Maar dat klinkt leuk, maar dat kun je moeilijk bewijzen. Dit is echt een behoorlijke misstap, een week voor bekendmaking aanstelling. Het is echt niet zo dat ze hem in die week pas hebben benaderd en aangesteld. Dan kan je verhaal nog zo mooi zijn, daar gaat niemand intrappen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat wil Kroes dus aanvechten omdat hij feitelijk gezien niet als CEO zijnde aandelen heeft gekocht.
Kale schijnt te koken van woede.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:29 schreef Caland het volgende:
Komt er vandaag een nieuwe Kale en Kokkie?
Ik vraag dit ook namens @:klaasweetalles
Zou hij drinken?quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kale schijnt te koken van woede.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die overleven dit niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nogal dom is, want onherstelbaar beschadigd is hij toch al.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat wil Kroes dus aanvechten omdat hij feitelijk gezien niet als CEO zijnde aandelen heeft gekocht.
Zeker moest ook meteen denken aan het persbericht dat Ajax de wereld in slingerde toen in de media uitlekte dat van Wijk en van Praag voor de RvC zouden worden voorgedragen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je komt al heel snel in minimaal de schijn van belangenverstrengeling en dat is voor een club al niet fijn, maar het gaat hier ook nog eens om een AD, dan is het nóg vreemder.
Het is wel slangenkuil Ajax hè, ik ga er vanuit dat hij wat mensen mee wil nemen de afgrond in.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat nogal dom is, want onherstelbaar beschadigd is hij toch al.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua arrogantie zitten jullie al boven ons, zo snel gaan die dingen.
Einde tijdperk.quote:
Als hij het als CEO gedaan had was het geen handel met voorkennis, Alex.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kinsbergen als interim is geen slecht idee.quote:
Van de laatste jaren wel ja.quote:
Schokkende conclusie van Falentijnquote:
Denk dat dit wel samen met die zwart geld affaire het grootste dieptepunt is op bestuurlijk niveau dan, probleem is dat je al ruim 2 jaar aan het kwakkelen bent.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van de laatste jaren wel ja.
Zelfs tijdens de fluwelen revolutie had je nog de hoop dat het goed ging komen.
Gelukkig hebben we MvP en LvG nog in de gelederen, die wel iets kunnen. Maar het draadje is dun op het moment inderdaad.
Twee seizoenen wordt er fatsoenlijk over gespeeld naar dezelfde kleur, ze hadden het nog net niet over de halve finale Champions League in Rotterdam.quote:
'Ja wat maakt het nou uit dat ie wat aandelen heeft', ik gok daarop.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:29 schreef Caland het volgende:
Komt er vandaag een nieuwe Kale en Kokkie?
Ik vraag dit ook namens @:klaasweetalles
Dan kijk je dus echt nooit naar die twee kneuzen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ja wat maakt het nou uit dat ie wat aandelen heeft', ik gok daarop.
Oh? Dat zal ik dan gemist hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
ze hadden het nog net niet over de halve finale Champions League in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |