullen inderdaad wel weinig bewegen vergeleken met andere hoewel nu de situatie bij Ajax dermate extreem is qua succes dat er juist nu de meeste kans is op extra waarde weer straks. Als je veel hebt dan kan een niet zo grote verandering toch veel opleveren. Echter betrof het hier 20k stuks ofzo? Nee daarvoor is het eventueel gedoe niet waard. Dan gaan we terug naar onnozel. Maar toch, als het hem niet om de waarde en dus extra geld ging is uberhaupt die aandelen bezitten onzinnig, of wil hij beweren dat je tienduizenden stuks, in meerdere aanschafmomenten samen symbolisch wil laten lijken. Wilde hij graag bij aanstelling bijv 50000 of 100.000 aandelen Ajax in bezit hebben?
Dat laatste is inderdaad wat die zelf stelt, stukje 'skin in the game'.
pi_213062577
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:

[..]
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.
Nouja… hij werd natuurlijk wel binnengehaald als het 8e wereldwonder. In theorie…

Vind het puur inhoudelijk wel redelijk slap gelul overigens, lekker rullefant of ie dr 10k bij pakt. Inderdaad als persoon/ondernemer snap ik het nog wel. Maargoed zo zijn de regeltjes nu eenmaal, en iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen weet dat, ik snap oprecht niet hoe zo iets stoms als dit mogelijk is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_213062613
Kroes blijft natuurlijk een mongool door deze actie, zeker als hij vanuit pure domheid begaan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')